Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00136886/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa maszyny komunalnej na potrzeby Urzędu Gminy Dobromierz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROMIERZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 24
1.5.2.) Miejscowość: Dobromierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-170
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dobromierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobromierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobromierz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa maszyny komunalnej na potrzeby Urzędu Gminy Dobromierz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec3824d9-c322-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048046/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa maszyny komunalnej na potrzeby Urzędu Gminy Dobromierz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136886
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawę koparko – ładowarki na potrzeby Urzędu Gminy Dobromierz.
2) Forma płatności: leasing operacyjny.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części 2 SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia, będącym integralną częścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4) Sprzęt eksploatowany będzie we wszystkich porach roku, w warunkach atmosferycznych występujących w Polsce.
5) Koparko – ładowarka przeznaczona będzie do wykonywania prac należących do zadań własnych gminy, m.in. z zakresu prac wodno – kanalizacyjnych, drogowych itp.
6) Wszelkie naprawy, przeglądy gwarancyjne oraz obsługa techniczna w okresie trwania gwarancji dostarczonej w ramach zamówienia pojazdu będą wykonywane w autoryzowanym serwisie.
7) Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SWZ.
8) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, dostarczyć, uruchomić, przeszkolić operatora i dokonać jazdy próbnej dostarczonego w wyniku niniejszego postępowania pojazdu o parametrach zgodnych z ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu.
9) Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd był kompletny i gotowy do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
10) Wykonawca gwarantuje, że dostarczona koparko - ładowarka posiada wymagane prawem dokumenty dopuszczające ją do ruchu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
11) Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu Zamawiającego z użytkowania pojazdu.
Wykonawca zobowiązuje się na odkup w rozliczeniu maszyny używanej na warunkach określonych przez zamawiającego: Koparko – ładowarka marki New Holland B110, rok produkcji 2008, przebieg 12000 mtg – wartość nie mniejsza niż 82 000 zł netto – do wglądu w bazie magazynowej Urzędu Gminy Dobromierz, po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym terminu oględzin. Wykonawca wkalkuluje cenę używanego sprzętu w cenę ofertową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 521520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 521520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 521520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agrohandel s.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6950002666
7.3.3) Ulica: Jaworzyńska 261
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AGROHANDEL" SPÓŁKA JAWNA A.PLECETY, I.PLECETY
jakie przetargi wygrała firma
"AGROHANDEL" SPÓŁKA JAWNA A.PLECETY, I.PLECETY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 521520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI DOBROMIERZ
więcej: przetargi DOBROMIERZ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.