eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztumBieżące utrzymanie czystości na terenie Miasta i Gminy Sztum



Ogłoszenie z dnia 2023-04-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie czystości na terenie Miasta i Gminy Sztum

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sztum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 39

1.5.2.) Miejscowość: Sztum

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sztum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sztum.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie czystości na terenie Miasta i Gminy Sztum

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3f89833-bcaa-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030552/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa polegająca na letnim utrzymaniu dróg w ramach zadania budżetowego pod nazwą bieżące utrzymanie czystości na terenie Miasta i Gminy Sztum

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123364

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Miasto i Gmina Sztum jako podmiot Zamawiający zamierza udzielić zamówienia Przedsiębiorstwu Wodociągów i Kanalizacji
Sp. z o.o. w Sztumie, ul. Kochanowskiego 28, 82-400 Sztum.
Miasto i Gmina Sztum jest organem założycielskim spółki PWiK. MiG Sztum jest jednostką sektora finansów publicznych,
która posiada 100% udziałów w spółce Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji
Sp. z o.o. w Sztumie. Ponadto Miasto i Gmina Sztum sprawuje nad spółką kontrolę, polegającą na dominującym wpływie na
cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej – w okresie ostatnich trzech lat
ponad 90% działalności spółki Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Sztumie dotyczy wykonywania zadań
powierzonych przez Zamawiającego.
Ponadto w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKiB.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie poziome i bieżące utrzymanie w czystości pasów drogowych, ulic, chodników, parkingów, zatoczek i przystanków autobusowych, ścieżek pieszo-rowerowych. Ponadto przedmiotem zamówienia jest również zbieranie odpadów komunalnych oraz innych takich jak m.in. gałęzie, liście, odpady zielone etc. Opróżnianie koszy ulicznych ustawionych na terenie miasta oraz pozostałych miejscowościach. Sprzątanie ulic, chodników, parkingów, zatoczek i przystanków autobusowych, ścieżek pieszo-rowerowych zanieczyszczonych w następstwie niekorzystnych warunków atmosferycznych (silny wiatr, ulewy, burze, etc.). Sprzątanie dróg gminnych w pasie drogowym w tym z poboczami oraz rowami przydrożnymi przez zbieranie nieczystości.
2. Utrzymanie w czystości i odpowiedniej estetyce słupów oraz tablic informacyjnych na terenie miasta oraz pozostałych miejscowościach w gminie przez usuwanie zniszczonych oraz nieaktualnych ogłoszeń, plakatów, etc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Sztumie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5790006866

7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 28

7.3.4) Miejscowość: Sztum

7.3.5) Kod pocztowy: 82-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.