Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00164727/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
- 2023/BZP 00008997/01 - Wynik z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa wielopoziomowego parkingu przy Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim
w Gorzowie Wlkp. w formule partnerstwa publiczno-prywatnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210467089
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jagiellończyka 8
1.4.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.4.7.) Numer telefonu: 95785125200
1.4.8.) Numer faksu: 95785125204
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.logistyki@lubuskie.uw.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubuskie.uw.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188967
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00164727/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
20
Po zmianie:
264
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
– Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
– Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 7 000 000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych);
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli:
− wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektu budowlanego. Każde z zamówień misi spełniać łącznie następujące warunki: wartość robót budowlanych co najmniej 4 000 000 zł brutto każda, powierzchnia użytkowa obiektu nie mniejsza niż 1500 m2.
− wykonał w sposób należyty w okresie w ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi, które polegały na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej obiektu budowlanego, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500 m2, na podstawie której wydane zostało pozwolenie na budowę.
− wykonał w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przez okres co najmniej 12 miesięcy następujących po sobie, co najmniej jedną usługę polegającą na zapewnieniu utrzymania obiektu o powierzchni użytkowej co najmniej 1500 m2.
Przez utrzymanie Zamawiający rozumie wypełnianie standardów utrzymania Infrastruktury oraz zapewnianiu dostępności w zakresie co najmniej utrzymania technicznego (jak np. malowanie ścian, konserwacja klimatyzacji i wentylacji, wykonywanie planowanych remontów, konserwacja dźwigów osobowych), utrzymania czystości wewnątrz obiektu i na zewnątrz obiektu (usuwanie odpadów z ciągów komunikacyjnych czy terenów zieleni).
− dysponuje (lub będzie dysponował) co najmniej 1 osobą pełniąca rolę głównego projektanta posiadającą:
uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień, doświadczenie w zakresie wykonywania w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dokumentacji projektowych przy zamówieniach obejmujących zaprojektowanie budynku lub budowli o wartości kosztorysowej nie mniejszej niż 5 mln zł brutto każda;
− dysponuje (lub będzie dysponował) co najmniej 1 osobą pełniącą rolę kierownika budowy, posiadającą:
uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową oraz doświadczenie w kierowaniu budową przy realizacji w ostatnich pięciu latach przed upływem składania wniosków co najmniej jednego zamówienia obejmującego wykonanie obiektu budowlanego o wartości zamówienia nie mniejszej niż 7 mln zł brutto.
Po zmianie:
1) O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
– Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
– Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 7 000 000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych);
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli:
− wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektu budowlanego. Każde z zamówień misi spełniać łącznie następujące warunki: wartość robót budowlanych co najmniej 4 000 000 zł brutto każda, powierzchnia użytkowa obiektu nie mniejsza niż 1500 m2.
− wykonał w sposób należyty w okresie w ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi, które polegały na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej obiektu budowlanego, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500 m2, na podstawie której wydane zostało pozwolenie na budowę.
− wykonał w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przez okres co najmniej 12 miesięcy następujących po sobie, co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu obiektu parkingowego o powierzchni użytkowej co najmniej 1500 m2.
Przez utrzymanie Zamawiający rozumie wypełnianie standardów utrzymania Infrastruktury oraz zapewnianiu dostępności w zakresie co najmniej utrzymania technicznego (jak np. malowanie ścian, konserwacja klimatyzacji i wentylacji, wykonywanie planowanych remontów, konserwacja dźwigów osobowych), utrzymania czystości wewnątrz obiektu i na zewnątrz obiektu (usuwanie odpadów z ciągów komunikacyjnych czy terenów zieleni).
− dysponuje (lub będzie dysponował) co najmniej 1 osobą pełniąca rolę głównego projektanta posiadającą:
uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień, doświadczenie w zakresie wykonywania w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dokumentacji projektowych przy zamówieniach obejmujących zaprojektowanie budynku lub budowli o wartości kosztorysowej nie mniejszej niż 5 mln zł brutto każda;
− dysponuje (lub będzie dysponował) co najmniej 1 osobą pełniącą rolę kierownika budowy, posiadającą:
uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową oraz doświadczenie w kierowaniu budową przy realizacji w ostatnich pięciu latach przed upływem składania wniosków co najmniej jednego zamówienia obejmującego wykonanie obiektu budowlanego o wartości zamówienia nie mniejszej niż 7 mln zł brutto.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Dokumenty składane wraz z ofertą wstępną: aktualne na dzień składania ofert wstępnych oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona:
1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
4. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Po zmianie:
Dokumenty składane wraz z ofertą wstępną: aktualne na dzień składania ofert wstępnych oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona:
1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
4. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-30 10:00
Po zmianie:
2021-10-14 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-30 10:30
Po zmianie:
2021-10-14 10:30
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu OCT.
- Sukcesywna dostawa środków pomocniczych refundowanych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania OT KOWR w Gorzowie Wielkopolskim (VII)
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego i jednostek usytuowanych w budynku Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Józefa Pankiewicza 5-7.
- Wykonanie usług ochrony nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa należących do KOWR OT w Gorzowie Wlkp
- Modernizacja podwórka przy ul. Łokietka - BUDŻET OBYWATELSKI 2024
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na 4 zadania
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.