Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00118848/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00133207/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00136047/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dostępu do systemu informacji prawnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.8.) Numer faksu: 324224124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dostępu do systemu informacji prawnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d7d529e-b706-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługa dostępu do systemu informacji prawnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118848/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2771.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 350650,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do systemu informacji prawnej.
Udostępnienie Systemu Informacji Prawnej:
W wersji on-line (dostępnej w sieci internetowej) – bez limitu, z bieżącą aktualizacją danych.
Zamawiający zamierza uzyskać dostęp do oprogramowania celem udostępnienia do użytku pracowników Urzędu Miasta Rybnika.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia.
1. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia około 60 -90 pracowników urzędu w zakresie obsługi systemu.
Szkolenia – w formie warsztatów – mają się odbywać na miejscu u Zamawiającego w grupach max. 10-cio osobowych z tym zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy obowiązek realizacji szkolenia przypadnie w okresie obowiązywania na terenie kraju stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii oraz wprowadzonych w związku z tym ograniczeń w przemieszczeniu się, a także podjętych w związku z tym środków bezpieczeństwa, strony dopuszczają realizację tego zobowiązania umownego przez Wykonawcę w drodze szkoleń w formie on-line przy zachowaniu możliwości zadawania pytań prowadzącemu szkolenie i podziału na grupy 10-cio osobowe.
2. Sprzęt (10 komputerów, rzutnik, ekran, łącze internetowe, zasilanie) i jedną salkę szkoleniową na 10 osób zapewni Zamawiający.
3. Czas szkolenia dla jednej grupy nie może być krótszy niż 1,5 godziny.
4. Wykonawca ma przeprowadzić szkolenia przynajmniej w dwóch różnych terminach. Terminy wyznaczy Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą.
5. Szkolenia mają się odbywać u Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego.
6. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem szkoleń, w tym w szczególności koszty dojazdu, noclegu, przeprowadzenia szkolenia, przygotowania materiałów szkoleniowych, bez wyposażenia sali w sprzęt komputerowy (zapewnia Zamawiający).
7. Wykonawca zapewni w czasie obowiązywania umowy:
a. Konsultacje telefoniczne i porady dla administratorów – w godzinach między 8:00 a 15:30 w dni robocze,
b. Usuwanie błędów, wad i usterek w funkcjonowaniu systemu.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97416,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97416,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97416,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830018931
7.3.3) Ulica: Przyokopowa 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-208
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOLTERS KLUWER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOLTERS KLUWER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97416,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Naprawa dmuchawy gazu typu PD Plus 7013M67L2W (nr inw. 1-441-317358) zainstalowanej w przetłoczni gazu EC Jankowice
- Zakup aktualizacji oprogramowania antywirusowego dla Urzędu Miasta i jednostek miejskich
- Budowa strefy aktywności i wypoczynku oraz toru do jazdy na rolkach w dzielnicy Boguszowice Stare - realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa i montaż nowego odżużlacza do kotła WR 10 nr 2 w C Rymer
- Dostawa wiertarki kadłubowej o średnicy wiercenia do OE 80 mm dla Polskiej Grupy Górniczej S.A., Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Rekultywacja techniczna wraz z wykonaniem elementów odwodnienia dla rekultywowanego terenu zalewiska Kielowiec "Moczydło" w Rybniku - Chwałowicach dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisu pogwarancyjnego, wsparcia technicznego i bieżącej konserwacji posiadanego i wdrożonego systemu informatycznego mMedica wraz z e-Rejestracją na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Cyberbezpieczna Warka - realizacja projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd - poprawa cyberbezpieczeństwa JST
- Utworzenie aplikacji użytkowej CENTRALNY ORGAN WIZOWY (COW) oraz przeprowadzenie niezbednej modernizacji aplikacji Systemu Pobyt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.