Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00080496/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
- 2022/BZP 00087435/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów medycznych ADP.2301.9.2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 349 72 77; (41) 349 73 68
1.5.8.) Numer faksu: (41) 344 56 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowalczyk.anna@ujk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.ujk.edu.pl/dzp/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów medycznych ADP.2301.9.20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d02ccb12-9f96-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019759/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa materiałów i artykułów medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080496/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADP.2301.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 361180 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4444,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maseczek chirurgicznych jednorazowych na potrzeby Collegium Medicum. Ilość 300 opakowań (1 opakowanie zawiera 50 szt. maseczek).
2. Zakres zamówienia obejmuje: sprzedaż maseczek chirurgicznych jednorazowych wraz z dostarczeniem i wniesieniem do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, znajdujących się budynkach UJK w Kielcach.
3. Szczegółowy zakres dostawy, opis parametrów przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1458 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2916 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1458 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EM POLAND Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222369589
7.3.3) Ulica: Aleja Pilsudskiego 63
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-070
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EM POLAND SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
EM POLAND SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1458 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa cateringowa wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Modernizacja oświetlenia na hali sportowej dot. Modernizacji "Hali Legionów" przy ul. L. Drogosza 2 w Kielcach
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KONFERENCJI Z ZAKRESU PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ
- "Dostawa odczynników laboratoryjnych i testów diagnostycznych- 2 postępowanie"
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA DWÓCH PIĘCIODNIOWYCH ZAGRANICZNYCH WIZYT STUDYJNYCH
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Ciekockiej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów i wyrobów jednorazowego użytku do sterylizacji
- ZP/11/2025 Dostawy odzieży roboczej dla personelu Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu
- ZP-6/25 dostawa: nici chirurgicznych, staplerów, klipsów, siatek wszczepialnych, hemostatyków - wyrobów medycznych
- Niechemiczne artykuły medyczne I
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na Blok Operacyjny, Oddział Anestezjologii i Intensywnej terapii oraz drobnego sprzętu do spirometrii dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- DOSTAWA - MATERTIAŁY JEDNORAZOWE DLA OIT
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.