Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00146808/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi transportu międzynarodowego dzieł sztuki na wystawę „City Limits” w Kunsthalle,
Dusseldorf
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hzonko@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iam.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej usługi transportu międzynarodowego dzieł sztuki na wystawę „City Limits” w Kunsthalle,Dusseldorf
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab8fea5e-cc9d-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071857/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.57 Kompleksowy transport dzieł sztuki na wystawę City Limits w Kunsthalle Dusseldorf
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146808/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/IAM/2022/05
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195121,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie kompleksowej usługi transportu międzynarodowego dzieł sztuki na wystawę „City Limits” w Kunsthalle,
Dusseldorf polegającej w szczególności na:
1. przygotowaniu dokumentów transportowych wystawy, załadunku, specjalistycznym transporcie międzynarodowym
wystawy, nadzoru nad powierzoną wystawą, w szczególności w trakcie odpraw celnych, rozładunku oraz rozpakowaniu,
koordynacji wszystkich czynności związanych z transportem;
2. załadunku, wyładunku, transportu, nadzoru osobistego w miejscach odbioru, tranzytowych i dostawy, koordynacja
wszystkich czynności oraz objęciu ubezpieczeniem wystawy na czas transportu (usługa: ‘Nail2Nail’);
3. zapewnieniu specjalistycznych materiałów do pakowania z uwzględnieniem specyfiki przewożonych obiektów -
szczegółowe informacje na ten temat Wykonawca powinien uzyskać bezpośrednio od wydającego wystawę na etapie
przygotowywania oferty;
Warunki realizacji:
Przed odbiorem obiektu Wykonawca zobowiązany jest do:
1. zweryfikowania wymiarów i ilości elementów przekazywanych do transportu;
2. posiadania dobrze resorowanych, właściwie izolowanych i szczelnych kabin ładunkowych pojazdów do wszystkich
transportów drogowych. Pojazdy ponadto powinny dysponować urządzeniami do unieruchamiania skrzyń lub/i palet we
właściwej pozycji (zabrania się piętrowania skrzyń z obiektami), zabezpieczeniami przed włamaniem, oraz muszą być
wyposażone w platformę – podnośnik hydrauliczny;
3. załadunku i rozładunku transportowanej wystawy przez wyspecjalizowaną kadrę osób w podanych lokalizacjach u
wydającego wystawę oraz rozładunku wystawy w obecności niezbędnych pracowników instytucji, z których i do których
wystawa będzie transportowana;
4. ustalenia szczegółowego miejsca i daty odbioru wystawy bezpośrednio z wydającym i przyjmującym wystawę;
5. zapewnienia wszystkich wymaganych prawem formalności i procedur wywozowych, przywozowych, eksportowych,
importowych, tranzytowych, wraz z pokryciem ewentualnych kosztów z nimi związanych; organizacji wszystkich
wymaganych prawem formalności i licencji, formalności podatkowych w związku z czasowym wywozem oraz przywozem
wystawy z zagranicy wraz z pokryciem wszelkich kosztów z nimi związanych, w tym odprawy końcowej i/lub zamknięcia
odprawy czasowej wskazanych obiektów w załączniku nr 5A;
6. realizacji wszystkich czynności związanych z wystawą, w taki sposób, aby stan obiektów podczas ładowania, transportu i
rozładowania nie uległ zmianie: obiekt musi być pakowany w odpowiednie materiały zabezpieczające poszczególne
elementy wystawy przed uszkodzeniem podczas transportu, zawsze z uwzględnieniem specyfiki transportowanego obiektu
oraz w uzgodnieniu ze stroną wydającą wystawę;
7. przewożenia obiektów w pozycji, w której będą wystawiane, równolegle do kierunku jazdy oraz upewnienia się, że
skrzynie z obiektami można wynieść z miejsca odbioru i wnieść na miejsce wystawy bez konieczności ich rozpakowywania;
8. w przypadku konieczności pakowania obiektów, sposób pakowania oraz transportu należy skonsultować z właścicielem
obiektu obecnym miejscu rozładunków i załadunków;
9. przewożenia obiektów w pozycji, w której będą wystawiane, równolegle do kierunku jazdy, w sztywnych (np.
drewnianych) izolowanych skrzyniach, chyba, że w liście transportowej wskazano inaczej;
10. Wykonawca dokonujący kalkulacji ceny ofertowej zobowiązany jest do wzięcia pod uwagę konieczności wykonania
innych usług nieokreślonych w opisie zamówienia, których wykonanie wynika z obowiązujących przepisów, standardów,
procedur przy międzynarodowym transporcie ekspozycji (min.: ewentualne opłaty parkingowe, ewentualne opłaty za wjazd
do centrów miast itp.).
11. Zamawiający zastrzega sobie udział osób trzecich w proces i nadzór nad transportem wystawy.
Warunki transportu:
Transport będzie się odbywał zgodnie z następującym harmonogramem i specyfikacjami:
Transport drogą lądową
1. Należy ściśle trzymać się uzgodnionej trasy tranzytu. Wszelkie zmiany lub modyfikacje ustalonej trasy należy natychmiast
zgłaszać Zamawiającemu;
2. W przypadku postojów w czasie tranzytu, pojazd przewożący obiekty musi być pod stałą obserwacją;
3. Zabrania się parkowania pojazdu w słabo oświetlonych i/lub odosobnionych miejscach;
4. Postój i parkowanie pojazdów przewożących dzieła sztuki, dopuszczalny jest wyłącznie na parkingach monitorowanych i
strzeżonych przez pracowników ochrony fizycznej.
Transport drogą lotniczą
1. Należy ściśle trzymać się uzgodnionej trasy tranzytu. Wszelkie zmiany lub modyfikacje ustalonej trasy należy natychmiast
zgłaszać do Zamawiającego;
2. W przypadku postojów w czasie tranzytu, obiekty muszą być pod stałą obserwacją, monitorowane i strzeżone przez
pracowników ochrony fizycznej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212790 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204990 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIVERSAL EXPRESS FINE ARTS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223214539
7.3.3) Ulica: ul. Trojańska 7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-261
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIVERSAL EXPRESS FINE ARTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
UNIVERSAL EXPRESS FINE ARTS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204990 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-02INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa rezerwacji i dostawy biletów lotniczych dla Orkiestry Kameralnej Polskiego Radia Amadeus w Poznaniu
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy drogi śladowej w gminie Miejska Górka
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.