eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widwinRemont kuchni w Publicznej Szkole Podstawowej nr 4 w ¦widwinie



Og³oszenie z dnia 2021-09-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont kuchni w Publicznej Szkole Podstawowej nr 4 w ¦widwinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦widwiñskie Centrum Us³ug Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387282820

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pl. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 733008447

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@swidwin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://cuw.swidwin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kuchni w Publicznej Szkole Podstawowej nr 4 w ¦widwinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-998370b5-1c42-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00189660

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00189534/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 remont sto³ówki w Publicznej Szkole Podstawowej nr 4 w ¦widwinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

cuwswidwin.bip.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) ¶rodkami komunikacji elektronicznej pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami s±:
a) miniPortal, który jest dostêpny pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) ePUAP dostêpny po adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
c) poczta elektroniczna cuw@swidwin.pl
z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty oraz o¶wiadczeñ nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu miniPortalu.
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”;

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3) wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP);
4) maksymalny rozmiar plików przes³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)
Administratorem danych osobowych jest:
¦widwiñskie Centrum Us³ug Wspólnych z siedzib±: plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 ¦widwin. Z administratorem danych mo¿na siê skontaktowaæ telefonicznie pod numerem tel. 733 008 447 na adres e-mail: cuw@swidwin.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczy³ Krzysztofa Rychel jako Inspektora Ochrony Danych osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ poprzez email: iodo_swidwin@wp.pl telefonicznie pod nr tel. 601 080 704 lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê kontaktowaæ, w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych.
Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe s± przetwarzane w celu udzielenia zamówienia publicznego. Dane bêd± przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. lit. c) RODO w zwi±zku z art. 4 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.).
Odbiorcy danych osobowych.
Odbiorcami danych bêd± jednostki administracji publicznej sprawuj±ce nadzór i kontrolê nad dzia³alno¶ci± Administratora, podmioty ¶wiadcz±ce obs³ugê prawn± i informatyczn± Administratora oraz osoby i podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja z postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych.
Okres przechowywania danych.
Dane bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy ich nienaruszalno¶æ.

Sposób przetwarzania danych osobowych.
Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie zostan± poddane profilowaniu i nie bêd± przedmiotem przekazywania do pañstw trzecich.
Prawa osób, których dane dotycz±.
Zgodnie z RODO przys³uguje Pani/Panu :
a) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.
Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Informacja o wymogu podania danych.
Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.261.16.2021.MW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 166447,97 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont kuchni w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 w ¦widwinie,
ul. Kombatantów Polskich 6.
3.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
a) roboty przygotowawcze polegaj±ce miêdzy innymi na: demonta¿u i monta¿u grzejników ¿eliwnych, monta¿ odpowietrzników automatycznych, demonta¿u rur doprowadzaj±cych wodê, czê¶ciowym demonta¿u rur doprowadzaj±cych gaz;
b) roboty sanitarne.
W za³±czniku nr 7 zamieszczono przedmiar robót, pozycje wykre¶lone z niniejszego przedmiaru nie bêd± brane pod uwagê na tym etapie remontu. Nale¿y je pomin±æ przy wycenianiu prac.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferty zostan± ocenione za pomoc± systemu punktowego

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Przedmiotem zamówienia jest remont kuchni w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 w ¦widwinie,
ul. Kombatantów Polskich 6.
3.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
a) roboty przygotowawcze polegaj±ce miêdzy innymi na: demonta¿u i monta¿u grzejników ¿eliwnych, monta¿ odpowietrzników automatycznych, demonta¿u rur doprowadzaj±cych wodê, czê¶ciowym demonta¿u rur doprowadzaj±cych gaz;
b) roboty sanitarne.
W za³±czniku nr 7 zamieszczono przedmiar robót, pozycje wykre¶lone z niniejszego przedmiaru nie bêd± brane pod uwagê na tym etapie remontu. Nale¿y je pomin±æ przy wycenianiu prac.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie przes³anek okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zgodnie z za³±cznikiem nr 6.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
8.1.1. Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia zgodnie z za³±cznikiem nr 5.
odpis lub informacja z Krajowego rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿
3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zgodnie z za³±cznikiem nr 4 nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia nieistotnych zmian do tre¶ci zawartej umowy w nastêpuj±cym zakresie:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
 spowodowana udzieleniem zamówieñ zamiennych lub dodatkowych lub niewykonanych/zaniechanych,
 spowodowana brakiem dostêpno¶ci materia³ów budowlanych niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy, fakt ten musi zostaæ udokumentowany oraz zg³oszony niezw³ocznie Zamawiaj±cemu i musi zostaæ potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiaj±cego,
 przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego,
 dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, epidemie, strajki generalne lub lokalne), maj±cego bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót,
 wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót – fakt ten musi zostaæ udokumentowany oraz zg³oszony niezw³ocznie Zamawiaj±cemu i musi zostaæ potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiaj±cego,
 wyst±pienia okoliczno¶ci, których Strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci,
 zawarcia aneksu do niniejszej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, o ile realizacja dodatkowych robót budowlanych wp³ywa na termin wykonania niniejszej umowy,
 okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19), w szczególno¶ci dotycz±cych wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materia³ów, trudno¶ci w dostêpie do sprzêtu lub trudno¶ci w realizacji us³ug transportowych.
2) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana w szczególno¶ci:
 zmianami przepisów prawnych, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê;
 wykonaniem robót zamiennych lub dodatkowych lub niewykonanych/zaniechanych.
3) Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji przedmiotu umowy, na zasoby których Wykonawca powo³ywa³ siê wskazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, ¿e s± spe³nione warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SWZ.
4) W przypadku, gdy oferta Wykonawcy nie zawiera³a informacji o czê¶ci, któr± na etapie realizacji zamówienia zamierza³ powierzyæ podwykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zawarcia umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-08 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”;

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

nie dotyczy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.