Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00111501/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
- 2022/BZP 00128525/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg nieutwardzonych o nawierzchni gruntowej i tłuczniowej na terenie Gminy Głuchołazy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.glucholazy.pl/3585/1034/kwiecien.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg nieutwardzonych o nawierzchni gruntowej i tłuczniowej na terenie Gminy Głuchołazy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3af95f3-b57e-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019575/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Poprawa nawierzchnidróg gminnych nieutwardzonych na terenie Gminy Głuchołazy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111501/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.14.2022.JSz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie na terenie Gminy Głuchołazy w 2022 roku nieutwardzonych dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i tłuczniowej poprzez :
1) Równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem mechanicznym.
Do profilowania i zagęszczenia przewidziano jednorazowo około 2 000 m2 dróg gminnych. Przewiduje się równanie, profilowanie wraz z zagęszczeniem mechanicznym w ilości przejazdów niezbędnej do otrzymania równej nawierzchni.
2) Korytowanie nawierzchni gruntowej wraz z mechanicznym zagęszczeniem pod utwardzenie drogi tłuczniem kamiennym.
Do korytowania nawierzchni gruntowej wraz z zagęszczeniem mechanicznym przewidziano około 240 m2 powierzchni dróg gminnych.
3) Uzupełnienie ubytków w nawierzchni tłuczniem kamiennym łamanym frakcji 0-31,5 mm (kliniec) o grubości do 5 cm wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem mechanicznym.
Da mechanicznego wbudowania tłucznia na terenie Miasta i gminy Głuchołazy przewiduje się około 5 000 m² powierzchni dróg
4) Uzupełnienie ubytków w nawierzchni tłuczniem kamiennym łamanym frakcji 0-63 mm (kliniec) o grubości do 7 cm wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem mechanicznym.
Do mechanicznego wbudowania tłucznia na terenie Miasta i gminy Głuchołazy przewiduje się około 2000 m² powierzchni dróg.
5) Miejscowe uzupełnienie ubytków nawierzchni w miejscach wybojów (miejscowych wykruszeń nawierzchni o głębokości powyżej 12 cm) tłuczniem frakcji 0 – 31,5 mm wraz z wbudowaniem i mechanicznym zagęszczeniem.
Do mechanicznego wbudowania tłucznia na terenie miasta i gminy Głuchołazy przewiduje się około 100 m² powierzchni dróg.
3.2. Wykonawca zobowiązuje się:
1) Stosować materiał posiadający deklarację zgodności z obowiązującą normą oraz wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości, które należy każdorazowo dołączyć do faktury wraz z dokumentami potwierdzającymi dostarczoną ilość kruszywa
2) Po zakończeniu przedstawić powykonawczy obmiar robót, który po sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego stanowić będzie podstawę do sporządzenia protokołu odbioru.
3) Zapewnić we własnym zakresie wszelkich materiałów, sprzętu i transportu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia
4) Właściwie zabezpieczyć miejsca wykonywanych prac.
Bieżące utrzymanie dróg nieutwardzonych o nawierzchni gruntowej i tłuczniowej na terenie Gminy Głuchołazy polegać będzie na wykonaniu robót zgodnie z załączonymi dokumentami – Specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót oraz zestawieniem dróg. Dokumenty te stanowią załącznik nr 1 do SWZ.
Dodatkowe informacje i warunki realizacji zamówienia.
1) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego - na podstawie pisemnych lub zgłoszonych drogą mailową zleceń Zamawiającego wykonania części robót, w terminach określonych w tych zleceniach.
2) Każdorazowo przed rozpoczęciem robót w terenie wskazanym przez Zamawiającego, sporządzony zostanie protokół przekazania frontu robót w którym określone zostaną konieczne do wykonania ilości i rodzaje robót.
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo użytkowników dróg w trakcie wykonywania robót i w czasie przerw w ich realizacji.
4) Wykonawca zabezpieczy teren prac w trakcie ich wykonywania i w czasie przerw w ich realizacji.
5) Ze względów bezpieczeństwa wykonawca zobowiązuje się do bieżącego porządkowania terenu na którym odbywają się prace związane z wykonaniem odcinków nawierzchni dróg.
6) Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę na istniejące urządzenia techniczne w drodze (studzienki kanalizacyjne, zasuwy wodociągowe, gazowe) aby nie spowodować ich uszkodzenia lub zasypania.
7) Po zakończeniu Wykonawca przedstawi powykonawczy obmiar robót, który po sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego stanowić będzie podstawę do sporządzenia protokołu odbioru części robót.
Dodatkowe koszty Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia m.in.:
1) koszty opracowania i przygotowania dokumentacji powykonawczej – obmiaru robót,
2) oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót
3) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,
4) koszty organizacji zaplecza budowy / placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,
5) koszty dozoru budowy,
6) koszty pracy sprzętu, dźwigów, pojazdów mechanicznych, specjalistycznych urządzeń itp.,
7) koszty związane z doprowadzeniem do stanu poprzedniego terenów sąsiadujących, jeśli zostały zniszczone/uszkodzone, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,
8) koszty wszelkich prac niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy,
9) koszty przeprowadzenia niezbędnych prób technicznych i badań, pomiarów itp.
10) inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia wynikające z obowiązków Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179776,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315372 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227008,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOP-TRANS Patryk Sidzina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532450865
7.3.4) Miejscowość: Burgrabice 186
7.3.5) Kod pocztowy: 48-335
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227008,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i opakowań farmaceutycznych
- Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica/AMMS oraz serwis systemu bazodanowego Oracle
- Zakup i dostawa hali namiotowej oraz maszyny do utrzymania lodowiska w Głuchołazach
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.