eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWYKONANIE MASY ZALEWOWEJ W SZWACH DYLATACYJNYCH BETONOWEJ NAWIERZCHNI ORAZ NAPRAWA PĘKNIĘĆ ASFALTOBETONOWYCH NA LOTNISKU POZNAŃ KRZESINY



Ogłoszenie z dnia 2022-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYKONANIE MASY ZALEWOWEJ W SZWACH DYLATACYJNYCH BETONOWEJ NAWIERZCHNI ORAZ NAPRAWA PĘKNIĘĆ ASFALTOBETONOWYCH NA LOTNISKU POZNAŃ KRZESINY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Silniki 1

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-325

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 261548500

1.5.8.) Numer faksu: 261548555

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31blt.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE MASY ZALEWOWEJ W SZWACH DYLATACYJNYCH BETONOWEJ NAWIERZCHNI ORAZ NAPRAWA PĘKNIĘĆ ASFALTOBETONOWYCH NA LOTNISKU POZNAŃ KRZESINY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d31b2f63-e19a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338502/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont nawierzchni lotniskowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/31_blt/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/31_blt/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym,
a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl, przy czym ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem „Formularza składania oferty” dostępnego na www.platformazakupowa.pl w miejscu publikacji ogłoszenia o zamówieniu i SWZ, natomiast dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz przekazywanie informacji odbywa się za pomocą formularza „Wyślij wiadomość” - pozostałe informacje w rozdz. IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): rozdz. XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 30/IV/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu wymiany masy zalewowej w szwach dylatacyjnych betonowej nawierzchni oraz naprawa pęknięć asfaltobetonowych na ściekach drogi startowej na lotnisku Poznań - Krzesiny zgodna
z opisem robót – zał. nr 6 do SWZ i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót – zał. nr 7 do SWZ oraz nakładami zawartymi w przedmiarze/kosztorysie ślepym – zał. nr 8 i 8a
do SWZ (przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do kalkulacji oferty i nie może stanowić jedynego elementu kalkulacji ceny oferty, należy brać go pod uwagę, jednakże
w pierwszej kolejności do wyceny należy uwzględnić zakres robót wynikający z załączonego Opisu przedmiotu zamówienia i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45235000-3 - Roboty budowlane w zakresie lotnisk, pasów startowych i placów manewrowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-20 do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jedną robotę polegającą na wymianie masy zalewowej w szwach dylatacyjnych betonowych nawierzchni lotniskowych nie mniejszej niż 10 000 mb każda.

W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy
warunek musi spełniać w całości jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia tj. musi on wykazać się że wykonał min. jedną usługę opisaną w ust. 1. Zamawiający nie
dopuszcza łączenia potencjału podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu
spełnienia powyższego warunku. To samo dotyczy wykonawcy, który w celu spełnienia warunku
udziału w postępowaniu będzie polegał na potencjale podmiotów udostępniających mu zasoby.
W takim przypadku warunek udziału w postępowaniu musi spełniać w całości ten podmiot.

b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy będącego członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającego ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi;
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Ilekroć w treści SWZ jest mowa o „uprawnieniach budowlanych”, „budowie”, „kierowniku budowy”, należy pojęcia te rozumieć zgodnie z definicjami określonymi
w ustawie Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do niej.
c) dysponuje sprzętem do wykonania przedmiotu zamówienia w ilości
co najmniej:
- przecinarka samojezdna z systemem odsysania szlamu - 1 sztuka;
- mobilny separator szlamu -1 sztuka;
- pompa do podawania mas zalewowych na zimno - 1 sztuka;
- kocioł do aplikacji masy zalewowej na gorąco - 1 sztuka;
- frezarka do szczelin w asfaltobetonie
W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) OŚWIADCZENIE składane na podstawie art. 125 ustawy Pzp – wg złącznika nr 2a (oświadczenie o wykonaniu usług) do SWZ - aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie składają odrębnie:
˗ Wykonawca
˗ Podmiot udostępniający zasoby, w zakresie w jakim go dotyczy – (jeżeli dotyczy)
˗ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - (jeżeli dotyczy).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) OŚWIADCZENIE składane na podstawie art. 125 ustawy Pzp – wg złącznika nr 2 (oświadczenie o wykonaniu usług) do SWZ - aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie składają odrębnie:
˗ Wykonawca
˗ Podmiot udostępniający zasoby, w zakresie w jakim go dotyczy – (jeżeli dotyczy)
˗ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - (jeżeli dotyczy).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

ORZECZENIE INSTYTUTU TECHNICZNEGO WOJSK LOTNICZYCH LUB RÓWNOWAŻNE potwierdzające, że materiały których wykonawca zamierza użyć w celu wykonania zamówienia, takie jak:
a) masy do zalania na zimno szwów dylatacyjnych
b) masy do zalania na gorąco szwów dylatacyjnych
c) materiały użyte do naprawy uszkodzeń krawędziowych powstałych podczas wyrywania masy ze szwów dylatacyjnych
- odpowiadają normom i są dopuszczone do stosowania na lotniskach.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

ORZECZENIE INSTYTUTU TECHNICZNEGO WOJSK LOTNICZYCH LUB RÓWNOWAŻNE potwierdzające, że materiały których wykonawca zamierza użyć w celu wykonania zamówienia, takie jak:
a) masy do zalania na zimno szwów dylatacyjnych
b) masy do zalania na gorąco szwów dylatacyjnych
c) materiały użyte do naprawy uszkodzeń krawędziowych powstałych podczas wyrywania masy ze szwów dylatacyjnych
- odpowiadają normom i są dopuszczone do stosowania na lotniskach.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

PEŁNOMOCNICTWO do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienie do występowania w obrocie prawnym – należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz.U. z 2020 poz. 1192 z późn.zm.), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego;
ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu – wg załącznika nr 3 do SWZ.
Uwaga! Ww. zobowiązanie należy złożyć tylko wtedy, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – wg zał. nr 4 do SWZ.
Uwaga! Ww. oświadczenie należy złożyć tylko w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną
formę prawną.
2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Wykonawcy składający ofertą wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo w oryginale podpisane zgodnie z
zaleceniami zawartymi w Rozdziale XII ust. 7 pkt 2) uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego.
4) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie ze SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej – dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników
spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do
reprezentowania danego podmiotu.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58
ustawy Pzp, brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie
oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z
Wykonawców wspólnie występujących.
6) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
4. Strony umowy zobowiązują się do niezwłocznego powiadomienia o każdej zmianie adresu lub numeru telefonu.
5. W przypadku niezrealizowania zobowiązania określonego ust. 4, pisma dostarczone pod wskazany w niniejszej umowie adres uważa się za dostarczone.
6. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy wyłącznie z tytułu okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia w zakresie:
a) zmiany ceny jednostkowej wynagrodzenia – w przypadku, gdy w szczególności w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana podatku VAT;
b) zakresu realizacji umowy – w szczególności w przypadku, gdy Zamawiającemu ograniczono /w trakcie roku finansowego/środki finansowe na realizację zleconych mu zadań.
7. W sprawach nieunormowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy:
a. Kodeksu cywilnego;
b. Innych obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej wraz z załącznikami za pośrednictwem „Formularza składania oferty” dostępnego na https://platformazakupowa.pl w sekcji przedmiotowego „postępowania” dostępnego na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/31_blt

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-21 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.