eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na "Rozbudowie i przebudowie budynku kompleksu basenowo-rekreacyjnego WARSZAWIANKA - Wodny Park"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na „Rozbudowie i przebudowie budynku kompleksu basenowo-rekreacyjnego WARSZAWIANKA – Wodny Park"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mokotowska Fundacja Warszawianka Wodny-Park

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012484394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Merliniego 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-511

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 228540130

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wodnypark.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodnypark.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Fundacja

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na „Rozbudowie i przebudowie budynku kompleksu basenowo-rekreacyjnego WARSZAWIANKA – Wodny Park"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1be5985a-e286-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/40624/summary

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zostały określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zostały określone w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zostały określone w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MFWWP/RZP/2/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na „Rozbudowie i przebudowie budynku kompleksu basenowo-rekreacyjnego WARSZAWIANKA – Wodny Park, ul. Merliniego 4 w Warszawie”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe personelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

• Zdolności technicznej i zawodowej:

1. W zakresie doświadczenia – wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował co najmniej 2 (dwie) usługi, z których:

 co najmniej jedna polegała na pełnieniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego, obejmującego co najmniej branżę budowlaną, sanitarną, elektryczną i teletechniczną przy realizacji robót budowlanych polegających na: budowie w rozumieniu właściwych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze. zm., dalej „PrBud” (czyli wykonaniu obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowie, rozbudowie, nadbudowie) obiektu budowlanego typu basen, pływalnia, w zakres której wchodziły roboty z branży: budowlanej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej, w tym zagospodarowanie terenu i technologia uzdatniania wody basenowej dla wydajności minimum 40m3/h, przy czym wartość tej roboty była nie mniejsza niż 2.500.000,00 zł brutto.

 co najmniej jedna polegała na pełnieniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego, obejmującego co najmniej branżę budowlaną, sanitarną, elektryczną i teletechniczną przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie (czyli wykonaniu obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowie, rozbudowie, nadbudowie w rozumieniu właściwych przepisów PrBud) kompletnego obiektu budowlanego typu basen, pływalnia, w zakres której wchodziły roboty związane z wykonaniem od podstaw niecki basenowej o powierzchni lustra wody minimum 150 m2.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie (w zakresie dotyczącym ilości wykonanych robót, a nie parametrów określonych jako minimalne dla spełnienia niniejszego warunku) przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców. Zamawiający nie dopuszcza sumowania powierzchni lustra wody, wartości robót lub wydajności technologii uzdatniania wody z kilku robót budowlanych w celu wykazania spełnienia danego warunku.
2. W zakresie kwalifikacji zawodowych – wykażą osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia spełniające niżej określone wymagania:

a) co najmniej 1 (jedną) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, umocowanego jako koordynatora zespołu inspektorów, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu przepisów PrBud, Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 11 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), dalej „RMSFT” oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.), dalej „UOSZ”, legitymującą się min. 5 letnim doświadczeniem na stanowisku inspektora nadzoru/kierownika budowy (liczonym od dnia uzyskania uprawnień), która nadzorowała/kierowała przez cały okres ich trwania (przez co należy rozumieć okres od przekazania terenu budowy do uzyskania tytułu do użytkowania budynku) co najmniej 1 robotą budowlaną, polegającą na budowie (czyli wykonaniu obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowie, rozbudowie, nadbudowie w rozumieniu właściwych przepisów PrBud), kompletnego obiektu budowlanego, w zakres którego wchodziły roboty związane z wykonaniem od podstaw niecki basenowej o powierzchni lustra wody minimum 150 m2,

b) co najmniej 1 (jedną) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w rozumieniu przepisów PrBud, RMSFT oraz UOSZ, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w nadzorowaniu / kierowaniu robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w posiadanej specjalności,

c) co najmniej 1 (jedną) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji inżyniera technologa uzdatniania wody basenowej, posiadającego wyższe wykształcenie o specjalności inżynierii sanitarnej lub chemicznej, legitymującego się min. 5 (pięcio) letnim doświadczeniem w pełnieniu ww. funkcji oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu ww. funkcji w trakcie realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na budowie instalacji technologii uzdatniania wody basenowej w budynku użyteczności publicznej typu kryty basen, pływalnia o powierzchni lustra wody min. 150 m2,

d) co najmniej 1 (jedną) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń w rozumieniu przepisów PrBud, RMSFT oraz UOSZ, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w nadzorowaniu/ kierowaniu robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w posiadanej specjalności,

e) co najmniej 1 (jedną) osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, bez ograniczeń w rozumieniu „PrBud”, „RMSFT” oraz „UOSZ” lub posiadający

Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba spełniała warunki i posiadała doświadczenie oraz wykonywała funkcje opisane łącznie w lit. b) i c).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców.
W odniesieniu do wyżej wymienionych warunków wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (wzór druku załącznik nr 6 do SWZ) , w którym wskażą które usługi zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia ww. warunków.

W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu w zakresie doświadczenia warunek określony w punkcie 1 powyżej musi być spełniony w całości przez podmiot udostepniający zasób.

W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu, podmiot udostepniający zasób zobowiązany będzie zrealizować usługi, których wskazanie zdolności dotyczą (podwykonawstwo).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SWZ).

W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.

W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających zasoby, Wykonawca wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, składa także oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.

Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się
o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz potwierdzający spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej (wzór druku załącznik nr 9 do SIWZ) – składany na wezwanie Zamawiającego.

2. Dowody określające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – składane na wezwanie zamawiającego.

3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia (wzór druku załącznik nr 10 do SWZ) - składany na wezwanie Zamawiającego.

4. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór druku załącznik nr 5 do SWZ).

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:

- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostepniającego zasoby;

- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane wraz z ofertą, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r., poz. 1710 ze zm.) – (wzór druku załącznik nr 6 do SWZ)

6. Informacja na temat osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia. Wykonawca składa informację, jeżeli zamierza uzyskać punkty w ramach II – doświadczenie zawodowe personelu. Informacja dotyczy doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia pełniącej funkcję:

• Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, umocowanego jako koordynatora zespołu inspektorów, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu przepisów PrBud, „RMSFT”, „UOSZ”, legitymującą się min. 5 letnim doświadczeniem na stanowisku inspektora nadzoru/kierownika budowy (liczonym od dnia uzyskania uprawnień), która nadzorowała/kierowała przez cały okres ich trwania (przez co należy rozumieć okres od przekazania terenu budowy do uzyskania tytułu do użytkowania budynku) co najmniej 1 robotą budowlaną, polegającą na budowie (czyli wykonaniu obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowie, rozbudowie, nadbudowie w rozumieniu właściwych przepisów PrBud), kompletnego obiektu budowlanego, w zakres którego wchodziły roboty związane z wykonaniem od podstaw niecki basenowej o powierzchni lustra wody minimum 150 m2 , (wzór druku załącznik nr 7 SWZ)
• Inżyniera technologa uzdatniania wody basenowej, posiadającego wyższe wykształcenie o specjalności inżynierii sanitarnej lub chemicznej, legitymującego się min. 5 (pięcio) letnim doświadczeniem w pełnieniu ww. funkcji (wzór druku załącznik nr 7A SWZ)
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego jej wykonania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego jej wykonania.

W każdym przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Pełnomocnictwo należy złożyć w jednej z poniższych postaci:
- w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy),
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
- cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez mocodawcę, tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym mocodawcy,
- cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez notariusza, tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z zapisami swz

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

szczegółowe zapisy rodzaju i zakresu zmian umowy zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.