eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaUsługa gastronomiczna dla uczestników konferencji naukowej organizowanej przez Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa gastronomiczna dla uczestników konferencji naukowej organizowanej przez Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pruszek-iskra@ujd.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa gastronomiczna dla uczestników konferencji naukowej organizowanej przez Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3d0e3c9-d460-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053651/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Usługa gastronomiczna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167764

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3703,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa gastronomiczna dla uczestników konferencji naukowej organizowanej przez Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie numer 1: usługa zapewnienia śniadań i obiadu wraz z obsługą kelnerską.
Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku numer 3 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
W zakresie zadania numer 1, Wykonawca zapewni śniadania wraz z obsługą kelnerską w ciągu dwóch dni łącznie dla minimum 7 osób a maksymalnie dla 21 osób, natomiast obiad w jednym dniu dla minimum 17 osób a maksymalnie dla 20 osób.
Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż na 3 dni przed terminem realizacji usługi, drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy wskazany w umowie, o liczbie uczestników, z zachowaniem ilości wskazanych w punkcie 3.6 SWZ.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obsługę kelnerską przez cały czas trwania usługi gastronomicznej.
Wykonawca wykona dekorację stołów. Kolor, ilość oraz forma nakrycia stołu zostaną uzgodnione z Zamawiającym, nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi gastronomicznej związanej z organizacją konferencji, za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w Umowie.
Wykonawca zobligowany jest do:
1) przygotowania stołów – obrusów z tkaniny, dekoracji, ekspozycji menu, posprzątania po zakończeniu całego wydarzenia,
2) zapewnienia własnych naczyń, talerzy, filiżanek, spodeczków, szklanek, łyżeczek, talerzyków i sztućców itp.), niezbędnych do realizacji usługi. Zamawiający wyklucza możliwość wykorzystania przez Wykonawcę sztućców i naczyń jednorazowego użytku, w tym wykonanych z plastiku,
3) przygotowania dań na świeżo w dniu ich serwowania, wyklucza się przygotowanie dań obiadowych z półproduktów, dania obiadowe powinny być również przygotowane w dniu serwowania,
4) serwowania potraw z dekoracją ze świeżych mikroliści (kiełki roślin) oraz z carvingiem,
5) serwowania pełnej oferty napojów – bez limitu (kawa rozpuszczalna, kawa mielona, herbata czarna, zielona, owocowa, śmietanki, cukier, cytryna, woda mineralna),
6) w zakresie zadania numer 1, realizacji usługi w wydzielonej części holu, przygotowanie stolików z miejscami dla 4 osób, przykrytych białym obrusem z tkaniny, Zamawiający udostępni Wykonawcy stoliki i krzesła znajdujące się w holu uczelni,
7) w zakresie zadania numer 1, serwowania posiłków w formie bufetu szwedzkiego z zastawą porcelanową białą, z metalowymi sztućcami i dopasowanymi serwetkami papierowymi (jednorazowymi), serwowania napojów w szklanych naczyniach; w zakresie zadania numer 2, serwowania posiłków z zastawą porcelanową białą, z metalowymi sztućcami i dopasowanymi serwetkami papierowymi (jednorazowymi), serwowania napojów w szklanych naczyniach.
W zakresie zadania numer 1, nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi gastronomicznej związanej z organizacją konferencji, Wykonawca zaproponuje do wyboru 6 zestawów menu za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego wskazany w umowie, spośród których Zamawiający wybierze trzy zestawy (wersja mięsna, wegetariańska i wegańska), które będą serwowane i poinformuje Wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany w umowie, nie później niż na 2 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług o wyborze zestawów wraz ze wskazaniem ilości wymaganych porcji każdego wybranego zestawu, z zachowaniem liczby uczestników wskazanej w punkcie 3.6 SWZ.
Wykonawca odpowiada za realizację przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia.
Miejscem realizacji zamówienia w zakresie zadania numer 1, będzie budynek Zamawiającego – tj. budynek Wydziału Nauk Społecznych przy ul. Zbierskiego 2/4 w Częstochowie (pomieszczenia wskazane przez Zamawiającego).
Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. gotowanie, przygotowywanie, podawanie posiłków, obsługa kelnerska, były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, z związku z art. 95 ustawy pzp. Umowa o pracę, powinna obowiązywać co najmniej w okresie realizacji usługi. Wymaganie powyższe nie dotyczy prac wykonywanych bezpośrednio przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą.
Usługa gastronomiczna w związku z organizacją konferencji w zakresie zadania numer 1, zostanie zrealizowana w dniach 18 i 19 maja 2023 r., przy czym śniadania w dniach 18 i 19 maja 2023 w godzinach 8:00 – 9:30, obiad w dniu 18 maja 2023 w godzinach 12:30 – 14:00.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 1037,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa gastronomiczna dla uczestników konferencji naukowej organizowanej przez Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:
zadanie 2: usługa zapewnienia kolacji wraz z serwisem kawowym i obsługą kelnerską.
Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku numer 3 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
W zakresie zadania numer 2, Wykonawca zapewni kolację wraz z serwisem kawowym i obsługą kelnerską w jednym dniu dla minimum 16 osób a maksymalnie dla 20 osób.
Zamawiający poinformuje Wykonawcę nie później niż na 3 dni przed terminem realizacji usługi, drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy wskazany w umowie, o liczbie uczestników, z zachowaniem ilości wskazanych w punkcie 3.6 SWZ.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obsługę kelnerską przez cały czas trwania usługi gastronomicznej.
Wykonawca wykona dekorację stołów. Kolor, ilość oraz forma nakrycia stołu zostaną uzgodnione z Zamawiającym, nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi gastronomicznej związanej z organizacją konferencji, za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w Umowie.
Wykonawca zobligowany jest do:
1) przygotowania stołów – obrusów z tkaniny, dekoracji, ekspozycji menu, posprzątania po zakończeniu całego wydarzenia,
2) zapewnienia własnych naczyń, talerzy, filiżanek, spodeczków, szklanek, łyżeczek, talerzyków i sztućców itp.), niezbędnych do realizacji usługi. Zamawiający wyklucza możliwość wykorzystania przez Wykonawcę sztućców i naczyń jednorazowego użytku, w tym wykonanych z plastiku,
3) przygotowania dań na świeżo w dniu ich serwowania, wyklucza się przygotowanie dań obiadowych z półproduktów, dania obiadowe powinny być również przygotowane w dniu serwowania,
4) serwowania potraw z dekoracją ze świeżych mikroliści (kiełki roślin) oraz z carvingiem,
5) serwowania pełnej oferty napojów – bez limitu (kawa rozpuszczalna, kawa mielona, herbata czarna, zielona, owocowa, śmietanki, cukier, cytryna, woda mineralna),
W zakresie zadania numer 2, nie później niż na 3 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi gastronomicznej związanej z organizacją konferencji, Wykonawca zaproponuje do wyboru 4 zestawów menu za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego wskazany w umowie, spośród których Zamawiający wybierze dwa zestawy (wersja mięsna, wegetariańska i wegańska), które będą serwowane i poinformuje Wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany w umowie, nie później niż na 2 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług o wyborze zestawów wraz ze wskazaniem ilości wymaganych porcji każdego wybranego zestawu, z zachowaniem liczby uczestników wskazanej w punkcie 3.6 SWZ.
Wykonawca odpowiada za realizację przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia.
Miejscem realizacji zamówienia w zakresie zadania numer 2, będzie sala Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby miejsce świadczenia usługi w zakresie zadania numer 2 zlokalizowane było w odległości nie większej niż 1200 m od budynku Wydziału Nauk Społecznych położonego przy ulicy Zbierskiego 2/4 w Częstochowie. Wyliczenie odległości zostanie ustalone przy użyciu funkcjonalność „wyznacz trasę-pieszo” w aplikacji Google Maps dostępnej na stronie internetowej: www.google.pl/maps.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku numer 3 (Specyfikacja techniczna).
Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. gotowanie, przygotowywanie, podawanie posiłków, obsługa kelnerska, były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, z związku z art. 95 ustawy pzp. Umowa o pracę, powinna obowiązywać co najmniej w okresie realizacji usługi. Wymaganie powyższe nie dotyczy prac wykonywanych bezpośrednio przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą.
Usługa gastronomiczna w związku z organizacją konferencji w zakresie zadania numer 2, zostanie zrealizowana w dniu 18 maja 2023 w godzinach 18:30 – 22:00.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy: Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 2685,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STONEK Biedroń Marcin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492070145

7.3.3) Ulica: Palmowa

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-208

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-18 do 2023-05-19

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Barska „Ecru”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9490402235

7.3.3) Ulica: Aleja Najświętszej Maryi Panny

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-217

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-18 do 2023-05-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.