Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00099938/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Marcinowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Marcinowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliana Tuwima 2
1.5.2.) Miejscowość: Marcinowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-124
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@marcinowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.marcinowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://marcinowice.logintrade.net/zapytania_email,118428,eb5cd76927e1363add49f86da6cab437.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Marcinowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bccab55-aea5-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026909/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja systemu oświetlenia na terenie Gminy Marcinowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099938
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1913600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Marcinowice”. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Zamówienie realizowane jest w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
Wykonawca zobowiązany jest do rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem projektów modernizacji oświetlenia obejmującego wszystkie elementy opisane w „Programie Funkcjonalno-Użytkowym rozbudowy oświetlenia drogowego na terenie gminy Marcinowice” oraz w oparciu o uzgodnione z zamawiającym projekty wykonania przewidzianych robót.
Przedmiotem zamówienia w części I jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ulicznego dla miejscowości Biała, Chwałków, Gola Świdnicka, Gruszów, Szczepanów, Klecin, Krasków wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 637866,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Marcinowice”. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Zamówienie realizowane jest w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
Wykonawca zobowiązany jest do rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem projektów modernizacji oświetlenia obejmującego wszystkie elementy opisane w „Programie Funkcjonalno-Użytkowym rozbudowy oświetlenia drogowego na terenie gminy Marcinowice” oraz w oparciu o uzgodnione z zamawiającym projekty wykonania przewidzianych robót.
Przedmiotem zamówienia w części II jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ulicznego dla miejscowości Marcinowice, Sady, Stefanowice, Strzelce, Kątki, Mysłaków wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 637866,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Marcinowice”. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Zamówienie realizowane jest w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
Wykonawca zobowiązany jest do rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem projektów modernizacji oświetlenia obejmującego wszystkie elementy opisane w „Programie Funkcjonalno-Użytkowym rozbudowy oświetlenia drogowego na terenie gminy Marcinowice” oraz w oparciu o uzgodnione z zamawiającym projekty wykonania przewidzianych robót.
Przedmiotem zamówienia w części III jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę oświetlenia ulicznego dl miejscowości Wiry, Wirki, Tąpadła, Zebrzydów, Śmiałowice, Tworzyjanów wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.5.) Wartość części: 637866,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 6.03.2023 r., przed otwarciem ofert, zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości
333 333,33 zł brutto dla I części. Oferta z najniższą ceną, po przeprowadzeniu negocjacji wynosi 406 037,62 zł brutto dla I części, i przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia
w części I postępowania.
Po analizie możliwości finansowych Gminy Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną
w części I postępowania.
W związku z tym część I przedmiotowego postępowania została unieważniona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406037,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597916,97 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434680,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 650247,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434680,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janaszek Electric Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368429695
7.3.3) Ulica: Wiertnicza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-952
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434680,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499065,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 647788,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499065,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janaszek Electric Spółka z ograniczoną
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368429695
7.3.3) Ulica: Wiertnicza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-952
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANASZEK ELECTRIC SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
JANASZEK ELECTRIC SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499065,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI MARCINOWICE
- Rozwój infrastruktury rowerowej w północnej części Aglomeracji Wałbrzyskiej -etap 1D - FEDS 2021-2027 - Budowa ciągów pieszo - rowerowych na terenie Gminy Marcinowice
- Wsparcie dekarbonizacji subregionu wałbrzyskiego dzięki termomodernizacji budynków publicznych w Gminie Marcinowice" w ramach FEDS 2021-2027 - Remont budynku Urzędu Gminy w Marcinowicach
więcej: przetargi MARCINOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1562K Podole Górowa - Łęka w km ok 9+301,54 - 9+615,00 w m. Siedlce
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Budowa schodów zewnętrznych z platformą dla osób niepełnosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudową i zagospodarowaniem terenu na działce przy ul. Dojlidy Górne.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania parteru budynku położonego w Iwaniskach przy ul. Opatowskiej 30 na żłobek w ramach Programu "Aktywny Maluch 2022-2029"
- ,,Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Biała Podlaska"
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.