Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00153189/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-18
- 2021/BZP 00267179/01 - Wynik z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i nauczycieli Technikum Nr 1 w Olecku i Szkoły Policealnej Nr 1 w Olecku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000096951
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gołdapska 29
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 520 22 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsliz.olecko1@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsliz.olecko.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zsliz.olecko.szkolnastrona.pl/bip/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i nauczycieli Technikum Nr 1 w Olecku i Szkoły Policealnej Nr 1 w Olecku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dde0c11-0017-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004698/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku w ramach projektu Kwalifikacje to szansa na sukces - RPOWWM na lata 2014-2020
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
3. Kwalifikacje to szansa na sukces realizowanego w ramach Osi priorytetowej RPWM. 02.00.00-Kadry dla gospodarki, Działania RPWM.02.04.00-Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałania RPWM.02.04.01-Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego – projekty konkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków EFS.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153189/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SK.260.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs spedytor, 70 h, 2 grupy po 8 osób, szkolenie dla uczniów4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 20720,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie rozliczanie i ewidencja czasu pracy kierowców, 16h, 1 grupa 10 osobowa, szkoleniedla uczniów
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8340,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs kelner-barman, 80h, 3 grupy po 10 osób, szkolenie dla uczniów4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs carvingu. Poziom podstawowy, średniozaawansowany i zaawansowany, 44h, 2 grupy po10 osób, szkolenie dla uczniów
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 65680,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie tort w stylu drip cake, 8h, 2 grupy po 10 osób, szkolenie dla uczniów4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9984,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs konsultant ślubny, 20h, 2 grupy po 10 osób, szkolenie dla uczniów4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24984,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs obsługi wózka jezdniowego, 44h, 2 grupy po 10 osób, szkolenie dla uczniów4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15600,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs pracownika służb informacyjnych i porządkowych na imprezach masowych, 24h, 1 grupa 20 osobowa, szkolenie dla uczniów4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6300,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie dla osób ubiegających się o wydanie licencji detektywa, 50h, 7 grup po 5 osób, szkolenie dla uczniów4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 45395,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie rozliczanie i ewidencja czasu pracy kierowców, 16h, 1 osoba, szkolenie dla nauczycieli4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 834,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs spedytor, 70h, 1 osoba, szkolenie dla nauczycieli4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1295,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie tort w stylu drip cake, 8h, 2 osoby, szkolenia dla nauczycieli4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 998,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs carvingu. Poziom podstawowy, średniozaawansowany i zaawansowany, 44h, 2 osoby,szkolenie dla nauczycieli
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6568,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs konsultant ślubny, 20h, 1 osoba, szkolenia dla nauczycieli4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1249,20 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs pracownika służb informacyjnych i porządkowych na imprezach masowych, 24h, 1 osoba,szkolenia dla nauczycieli
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 315,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie wpłynęła jedna oferta na kwotę 29.940,00 zł brutto. Zamawiający przeznaczył na realizację tej części kwotę 15.600,00 zł brutto. Oferta przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też zamawiający unieważnił postepowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29940,00 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie wpłynęły dwie oferty z kwotą 12772,00 zł brutto i 9150,00 zł brutto. Na powyższe zadanie zamawiający przeznaczył kwotę 1295,00 zł brutto. Złożone oferty przewyższają kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też zamawiający unieważnił postepowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12772,00 PLN
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najkorzystniejszą kwotą została odrzucona. Natomiast dwie kolejne oferty przekraczają budżet 1500,00 zł brutto i 3800,00 zł brutto, jaki zamawiający przeznaczył na zrealizowanie zadania, tj. 998,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na ww. zadanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3800,00 PLN
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na powyższe zadanie wpłynęły dwie oferty za kwotę 2000,00 zł brutto i kwotę 900,00 zł brutto. Na powyższe zadanie Zamawiający przeznaczył kwotę 315,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku.
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i transportem butli dla "Olmedica" w Olecku Sp. z o.o.
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do doposażenia karetek Szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Budowa wiaty na dwa stanowiska w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Głuchych w Olecku
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.