Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00479279/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-06
- 2021/BZP 00295065/01 - Wynik z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 WOJSKOWY SZPITAL UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNY SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910514039
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.zdunowska@22wszur.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22wszur.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-821a8170-1b88-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003473/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa środków czystości i chemii basenowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.miniporta.gov.pl www.22wszur.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą
środków komunikacji elektronicznej.
2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP.
3.Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski,zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem:a)
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal w celu złożenia
oferty wraz z dokumentami składanymi wraz z ofertą,b) poczty elektronicznej: email:
d.zdunowska@22wszur.pl w pozostałych przypadkach (np. zadawanie pytań, składanie wyjaśnień, itd
.4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym
pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
Oferta
oraz załączone do niej dokumenty i oświadczenia składane elektronicznie muszą zostać podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 17/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet I - artykuły przemysłowe do sprzątania
4.2.6.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W przypadku niewyczerpania w całości środków wynikających z zawartej Umowy, w okresie jje obowiązywania Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonania umowy do czasu wykorzystania wszystkich środków. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o ile zamawiający złoży przed upływem terminu obowiązywania umowy oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa. Realizacja umowy w terminie opcjonalnym będzie odbywała się w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
artykuły przemysłowe różne
4.2.6.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W przypadku niewyczerpania w całości środków wynikających z zawartej Umowy, w okresie jje obowiązywania Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonania umowy do czasu wykorzystania wszystkich środków. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o ile zamawiający złoży przed upływem terminu obowiązywania umowy oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa. Realizacja umowy w terminie opcjonalnym będzie odbywała się w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
artykuły przemysłowe żywnościowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W przypadku niewyczerpania w całości środków wynikających z zawartej Umowy, w okresie jje obowiązywania Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonania umowy do czasu wykorzystania wszystkich środków. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o ile zamawiający złoży przed upływem terminu obowiązywania umowy oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa. Realizacja umowy w terminie opcjonalnym będzie odbywała się w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
worki na odpady
4.2.6.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W przypadku niewyczerpania w całości środków wynikających z zawartej Umowy, w okresie jje obowiązywania Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonania umowy do czasu wykorzystania wszystkich środków. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o ile zamawiający złoży przed upływem terminu obowiązywania umowy oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa. Realizacja umowy w terminie opcjonalnym będzie odbywała się w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
papier toaletowy i ręczniki papierowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W przypadku niewyczerpania w całości środków wynikających z zawartej Umowy, w okresie jje obowiązywania Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonania umowy do czasu wykorzystania wszystkich środków. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o ile zamawiający złoży przed upływem terminu obowiązywania umowy oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa. Realizacja umowy w terminie opcjonalnym będzie odbywała się w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
środki czystości
4.2.6.) Główny kod CPV: 33711000-7 - Perfumy i produkty toaletowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W przypadku niewyczerpania w całości środków wynikających z zawartej Umowy, w okresie jje obowiązywania Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonania umowy do czasu wykorzystania wszystkich środków. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o ile zamawiający złoży przed upływem terminu obowiązywania umowy oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa. Realizacja umowy w terminie opcjonalnym będzie odbywała się w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
środki myjące
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W przypadku niewyczerpania w całości środków wynikających z zawartej Umowy, w okresie jje obowiązywania Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonania umowy do czasu wykorzystania wszystkich środków. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o ile zamawiający złoży przed upływem terminu obowiązywania umowy oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa. Realizacja umowy w terminie opcjonalnym będzie odbywała się w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
środki dezynfekujace
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W przypadku niewyczerpania w całości środków wynikających z zawartej Umowy, w okresie jje obowiązywania Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonania umowy do czasu wykorzystania wszystkich środków. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o ile zamawiający złoży przed upływem terminu obowiązywania umowy oświadczenia o skorzystaniu z tego prawa. Realizacja umowy w terminie opcjonalnym będzie odbywała się w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa wart. 112 ust. 2 pkt. 3 ustawy, jeżeli wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: pakiet I – 20.000zł, pakiet II – 30.000zł, pakiet III – 18.000zł pakiet IV – 70.000zł
pakiet V – 85.000zł, pakiet VI – 90.000zł, pakiet VII – 100.000zł, pakiet VIII – 40.000zł
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie Wykonawcy stanowi wzór załącznik nr 4 do SWZ.
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum wskazaną dla danego pakietu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) W zakresie Pakietu I (poz. 13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23):karta techniczna produktu
2) W zakresie pakietu II (18 i 19):
karta produktu z opisem
3) W zakresie Pakietu III (poz. 1do 25):
deklarację zgodności producenta stwierdzający jego przeznaczenie , opinie , ocenę, atesty, spełniające wymogi zawarte w Rozporządzeniu Komisji UE Nr 2020/1245 z dnia 02.09.2020r w sprawie zmiany i sprostowania Rozporządzenia (UE) Nr 10/2011 z uwzględnieniem Rozporządzeniu (WE) NR 1935/2004 Parlamentu Europejskiego I Rady Europy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG z późniejszymi zmianami, oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami, dokument stwierdzający dopuszczenie produktu do kontaktu z żywnością.
4) W zakresie Pakietu V (poz. 1do 9):
ulotkę oferowanego produktu z oznaczeniem producenta
5) W zakresie Pakietu VI
a) (poz.1,2,4,5,7,8,9,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,33,36,37,39,40,41,42,43,44,45,46,47)
karty charakterystyki
b) ( poz. 6,10,11,18,29,48,49) - ulotki produktowe lub arkusze danych składników
c) (poz. 3,12,13,14,15,16,17) – ulotki produktu
6) W zakresie Pakietu VII
a) (poz. 1-do10) certyfikaty: system zarządzania jakością ISO 9001, system zarządzania środowiskiem ISO 14001 lub równoważne, wydane przez uprawnioną jednostkę certyfikującą zgodną z zaleceniami PCA (dotyczy producenta środków przedmiotu zamówienia).
b) (poz. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20,21,22,23) - karty charakterystyki i ulotki produktowe
c) (poz. 9 i 15) - pozwolenie Ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego
a) Dostawca produktów chemicznych musi posiadać zezwolenie producenta urządzeń Winterhalter do przeprogramowywania w/w urządzeń
7) W zakresie Pakietu VIIII
(poz. 1 do 6) - karty charakterystyki i ulotki zaoferowanych środków
(poz. 1,2 ,5) - pozwolenie Ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) W zakresie Pakietu I (poz. 13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23):karta techniczna produktu
2) W zakresie pakietu II (18 i 19):
karta produktu z opisem
3) W zakresie Pakietu III (poz. 1do 25):
deklarację zgodności producenta stwierdzający jego przeznaczenie , opinie , ocenę, atesty, spełniające wymogi zawarte w Rozporządzeniu Komisji UE Nr 2020/1245 z dnia 02.09.2020r w sprawie zmiany i sprostowania Rozporządzenia (UE) Nr 10/2011 z uwzględnieniem Rozporządzeniu (WE) NR 1935/2004 Parlamentu Europejskiego I Rady Europy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG z późniejszymi zmianami, oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami, dokument stwierdzający dopuszczenie produktu do kontaktu z żywnością.
4) W zakresie Pakietu V (poz. 1do 9):
ulotkę oferowanego produktu z oznaczeniem producenta
5) W zakresie Pakietu VI
a) (poz.1,2,4,5,7,8,9,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,33,36,37,39,40,41,42,43,44,45,46,47)
karty charakterystyki
b) ( poz. 6,10,11,18,29,48,49) - ulotki produktowe lub arkusze danych składników
c) (poz. 3,12,13,14,15,16,17) – ulotki produktu
6) W zakresie Pakietu VII
a) (poz. 1-do10) certyfikaty: system zarządzania jakością ISO 9001, system zarządzania środowiskiem ISO 14001 lub równoważne, wydane przez uprawnioną jednostkę certyfikującą zgodną z zaleceniami PCA (dotyczy producenta środków przedmiotu zamówienia).
b) (poz. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,20,21,22,23) - karty charakterystyki i ulotki produktowe
c) (poz. 9 i 15) - pozwolenie Ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego
a) Dostawca produktów chemicznych musi posiadać zezwolenie producenta urządzeń Winterhalter do przeprogramowywania w/w urządzeń
7) W zakresie Pakietu VIIII
(poz. 1 do 6) - karty charakterystyki i ulotki zaoferowanych środków
(poz.1,2,5) - pozwolenie Ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
wypełnione formularze cenoweSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
wskazane w dokumentach zamówienia7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-30 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-15
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Dostawa mrożonek i kiszonek dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 2 częściach.
- Remont pomieszczeń w Szpitalu Uzdrowiskowym Nr III im. dra Markiewicza
- dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu VAN/BUS, z przeznaczeniem do przewozu 9 osób dla potrzeb Gminy Miejskiej Ciechocinek
- Dostawa artykułów spożywczych
- dostawa samochodu do przewozu osób i towaru o nadwoziu zgodnym z homologacją VAN,
- Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków do mycia maszynowego, worków na odpady oraz środków do utrzymania czystości
- Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubelskim.
- Dostawa zmywarek i płyty indukcyjnej do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- zakup i sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i czystościwoych
- Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2025
- Sukcesywne dostawy środków czystości
więcej: Perfumy i produkty toaletowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.