Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00113493/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona mienia i obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241423780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowicza, 59
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 4794100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zgk.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgk.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgk.cieszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona mienia i obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a571b8e8-c8f9-4735-9e75-18ed36cc711c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113493
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK/ZP/02/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Fizyczna ochrona zajezdni autobusowej, znajdującej się w Cieszynie, przy ul. Słowiczej 59, przez jednego pracownika. Rodzaj i zakres obowiązków, zasady postępowania personelu ochroniarskiego oraz czas wykonywania usługi na zajezdni autobusowej zostały opisane w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy, który został załączony do niniejszej SWZ.
2) Patrolowanie cmentarza komunalnego, znajdującego się w Cieszynie przy ul. Katowickiej 34. Rodzaj i zakres obowiązków, zasady postępowania personelu ochroniarskiego oraz czas wykonywania usługi na cmentarzu komunalnym zostały opisane w załączniku nr 2 do projektowanych postanowień umowy, który został załączony do niniejszej SWZ.
3) Monitoring i konserwacja elektronicznych systemów bezpieczeństwa - SSWN - w obiektach:
- kasa w budynku siedziby Spółki w Cieszynie, ul. Słowicza 59 (SSWN),
- budynek administracyjny przy Cmentarzu Komunalnym w Cieszynie, ul. Katowicka 34 (SSWN).
W momencie napadu lub włamania natychmiastowe aktywowanie alarmu i wysłanie sygnału do centrali monitorującej w celu szybkiej reakcji i podjęcie działań przez grupę interwencyjną w obiekcie.
4) dostarczenie i bieżąca obsługa w obiekcie w Cieszynie przy ul. Katowickiej 34 dwóch pilotów antynapadowych w celu natychmiastowego aktywowania alarmu i wysłania sygnału do centrali monitorującej w celu szybkiej reakcji i podjęcie działań przez grupę interwencyjną w obiekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
35121700-5 - Systemy alarmowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118305,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209532,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165784,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OCHRONA LEGION Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AGENCJA OCHRONY LEGION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592055079
7.3.3) Ulica: Bobrowa 4
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-316
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zadania grupy interwencyjnej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165784,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Zakup i dostawa elementów oznakowania pionowego dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg w Cieszynie
- Kompleksowe wykonanie robót związanych z organizacją ruchu drogowego w obszarze poszerzenia Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Cieszyna
- Umocnienie poboczy w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Cieszyńskiego w 2025r.
- "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią w rejonie Al. Piastowskiej i ul. Sportowej"
- Rozbudowa DP 2602S na terenie Gmin Skoczów-Brenna
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu z zabudową asenizacyjną
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych, budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Systemy alarmowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.