Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00090688/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Termomodernizacja wraz rewitalizacją budynku byłego Zespołu Szkół Specjalnych z przeznaczeniem na AZK w Cz-Dz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 322147114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Termomodernizacja wraz rewitalizacją budynku byłego Zespołu Szkół Specjalnych z przeznaczeniem na AZK w Cz-Dz”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13a368ad-a92a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045820/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Termomodernizacja wraz z rewitalizacją budynku byłego ZSS z przeznaczeniem na AZK w Czechowicach-Dziedzicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Niniejsze postępowanie stanowi część projektu „Kompleksowa termomodernizacja z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – etap II” , każda część jest przedmiotem oddzielnego postępowania. Umowa nr UDA-RPSL.04.03.02-24-OB72/20-00 z dnia 19 lipca 2021 r. dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, oraz pożyczki z BGK2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090688
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71196,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Termomodernizacja wraz rewitalizacją budynku byłego Zespołu Szkół Specjalnych z przeznaczeniem na Administrację Zasobów Komunalnych w Czechowicach-Dziedzicach” obejmuje:
Etap I) Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z termomodernizacją budynku byłego Zespołu Szkół Specjalnych z przeznaczeniem na Administrację Zasobów Komunalnych w Czechowicach-Dziedzicach w ramach projektu „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – etap II”,
Etap II) Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z rewitalizacją zabytkowego budynku dawnego Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach-Dziedzicach na potrzeby administracyjne i społeczne finansowaną z pożyczki rewitalizacyjnej z Banku Gospodarstwa Krajowego,
w branżach:
- konstrukcyjno-budowlanej
- sanitarnej
- elektrycznej
- nadzór ornitologiczny - obejmuje nadzór nad przebiegiem prac termomodernizacyjnych i ich zgodność z decyzją Dyrektora Ochrony Środowiska WPN.6401.723.2022.DT z dnia 13.12.2022 r., sporządzenie sprawozdania z przebiegu nadzoru wraz z dokumentacją fotograficzną, sporządzenie i przekazania Koordynatorowi Inspektorów Nadzoru sprawozdania o którym mowa w pkt 8 decyzji RDOŚ.
Pełna dokumentacja projektowa załączona do przetargu na realizację robót budowlanych do pobrania na : www.bip.czechowice-dziedzice.pl w zakładce „Zamówienia Publiczne”
Znak sprawy: ZP.271.47.2022
pod adresem:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/zapytania_email,103327,d9141935f68985ddf636e9a846b9483d.html
Zakres obowiązków Wykonawcy:
Podstawowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego wynika z przepisów ustawy Prawo budowlane.
Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego określa projekt umowy – załącznik 10 do SWZ projektowane postanowienia umowy
Niniejsze postępowanie stanowi część projektu „Kompleksowa termomodernizacja z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii – etap II” , każda część jest przedmiotem oddzielnego postępowania.
Umowa nr UDA-RPSL.04.03.02-24-OB72/20-00 z dnia 19 lipca 2021 r. dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka Niskoemisyjna, działanie: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, poddziałanie: 4.3.2. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – RIT.
UMOWA INWESTYCYJNA nr IJ22-02664 z dnia 13.10.2022 r.
w sprawie udzielenia pożyczki na realizację projektu pod nazwą „Rewitalizacja zabytkowego budynku dawnego Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach-Dziedzicach na potrzeby administracyjne i społeczne”
w ramach Instrumentu Finansowego wdrażanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Oś Priorytetowa 10: Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna
Działanie 10.4: Poprawa stanu środowiska miejskiego
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRUCTO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472224005
7.3.3) Ulica: W. Nehrebeckiego 34A
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-316
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nadzór w branży konstrukcyjno-budowlanej - STRUCTO NADZORY Sp. z o.o. , ul. Sarnia 19A, 43-300 Bielsko-Biała
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin zakończenia: do 30 listopada 2023 r.
Etap I: do 30 czerwca 2023 roku
Etap II: do 30 listopada 2023 roku wraz z uzyskaniem w tym terminie przez Wykonawcę robót budowlanych decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/zaświadczenia potwierdzającego przyjęcie zawiadomienia o zakończeniu budowy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla zadania: Budowa lewostronnego wału rzeki Odry Lasaki - Poborszów na terenie gminy Reńska Wieś woj. opolskie - etap II. Część 2
- Nadzór inwestorski nad realizacją robót w ramach zadania: "Budowa Drugiego Żłobka Samorządowego na dz. nr 94 obr. 0047 m. Sulęcin w celu utworzenia 40 miejsc opieki"
- Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót bud. dla inwestycji realizowanej przez ZDM w Warszawie pn.:Cz.1 - Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności Cz.2 - Rozbudowa ul. S. Okrzei
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót, w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zad. pn.: Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania Modernizacja hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Raciborzu
- "Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. geod. nr 223 (od DW nr 643 do drogi na działce geod. nr 228) w miejscowości Bogaczewo, Gmina Giżycko"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.