Og³oszenie z dnia 2023-04-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00205892/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-08
- 2023/BZP 00280370/01 - Wynik z dnia 2023-06-28
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIA£ÓW O¦WIETLENIOWYCH DLA SGGW W WARSZAWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A G£ÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Sekcja Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 59 313 87
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@sggw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sggw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIA£ÓW O¦WIETLENIOWYCH DLA SGGW W WARSZAWIE
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9b0a72de-e269-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00188723
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00000321/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.10 Sukcesywna dostawa materia³ów o¶wietleniowych dla Szko³y G³ównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b0a72de-e269-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-ocds-148610-9b0a72de-e269-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wy³±cznie w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz± og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana.
3. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
4. Komunikacja elektroniczna za pomoc± poczty elektronicznej nie dotyczy sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±.
5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
6. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Katarzyna Markowska
email: katarzyna_markowska1@sggw.edu.pl. Informacyjnie: godziny pracy osoby wyznaczonej do kontaktu: codziennie od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 8:00-16:00.
7. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia) oraz Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia znajduj± siê w Za³±czniku nr 5 do niniejszej SWZ. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przegl±daj postêpowania/konkursy”).
8. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
9. Sposób i forma sporz±dzenia dokumentów musz± byæ zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), a tak¿e Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-ocds-148610-9b0a72de-e269-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a G³ówna Gospodarstwa Wiejskiego
w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê
pod adresem email: iod@sggw.edu.pl;
3) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz
na podstawie przepisów ustawy Pzp w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Sukcesywna dostawa materia³ów o¶wietleniowych dla SGGW w Warszawie”, SZP.250.3.2023, zawarciem umowy oraz jej realizacj± oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora uznaje siê:
a) ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeñ cywilnoprawnych wynikaj±cych
z realizacji niniejszej Umowy, a tak¿e obrona przed takimi roszczeniami;
b) weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty upowa¿nione zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania, w tym w szczególno¶ci w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Odbiorcami pañstwa danych bêd±: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowi±zany lub upowa¿niony udostêpniæ dane osobowe na podstawie powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w zwi±zku z realizacj± us³ug gwarantuj±cych nale¿yte wykonanie niniejszej Umowy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje równie¿ okres niezbêdny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeñ wynikaj±cych z umowy, chyba, ¿e przepisy szczegó³owe stanowi± inaczej;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp w zwi±zku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
− prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, który administrator przetwarza na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zwi±zku z tre¶ci± pkt 3) i 5);:
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu.
Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca bêdzie musia³ wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em wykonawcy w postêpowaniu, Zamawiaj±cy zobowi±zuje wykonawcê do z³o¿enia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
11) Wzory o¶wiadczeñ wymaganych od wykonawcy w zakresie wype³nienia przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zosta³y uwzglêdnione interaktywnym formularzu ofertowym.
12) Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy Pzp oraz przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.250.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia u¿y³ nazw w³asnych oraz producentów artyku³ów ze wzglêdu na brak mo¿liwo¶ci opisu w inny jednoznaczny sposób. Nazwy w³asne oraz producenci zostali podani ze wzglêdu na przejrzysto¶æ zapisu (pogl±dowo) i nie maj± charakteru wi±¿±cego. Opis ten jasno przedstawia wymogi, co, do jako¶ci, wymogów technicznych zamawianego asortymentu do konserwacji, modernizacji ju¿ istniej±cych instalacji elektrycznych. W przypadku produktów wymienionych z nazwy Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zaoferowania produktów równowa¿nych. Przez produkt równowa¿ny Zamawiaj±cy rozumie produkt o parametrach takich samych b±d¼ lepszych od parametrów ujêtych w kolumnie nr 2 Za³±cznika nr 2 do SWZ opisanych przy poszczególnych produktach. Decyduj±c siê na rozwi±zanie równowa¿ne do opisanych przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e oferowane przez niego artyku³y, spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego, posiadaj± te same parametry b±d¼ wy¿sze oraz dostarczenie m.in. kart katalogowych wystawionych przez producentów. Oceny dokona Zamawiaj±cy. Wymagane jest, aby materia³y odpowiada³y obowi±zuj±cym normom PN, EN oraz posiada³y wymagane przepisami atesty w³a¶ciwe dla tych materia³ów.
Ilo¶ci wskazane w tabeli s± ilo¶ciami szacunkowymi, przyjêtymi dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilo¶ci mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego, z zastrze¿eniem nieprzekraczalno¶ci kwoty, któr± Zamawiaj±cy ma zamiar przeznaczyæ na realizacjê zamówienia. Wykonawcy, z którym Zamawiaj±cy podpisze umowê, nie bêdzie przys³ugiwa³o ¿adne roszczenie finansowe ani prawne zwi±zanych z ilo¶ci± zakupionych artyku³ów.
Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczane materia³y by³y: fabrycznie nowe; pierwszego gatunku; zapakowane w oryginalne opakowania; posiada³y, co najmniej 12 miesiêczn± przydatno¶æ do u¿ycia, licz±c od daty dostawy poszczególnego wyrobu. Ilo¶æ oraz rodzaj zamawianych materia³ów zosta³a zawarta w formularzu cenowym stanowi±cym zarówno szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, jak równie¿ formularz rzeczowo cenowy Wykonawcy
Dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie roz³adowaæ oraz wnie¶æ do wskazanych pomieszczeñ Zamawiaj±cego na w³asny koszt. Zamawiaj±cy dopuszcza dostarczanie materia³ów za po¶rednictwem kuriera - na koszt Wykonawcy. Przedmiot zamówienia musi posiadaæ:, instrukcjê obs³ugi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbêdne dokumenty wymagane przy tego typu materia³ach, winien byæ wyposa¿ony we wszystkie elementy niezbêdne do uruchomienia i pracy Zamawiaj±cego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczno¶ci zakupu dodatkowych elementów prze Zamawiaj±cego.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 2 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31510000-4 - ¯arówki elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne
31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe
31530000-0 - Czê¶ci lamp i sprzêtu o¶wietleniowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cenê oferty stanowi warto¶æ wyra¿ona w jednostkach pieniê¿nych, któr± zamawiaj±cy jest obowi±zany zap³aciæ wykonawcy za przedmiot zamówienia.
2. W cenie oferty uwzglêdnia siê podatek od towarów i us³ug oraz podatek akcyzowy, je¿eli na podstawie odrêbnych przepisów przedmiot zamówienia podlega obci±¿eniu podatkiem od towarów i us³ug oraz podatkiem akcyzowym.
3. Cena oferty stanowiæ bêdzie:
1 cenê ca³kowit± podan± w ofercie,
4. Cena oferty obliczona bêdzie przy uwzglêdnieniu nastêpuj±cych sk³adników (ewentualnie za³±czyæ formularz cenowy)
5. Cena oferty nale¿y rozumieæ jako wynagrodzenie:
1 umowne,
6. Zgodnie z art. 225 ustawy Pzp je¿eli zosta³a z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug, dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiaj±cy dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotê podatku od towarów i us³ug, któr± mia³by obowi±zek rozliczyæ. W takiej sytuacji wykonawca ma obowi±zek:
1) poinformowania zamawiaj±cego, ¿e wybór jego oferty bêdzie prowadzi³ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêd± prowadzi³y do powstania obowi±zku podatkowego;
3) wskazania warto¶ci towaru lub us³ugi objêtego obowi±zkiem podatkowym zamawiaj±cego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i us³ug, która zgodnie z wiedz± wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie.
1. Informacjê w zakresie, o którym mowa w ust. 6 wykonawca sk³ada w interaktywnym formularzu ofertowym. Brak z³o¿enia ww. informacji bêdzie postrzegany jako brak powstania obowi±zku podatkowego u zamawiaj±cego.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy jednostkowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje dokonanie zmian postanowieñ tre¶ci zawartej umowy w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci: wskazanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-09 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-09 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-07
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badania pod tytu³em "PIFE 2024/2025 - badanie jako¶ci obs³ugi klientów Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich"
- Opró¿nianie pustostanów mieszkalnych i u¿ytkowych po³o¿onych w budynkach znajduj±cych siê na terenach administrowanych przez ZGN Mokotów.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Wilcza 9A m. 16B czê¶æ nr 2: Bonifraterska 10 m. 59 (w podziale na 2 czê¶ci)
- Wykonanie robót budowlanych, polegaj±cych na remoncie lokali mieszkalnych, bêd±cych w zasobie Oddzia³u Regionalnego AMW w Warszawie, w podziale na 12 czê¶ci
- PZP/5/2024 ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na ochronie fizycznej gmachu Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
- Udzielanie ¶wiadczeñ zdrowotnych w zakresie ratownictwa medycznego w Sekcji Medycznej Dzia³u Transportu.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA ALEJEK PARKOWYCH WRAZ Z MONTA¯EM ELEMENTÓW MA£EJ ARCHITEKTURY I NASADZENIAMI REALIZOWANA W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Dostawa agregatów pr±dotwórczych, nagrzewnic, masztów o¶wietleniowych, latarek czo³owych wodoodpornych, latarek wodoszczelnych, latarek hermetycznych o du¿ej mocy z d³ugim czasem pracy, przed³u¿aczy.
- Remont kompleksu sportowego Orlik 2012 po³o¿onego w Nowej Dêbie dz. nr ewid. 235
- BUDOWA BUDYNKU GARA¯OWEGO Z CZʦCI¡ GOSPODARCZ¡ PRZY ISTNIEJ¡CEJ REMIZIE OSP TRZEBIE¯
- Budowa, rozbudowa sieci o¶wietlenia ulicznego dz.1738 i 1739 w miejscowo¶ci Krzyszkowice
- Aran¿acja wnêtrza - Kujawskie Centrum Szkoleniowe Kó³ Gospodyñ Wiejskich w Gu¼linie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.