eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynOchrona mienia i obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona mienia i obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241423780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słowicza, 59

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 4794100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zgk.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgk.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgk.cieszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona mienia i obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a571b8e8-c8f9-4735-9e75-18ed36cc711c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113493

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGK/ZP/02/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Fizyczna ochrona zajezdni autobusowej, znajdującej się w Cieszynie, przy ul. Słowiczej 59, przez jednego pracownika. Rodzaj i zakres obowiązków, zasady postępowania personelu ochroniarskiego oraz czas wykonywania usługi na zajezdni autobusowej zostały opisane w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy, który został załączony do niniejszej SWZ.
2) Patrolowanie cmentarza komunalnego, znajdującego się w Cieszynie przy ul. Katowickiej 34. Rodzaj i zakres obowiązków, zasady postępowania personelu ochroniarskiego oraz czas wykonywania usługi na cmentarzu komunalnym zostały opisane w załączniku nr 2 do projektowanych postanowień umowy, który został załączony do niniejszej SWZ.
3) Monitoring i konserwacja elektronicznych systemów bezpieczeństwa - SSWN - w obiektach:
- kasa w budynku siedziby Spółki w Cieszynie, ul. Słowicza 59 (SSWN),
- budynek administracyjny przy Cmentarzu Komunalnym w Cieszynie, ul. Katowicka 34 (SSWN).
W momencie napadu lub włamania natychmiastowe aktywowanie alarmu i wysłanie sygnału do centrali monitorującej w celu szybkiej reakcji i podjęcie działań przez grupę interwencyjną w obiekcie.
4) dostarczenie i bieżąca obsługa w obiekcie w Cieszynie przy ul. Katowickiej 34 dwóch pilotów antynapadowych w celu natychmiastowego aktywowania alarmu i wysłania sygnału do centrali monitorującej w celu szybkiej reakcji i podjęcie działań przez grupę interwencyjną w obiekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

35121700-5 - Systemy alarmowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118305,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209532,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165784,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OCHRONA LEGION Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AGENCJA OCHRONY LEGION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592055079

7.3.3) Ulica: Bobrowa 4

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

zadania grupy interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165784,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.