Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00161000/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania nadruków firmowych dla Instytutu Adama Mickiewicza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iam.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania nadruków firmowych dla Instytutu Adama Mickiewicza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a1c4b50-baa3-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071857/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Druki firmowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161000/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/IAM/2022/04
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nadruk na kopertach IAM
Nadruk logotypu i adresu na różnych rodzajach kopert:
C5 –500 sztuk
C4 – 1000 sztuk
Koperty dostarcza Zamawiający
Kolorystyka nadruku: 2 (Pantone 206 + Black) +0
Termin dostarczenia: sukcesywnie do dnia 30.11.2022r.
2. Wizytówki
Wzór I
W dwóch wersjach językowych
Format: 90 x 55 mm
Kolorystyka: 1 (Pantone 206) +1 (Pantone 206)
Papier: karton dwustronnie powlekany 350g/m2 – papier dostarcza Zamawiający
Nakład:
Wersja polska: 3000 sztuk (30 nazwisk po 100 sztuk)
Wersja angielska 3000 (30 nazwisk po 100 sztuk)
Termin dostarczenia: dwa razy w roku
Wzór II
Format: 90 x 55 mm
Kolorystyka: 2 (Black + Pantone 206) +1 (Pantone 206)
Papier: Multidesign 350g/m2 – papier dostarcza Zamawiający
Nakład: 2000 sztuk w tym:
Wersja polska dla 10 osób po 100 szt
Wersja angielska dla 10 osób po 100 szt.
Termin dostarczenia: dwa razy w roku
3. Karty „with compliments” w dwóch wersjach językowych
Format: 210 x 99 mm
Kolorystyka: 2 (pantone 206 + Black) +0
Nakład : wersja polska i wersja angielska po 600 szt
Papier: MultiDesign 240 g/m2 – papier dostarcza Zamawiający
Termin dostarczenia: sukcesywnie do dnia 30.11.2022r.
4. Teczka na dokumenty
Format: 412 mm (w tym 70 mm skrzydełko)+ 372 mm(w tym 70 mm skrzydełko)
Kolorystyka: 1 (Pantone 206)+0
Papier: MultiDesign 300 g/m2 – papier dostarcza Zamawiający
Nakład: 1000 szt.
Wykończenie: folia matowa Soft Touch (aksamitna) jednostronnie, 3 bigi, nacięcia na wizytówki, sklejenie skrzydełka)
Termin dostarczenia: sukcesywnie do dnia 30.11.2022r.
Teczka promocyjna IAM. Papier: : karton graficzny powlekany dwustronnie Ensocoat 2S 400 g/m2 – papier dostarcza Zamawiający. Kolorystyka: 1 (Pantone 206c)+1 (877C)
Nacięcie do włożenia na wizytówki (89x54mm)
Nakład: 1000 szt.
Wykończenie: przyklejenie skrzydełka, 6 bigów, folia mat jednostronnie
Termin dostarczenia: sukcesywnie do dnia 30.11.2022r.
Miejsce dostarczenie wszystkich druków: ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa
Zamawiający będzie powiadamiał wykonawcę o każdej kolejnej dostawie druków 5 dni przed jej terminem.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.Zamawiający w dniu 16 maja 2022 roku opublikował w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu, wyznaczając termin składania ofert na dzień 24 maja 2022 roku do godz. 11.00. Do upływu terminu składania ofert na Platformie prowadzonego postępowania nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym spełniona została przesłanka unieważnienia postępowania wskazana powyżej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części.
- Dostawa galanterii promocyjno-reklamowej oraz toreb ekologicznych na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
- Realizacja usługi reklamowej polegająca na wydrukowaniu, ekspozycji, montażu i demontażu banneru wielkoformatowego ul. Majkowska 5 w Kaliszu
- Wydanie publikacji pn. "Przyroda województwa kujawsko-pomorskiego".
- Opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa 7000 zestawów seminaryjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.