Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00108594/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00116921/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dystrybucja całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczutowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczutowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611333935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 116
1.5.2.) Miejscowość: Szczutowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-227
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsszczutowo@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsszczutowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3996f73b-b394-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dystrybucja całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczutowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3996f73b-b394-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035865/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zamówienie na usługę "Przygotowanie i dystrybucja całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczutowie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108594
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.KA.212.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i dystrybucji przez Wykonawcę całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczutowie (zwanego dalej DPS lub Domem) na bazie wynajmowanych pomieszczeń kuchennych wraz z wyposażeniem.. Usługa obejmuje cały kompleks spraw związanych z prowadzeniem kuchni w tym przejęcie pełnej odpowiedzialności za zatrudnionych pracowników, produkcję, jej jakość, stan higieniczno – sanitarny pomieszczeń i urządzeń, prowadzenie dokumentacji HACCP, kontakty z Sanepidem, mycie i wyparzanie naczyń ze stołówki, przygotowywanie i dystrybucję posiłków, itp.. W DPS będzie przebywało średnio 60 mieszkańców.
Liczba osób żywionych nie jest stała. Może zmieniać się okresowo, gdyż jest zależna od stanu zdrowia mieszkańców, wyjazdów na urlopy i stanu obłożenia Domu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości posiłków, w zależności od ilości mieszkańców przebywających w DPS. Z tego powodu Wykonawca nie będzie występował z żadnymi roszczeniami. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) oraz zaleceniami lekarza.
Przygotowywanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem dziennych racji pokarmowych, wartości kalorycznej, zawartości składników odżywczych określonych przez Instytut Żywności i Żywienia oraz zgodnie z ustalonymi przez Zamawiającego dietami:
1) dieta podstawowa (średnio 46 osób),
2) dieta łatwostrawna z ograniczeniem tłuszczu i jej modyfikacje (średnio 20 osób), w tym dieta łatwostrawna o zmienionej konsystencji ( średnio 2-3 osoby) np.: miksy – tj. na obiad miksy „dwudaniowa”; powinna zawierać mięso, w sytuacji gdy drugie danie jest potrawą mączną,
3) dieta z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów (średnio 4 osoby) – cukrzycowa (3 podstawowe posiłki dziennie plus 2 dodatkowe posiłki w tym jeden zawierający 50 g wędliny),
4) kleik i „marchwianka” na żądanie Zamawiającego (zapotrzebowanie incydentalne),
5) inne w zależności od zaleceń lekarza.
Dla diety o zmienionej konsystencji wysokobiałkowej każdy ze składników posiłku musi być zmiksowany oddzielnie i podawany jako oddzielny produkt. Zamawiający wymaga, aby potrawy przygotowywane były na bieżąco, tj. bez wykorzystywania nadwyżek produkcyjnych z dnia poprzedniego. Zamawiający zabrania przechowywania nadwyżek produkcyjnych w dzierżawionych przez Wykonawcę pomieszczeniach DPS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 766530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa "OL-MARO" Robert Langowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 857-115-75-26
7.3.3) Ulica: Warszawska 15
7.3.4) Miejscowość: Skępe
7.3.5) Kod pocztowy: 87-630
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "OL-MARO" ROBERT LANGOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA "OL-MARO" ROBERT LANGOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-12 do 2024-01-31INNE PRZETARGI SZCZUTOWO
więcej: przetargi SZCZUTOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddz. przedszkolnych i uczniów klas I - VIII S P im. Stulecia Odzyskania Niepodległości Polski w Minodze na zasadach cateringowych w 2025r.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.