Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00111870/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
- 2025/BZP 00188595/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 93
1.5.2.) Miejscowość: Kotla
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-240
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 8318361
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kotla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dcdb8fb-f6e7-4f28-b419-59edd8fe80261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dcdb8fb-f6e7-4f28-b419-59edd8fe8026
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036449/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„SMS – Szkołą Moją Szansą” nr projektu FEDS.08.01-IZ.00-015/242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2025.ZK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli”, polegająca na dostawie sprzętu i pomocy dydaktycznych, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ, do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli znajdującej się przy ul. Szkolnej 4, 67-240 Kotla.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 77798,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli”, polegająca na dostawie pomocy dydaktycznych, gier, książek itp. wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ, do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli znajdującej się przy ul. Szkolnej 4, 67-240 Kotla4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 49922,17 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli”, polegająca na dostawie sprzętu do terapii Biofeedback i terapii Warnkego, wskazanychw załączniku nr 12 do SWZ, do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli znajdującej się przy ul. Szkolnej 4, 67-240 Kotla
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 35166,38 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli”, polegająca na dostawie materiałów biurowych oraz materiałów zużywalnych, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ, do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli znajdującej się przy ul. Szkolnej 4, 67-240 Kotla.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 15480,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie placówek przedszkolnych w gminie Popów
- Dostawa wyposażenia specjalistyczn. do pracowni kształcenia w zawodzie energetyk oraz mechatronik w ramach proj. Modernizacja bazy dydakt. kształcenia zawod. w ZS w Zł. Potoku i ZS w Koniecpolu - 2 cz
- Doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych w ramach realizacji projektu "Nowe perspektywy"
- "Adaptacja oraz wyposażenie pracowni ZSP BR w nowoczesne sprzęty TIK zapewniające wysoką jakość kształcenia"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.