eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceModernizacja elewacji pawilonów Palmiarni Miejskiej w Gliwicach - pawilon nr III (historyczny) - etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja elewacji pawilonów Palmiarni Miejskiej w Gliwicach - pawilon nr III (historyczny) - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 335 04 54

1.5.8.) Numer faksu: 32 231 00 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/13102

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja elewacji pawilonów Palmiarni Miejskiej w Gliwicach - pawilon nr III (historyczny) - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ff10cc5-b015-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Palmiarnia - pawilon historyczny - elewacja

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106145/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1850000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ścian 2-3 oraz 3-4 elewacji pawilonu Historycznego Palmiarni Miejskiej w Gliwicach wraz z łącznikami – pawilon nr III, etap II. Zamówienie obejmuje wymianę wszystkich paneli ściennych na panele z poliwęglanu oraz wymianę obudowy łączników, stolarki drzwiowej, okiennej oraz bramy wjazdowej, a także modernizację drabin, pomostów technicznych i renowację cokołu wewn. / zewn.

Zakres prac budowlanych:
I. Roboty zabezpieczające i rozbiórkowe:
1. Zabezpieczenie folią roślin i elewacji na czas prowadzenia prac.
2. Demontaż elewacji i obudowy łączników.
3. Demontaż ryglówki i blach węzłowych.
4. Czyszczenie mechaniczne do 3 stopnia czystości konstrukcji kratowych i węzłów.

II. Roboty elewacyjne (ściana 2-3, 3-4 i łączniki)
1. Malowanie węzłów konstrukcji farbą podkładową, pośrednią i nawierzchniową.
2. Montaż konstrukcji wsporczej aluminiowej do montażu płyt elewacyjnych z poliwęglanu.
3. Wykonanie obudowy elewacji i łączników z płyt z poliwęglanu z wypełnieniem ram okiennych.
4. Montaż konstrukcji oraz mechanizmów otwierających okna.
5. Montaż obróbek blacharskich szczytu ścian.
6. Montaż stolarki drzwiowej oraz bramy wjazdowej.

III. Pomosty i drabiny:
1. Demontaż pomostów roboczych i drabin stalowych.
2. Piaskowanie, wzmacnianie, cynkowanie ogniowe i ponowny montaż drabin i pomostów.
3. Dostawa i montaż systemu szynowego alpinistycznego do prac specjalistycznych.

IV. Renowacja cokołu:
1. Hydropiaskowanie betonowego cokołu, usunięcie odspojonych fragmentów, oczyszczenie podłoża.
2. Zabezpieczenie antykorozyjne odsłoniętego zbrojenia i reprofilacja podłoża betonowego.
3. Szpachlowanie powierzchni betonowych i zabezpieczenie powierzchni farbą laserunkową.
4. Uzupełnienie obróbek blacharskich z blachy tytan cynk.
5. Reprofilacja cokołu wewnętrznego epoksydową masą szpachlową i malowanie farbą epoksydową.
Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, według opracowanego projektu budowlano – wykonawczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2275500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2275500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2275500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe DOM-GAZ Krzysztof Piaszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730002327

7.3.3) Ulica: Rząsawska 13

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-209

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2275500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.