Og³oszenie z dnia 2022-06-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00097792/01 - Og³oszenie z dnia 2022-03-24
- 2022/BZP 00105169/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-31
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug ubezpieczenia na rzecz Instytutu Matki i Dziecka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Matki i Dziecka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288395
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kasprzaka 17a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 22 32 77 245
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@imid.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.imid.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ug ubezpieczenia na rzecz Instytutu Matki i Dziecka”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-89684f4c-ab5f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00188939
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00097792/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A/ZP/SZP.261-27/22
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 770300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ubezpieczenia na rzecz Instytutu Matki i Dziecka, zgodnie z opisem i na warunkach zawartych w SWZ i za³±cznikach. Czê¶æ 1: ubezpieczenie mienia oraz sprzêtu elektronicznego.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512220-0 - Us³ugi ubezpieczenia medycznego
66513000-9 - Us³ugi ubezpieczenia prawnego i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka
66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych
66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej
66516400-4 - Us³ugi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialno¶ci cywilnej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 136000,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ubezpieczenia na rzecz Instytutu Matki i Dziecka, zgodnie z opisem i na warunkach zawartych w SWZ i za³±cznikach. Cze¶æ 2: ubezpieczenie komunikacyjne.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512220-0 - Us³ugi ubezpieczenia medycznego
66513000-9 - Us³ugi ubezpieczenia prawnego i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka
66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych
66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej
66516400-4 - Us³ugi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialno¶ci cywilnej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 19000,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ubezpieczenia na rzecz Instytutu Matki i Dziecka, zgodnie z opisem i na warunkach zawartych w SWZ i za³±cznikach. Czê¶æ 3: obowi±zkowe ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej podmiotuwykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz±, dobrowolne ubezpieczenie
odpowiedzialno¶ci cywilnej podmiotu wykonuj±cego dzia³alno¶æ lecznicz±, dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci i posiadanego mienia.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512220-0 - Us³ugi ubezpieczenia medycznego
66513000-9 - Us³ugi ubezpieczenia prawnego i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka
66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych
66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej
66516400-4 - Us³ugi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialno¶ci cywilnej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 558000,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ubezpieczenia na rzecz Instytutu Matki i Dziecka, zgodnie z opisem i na warunkach zawartych w SWZ i za³±cznikach. Czê¶æ 4: obowi±zkowe ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej podmiotuprzeprowadzaj±cego eksperyment medyczny.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512220-0 - Us³ugi ubezpieczenia medycznego
66513000-9 - Us³ugi ubezpieczenia prawnego i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka
66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych
66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej
66516400-4 - Us³ugi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialno¶ci cywilnej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 57300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 136465,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 136465,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136465,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIENER TOWARZYSTWO UBEZPIECZEN SPÓ£KA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240302393
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIENER TOWARZYSTWO UBEZPIECZEÑ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
jakie przetargi wygra³a firma
WIENER TOWARZYSTWO UBEZPIECZEÑ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 136465,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Postêpowanie zosta³o uniewa¿nione, zgodnie z dyspozycj± art. 255 pkt 1 Ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. Nie z³o¿ono ¿adnej oferty.
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 489630,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 530260,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489630,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEÑ ERGO HESTIA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5850001690
7.3.4) Miejscowo¶æ: Sopot
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 489630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 39456,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 57300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39456,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEÑ ERGO HESTIA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5850001690
7.3.4) Miejscowo¶æ: Sopot
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEÑ ERGO HESTIA S.A.
jakie przetargi wygra³a firma
SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEÑ ERGO HESTIA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 39456,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Us³uga organizacji ¶wiadczeñ z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wy³onieniu ekspertów/ekspertek do Zespo³u do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podzia³em na 6 Czê¶ci
- Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych (benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomo¶ci (KZN) na okres 12 miesiêcy
- Przygotowywanie i dowo¿enie we wskazane miejsce gor±cych zestawów obiadowych klientom O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dzia³aj±cego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynno¶ci administracyjno - biurowych w zakresie windykacji nale¿no¶ci
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie maj±tku i innych interesów Gminy Miejskiej Przemy¶l wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialno¶ci cywilnej, komunikacji i odpowiedzialno¶ci prawnej z tytu³u zanieczyszczenia ¶rodowiska Zak³adu Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Gminy Warka
- UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SIEWIERZ
- Us³uga ubezpieczenia O¶rodka Sportu i Rekreacji w Olsztynie w roku 2025
- UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU ZAMOJSKIEGO.
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.