eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaPrzygotowanie do transportu oraz transport obrazów wystawy jubileuszowej z okazji 150. urodzin Alfonsa Karpińskiego do Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli



Ogłoszenie z dnia 2025-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie do transportu oraz transport obrazów wystawy jubileuszowej z okazji 150. urodzin Alfonsa Karpińskiego do Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 83041400600000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sandomierska 1

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158448556

1.5.8.) Numer faksu: 158448557

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@muzeum.stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.stalowawola.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c58fdd4-92f2-4273-9cff-bb695b61abf1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie do transportu oraz transport obrazów wystawy jubileuszowej z okazji 150. urodzin Alfonsa Karpińskiego do Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c58fdd4-92f2-4273-9cff-bb695b61abf1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047589/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Przygotowanie do transportu oraz transport dzieł sztuki na potrzeby organizacji wystaw czasowych w 2025 r. (Zamówienie udzielane w częściach)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143278

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.260.2.25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 134790,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44090,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania do transportu oraz transport obrazów wystawy jubileuszowej z okazji 150. urodzin Alfonsa Karpińskiego z różnych lokalizacji (muzeów) na terenie Polski do Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli. Miejscem docelowym transportu jest oddział Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli – Galeria Malarstwa Alfonsa Karpińskiego, zlokalizowana w Stalowej Woli przy ul. Rozwadowskiej 12. Zamówienie zostało podzielone na 6 części z uwagi na destynacje oraz ilości dzieł sztuki.

CZĘŚĆ I

Trasa: Kraków-Stalowa Wola
Przedmiot transportu: 5 obrazów (wykaz poniżej)
Transport z: Muzeum Narodowego w Krakowie, al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków
1. obraz, 1828 r. , drzeworyt barwny; 70,2 × 24,2 cm
2. obraz, 1811 r. drzeworyt barwny; 36,5 x 25,9 cm
3. 1897 r. Litografia, 20,5 x 16,1 cm
4. 1897 r. Litografia, 20,5 x 16,1 cm
5. 1897 r. Litografia, 28,9 x 19,5 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 6375,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania do transportu oraz transport obrazów wystawy jubileuszowej z okazji 150. urodzin Alfonsa Karpińskiego z różnych lokalizacji (muzeów) na terenie Polski do Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli. Miejscem docelowym transportu jest oddział Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli – Galeria Malarstwa Alfonsa Karpińskiego, zlokalizowana w Stalowej Woli przy ul. Rozwadowskiej 12. Zamówienie zostało podzielone na 6 części z uwagi na destynacje oraz ilości dzieł sztuki.

CZĘŚĆ II
Warszawa-Stalowa Wola
Przedmiot transportu: 4 obrazy (wykaz poniżej)
Transport z: Muzeum Narodowego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa

1. obraz, ok. 1926, olej na płótnie; 95,5 × 130 cm
2. obraz, 1914–1917, olej na płótnie; 161 × 181 cm
3. obraz, 1908, olej na płótnie; 47 × 41 cm
4. obraz, 1921, olej na płótnie; 82 × 72 cm

Przedmiot transportu: 2 obrazy (wykaz poniżej)
Transport z: Winoweka ul. Francesca Nulla 2, 00-486 Warszawa

1. obraz, 1952 r., olej, płótno; 100 × 70
2. obraz, 1930, olej, płótno; 74 x 95 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 6475,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania do transportu oraz transport obrazów wystawy jubileuszowej z okazji 150. urodzin Alfonsa Karpińskiego z różnych lokalizacji (muzeów) na terenie Polski do Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli. Miejscem docelowym transportu jest oddział Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli – Galeria Malarstwa Alfonsa Karpińskiego, zlokalizowana w Stalowej Woli przy ul. Rozwadowskiej 12. Zamówienie zostało podzielone na 6 części z uwagi na destynacje oraz ilości dzieł sztuki.

CZĘŚĆ III
Szczecin – Bydgoszcz –Toruń – Stalowa Wola

Przedmiot transportu/ Transport z:
Muzeum Narodowe w Szczecinie, ul. Staromłyńska 27, 70-561 Szczecin,
1 obraz, 1960, 60 × 102 cm,

Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy, Gdańska 4, 85-006 Bydgoszcz
1 obraz, 1976, olej na płótnie; 74,8 × 60 cm

Muzeum Okręgowe w Toruniu, Rynek Staromiejski 1, 87-100 Toruń
1 obraz, ok. 1909, olej na płótnie na tekturze; 59,5 x 49,7 cm
1 obraz, 1907, olej na tekturze; 50 x 36 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 12895,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania do transportu oraz transport obrazów wystawy jubileuszowej z okazji 150. urodzin Alfonsa Karpińskiego z różnych lokalizacji (muzeów) na terenie Polski do Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli. Miejscem docelowym transportu jest oddział Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli – Galeria Malarstwa Alfonsa Karpińskiego, zlokalizowana w Stalowej Woli przy ul. Rozwadowskiej 12. Zamówienie zostało podzielone na 6 części z uwagi na destynacje oraz ilości dzieł sztuki.

CZĘŚĆ IV
Łódź – Stalowa Wola

Przedmiot transportu/ Transport z:
1 obraz Muzeum Sztuki w Łodzi, ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź
Obraz, 1896, olej na płótnie; 80 × 61 cm,
Wartość obrazu: 60 000 zł
dodatkowo wymagana jest odrębna polisa ubezpieczeniowa na czas transportu

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 6475,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania do transportu oraz transport obrazów wystawy jubileuszowej z okazji 150. urodzin Alfonsa Karpińskiego z różnych lokalizacji (muzeów) na terenie Polski do Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli. Miejscem docelowym transportu jest oddział Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli – Galeria Malarstwa Alfonsa Karpińskiego, zlokalizowana w Stalowej Woli przy ul. Rozwadowskiej 12. Zamówienie zostało podzielone na 6 części z uwagi na destynacje oraz ilości dzieł sztuki.

CZĘŚĆ V
Kielce – Stalowa Wola
Przedmiot transportu/ Transport z:
1 obraz Muzeum Narodowe w Kielcach, plac Zamkowy 1, 25-001 Kielce
ok. 1930, olej na tekturze, 56 x 45 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 5125,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania do transportu oraz transport obrazów wystawy jubileuszowej z okazji 150. urodzin Alfonsa Karpińskiego z różnych lokalizacji (muzeów) na terenie Polski do Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli. Miejscem docelowym transportu jest oddział Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli – Galeria Malarstwa Alfonsa Karpińskiego, zlokalizowana w Stalowej Woli przy ul. Rozwadowskiej 12. Zamówienie zostało podzielone na 6 części z uwagi na destynacje oraz ilości dzieł sztuki.

CZĘŚĆ VI
Bochnia – Stalowa Wola

Przedmiot transportu/ Transport z:
Muzeum im. Stanisława Fischera w Bochni, Rynek 20, 32-700 Bochnia
obraz, 1923, olej na płótnie, 120x110 cm
obraz, 1957, olej na płótnie, 50,5x70 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 6745,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12275,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Władysław Dyna DYNA-TRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770072926

7.3.3) Ulica: ul. Pachońskiego 9/212

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-223

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-13

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5166,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11537,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5166,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renesans Trans International Exhibitions Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242772737

7.3.3) Ulica: ul. Annopol 4A lok. B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa, ul. Annopol 4A lok. B

7.3.5) Kod pocztowy: 03-236

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5166,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-13

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10578,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18327,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10578 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Władysław Dyna DYNA-TRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770072926

7.3.3) Ulica: ul. Pachońskiego 9/212

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-223

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5166,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-13

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4735,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10725,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4735,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Władysław Dyna DYNA-TRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770072926

7.3.3) Ulica: ul. Pachońskiego 9/212

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-223

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4735,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-13

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3198,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10504,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3198,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Władysław Dyna DYNA-TRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770072926

7.3.3) Ulica: ul. Pachońskiego 9/212

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-223

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3198,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-13

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4428,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12201,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4428,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Władysław Dyna DYNA-TRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770072926

7.3.3) Ulica: ul. Pachońskiego 9/212

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-223

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4428,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.