Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00183997/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
- 2021/BZP 00212021/01 - Wynik z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa pojazdu specjalnego typu karawan pogrzebowy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "KOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.2.) Oddział zamawiającego: KOMAX
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071007834
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 8
1.4.2.) Miejscowość: Kęty
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-650
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: komax@komax.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komax.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189248
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00183997/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.5. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważno-ści.
2. Zakres świadczenia wykonawcy określony w umowie co do zasady jest tożsamy z zobowiąza-niami wykonawcy określonymi w ofercie oraz określeniem przedmiotu zamówienia zawartym w swz. Jeśli ustawa nie stanowi inaczej, w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji warunków zamówienia umowa podlega unieważnieniu.
3. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku:
1) zmiany stawek cenowych brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT: zmiana stawki VAT w trakcie trwania umowy upoważnia wykonawcę do zmiany treści umowy o uwzględnienie nowej stawki podatku VAT w płatnościach.
2) zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostawy w przypadku wstrzymania dostawy przez Zamawiającego,
3) gdy wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, zastępuje nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
4) zamawiający przejmuje zobowiązania wykonawcy względem jego podwykonawców, co ex lege oznacza zmianę podmiotowości wykonawcy;
5) zmiana nie jest istotna w rozumieniu uPzp;
6) zmiana zaoferowanych elementów wyposażenia karawanu o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanych rozwiązań lub komponentu do ich produkcji. Wymagane jest oświadczenie producenta i wyłączna zgoda Zamawiającego,
7) zmiana przepisów prawa, w tym przepisów prawa miejscowego mające wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,
8) zmiana wymagań obowiązujących lub planowanych przepisów prawa w zakresie wyposaże-nia pojazdów do transportu zwłok i szczątków ludzkich,
9) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
4. Zmiana umowy musi zostać dokonana nie inaczej niż w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu.
5. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana osób do kontaktu itp.);
2) zmiana danych teleadresowych oraz osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
6. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadza-nia nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty poza przypadkami określonymi w treści niniejszej umowy, treści swz nr PK/04/2021 oraz przepisach prawa.
Po zmianie:
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zakres świadczenia wykonawcy określony w umowie co do zasady jest tożsamy z zobowiązaniami wykonawcy określonymi w ofercie oraz określeniem przedmiotu zamówienia zawartym w swz. Jeśli ustawa nie stanowi inaczej, w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji warunków zamówienia umowa podlega unieważnieniu.
3. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku:
1) zmiany stawek cenowych brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT: zmiana stawki VAT w trakcie trwania umowy upoważnia wykonawcę do zmiany treści umowy o uwzględnienie nowej stawki podatku VAT w płatnościach.
2) zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostawy w przypadku wstrzymania dostawy przez Zamawiającego,
3) gdy wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, zastępuje nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
4) zamawiający przejmuje zobowiązania wykonawcy względem jego podwykonawców, co ex lege oznacza zmianę podmiotowości wykonawcy;
5) zmiana nie jest istotna w rozumieniu uPzp;
6) zmiana zaoferowanych elementów wyposażenia karawanu o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanych rozwiązań lub komponentu do ich produkcji. Wymagane jest oświadczenie producenta i wyłączna zgoda Zamawiającego,
7) zmiana przepisów prawa, w tym przepisów prawa miejscowego mające wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,
8) zmiana wymagań obowiązujących lub planowanych przepisów prawa w zakresie wyposażenia pojazdów do transportu zwłok i szczątków ludzkich,
9) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
4. Zmiana umowy musi zostać dokonana nie inaczej niż w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu.
5. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana osób do kontaktu itp.);
2) zmiana danych teleadresowych oraz osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
6. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty poza przypadkami określonymi w treści niniejszej umowy, treści swz nr PK/04/2021 oraz przepisach prawa.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-27 08:00
Po zmianie:
2021-09-27 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-27 09:00
Po zmianie:
2021-09-27 13:00
INNE PRZETARGI Z KĘT
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - 2 części
- Zakup i dostawa mebli do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Kętach
- Kampania informacyjno-edukacyjna "Gmina Kęty dba o klimat"
- Remonty cząstkowe i naprawa nawierzchni dróg gminnych w Gminie Kęty oraz powiatowych w obrębie miasta Kęty w 2025 roku - 2 części
więcej: przetargi w Kętach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA DO ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Radzyniu Podlaskim
- Zakup samochodu dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lucynowie
- Dostawa używanego samochodu specjalnego, ciężarowego 4x4 wraz z osprzętem - II postępowanie
- DOSTAWA POJAZDÓW WIELOZADANIOWYCH TYPU UTV ORAZ ATV Z WYPOSAŻENIEM DLA JEDNOSTEK OSP WOJEWÓDZTWA KUJ-POM-6 SZT W RAMACH PROJEKTU"BEZPIECZNE KUJAWY I POMORZE-ZAKUP SPRZĘTU I POJAZDÓW DLA JEDNOSTEK OSP"
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.