eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzDostawa sprzętu siłowego , sprzętu aerobowego , ubiorów sportowych obuwia sportowego , sprzętu sportowego oraz sprzętu wspinaczkowego dla 31 WOG Zgierz i podległych poddziałów



Ogłoszenie z dnia 2021-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu siłowego , sprzętu aerobowego , ubiorów sportowych obuwia sportowego , sprzętu sportowego oraz sprzętu wspinaczkowego dla 31 WOG Zgierz i podległych poddziałów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261442097

1.5.8.) Numer faksu: 261442101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://31wog.wp.mil.pl/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu siłowego , sprzętu aerobowego , ubiorów sportowych obuwia sportowego , sprzętu sportowego oraz sprzętu wspinaczkowego dla 31 WOG Zgierz i podległych poddziałów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9238c289-eed5-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019378/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Odzież i sprzęt sportowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132490/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 53/ZP/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 513732,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 Dostawa sprzętu siłowego dla 31 WOG Zgierz i podległych poddziałów pozostających na jego zaopatrzeniu w 2021 r .

4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 34707,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 Dostawa sprzętu aerobowego dla 31 WOG Zgierz i podległych poddziałów pozostających na jego zaopatrzeniu w 2021 r .

4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 31958,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 Dostawa ubiorów sportowych dla 31 WOG Zgierz i podległych poddziałów pozostających na jego zaopatrzeniu w 2021 r .

4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 144220,16 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 Dostawa obuwia sportowego dla 31 WOG Zgierz i podległych poddziałów pozostających na jego zaopatrzeniu w 2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 120167,48 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 - Dostawa sprzętu sportowego dla 31 WOG Zgierz i podległych poddziałów pozostających na jego zaopatrzeniu w 2021 r .

4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa

4.5.5.) Wartość części: 84717,12 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 - Dostawa sprzętu wspinaczkowego dla 31 WOG Zgierz i podległych poddziałów pozostających na jego zaopatrzeniu w 2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 97961,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE dla zadania nr 1
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzenia negocjacji Zamawiający w dniu 18 sierpnia 2021 r. o godz. 10:10 , dokonał otwarcia ofert za pomocą platformy zakupowej w formie elektronicznej .
Po dokonaniu otwarcia ofert okazało się , że złożono jedną ofertę na zadanie nr 1 ( dostawę sprzętu siłowego) złożoną przez firmę Rekreacja i Sport Wojciech Rynkiewicz , ale oferta podlega odrzuceniu
Wystąpienie owej negatywnej przesłanki skutkuje obligatoryjnie unieważnieniem powyższego zadania.
UZASADNIENIE PRAWNE dla zadania nr 1
art. 255 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp w zakresie zadania nr 1 , ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu .

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38934,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38934,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE dla zadania nr 2
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzenia negocjacji Zamawiający dokonał otwarcia ofert w dniu 18 sierpnia 2021 r. o godz. 10:10 , za pomocą platformy elektronicznej .
Po otwarciu ofert okazało się , że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia .Oferta najtańsza niepodlegająca odrzuceniu została złożona przez firmę Rekreacja i Sport Wojciech Rynkiewicz .
W/w Wykonawca zaoferował (poz. nr 1 / zad nr 2 ) bieżnię o wartości przekraczającej 10.000 zł brutto , co zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i wewnętrznymi aktami normatywnymi wymaga zaliczenia do tzw ,, wysoko cennych środków trwałych ‘’ podlegających zaksięgowaniu w § 606 . W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać zwiększenia kwoty jaka zamierza przeznaczyć realizację zamówienia ze względu brak planu w § 606 . Zamawiający posiadając plan w § 421może nabyć tzw ,, środki trwałe nisko cenne ‘’ tj. nie przekraczające kwoty 10.000,00 zł brutto
Definicja ,, środka trwałego ‘’została określona w art. 3 ust. 1 pkt 15 ,, ustawy o rachunkowości ‘’ z dnia 29 września 1994 r. (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 217) ‘’ uznając , że środki trwałe to rzeczowe aktywa trwałe i zrównane z nimi, o przewidywanym okresie ekonomicznej użyteczności dłuższym niż rok, kompletne, zdatne do użytku i przeznaczone na potrzeby jednostki . Oznacza to, że - środkami trwałymi są także środki trwałe stanowiące własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego, otrzymane w zarząd lub użytkowanie i wykorzystywane na potrzeby jednostki (tzn. na potrzeby działalności prowadzonej przez jednostki budżetowe ). Środki trwałe o wartości nieprzekraczającej wielkości ustalonej w przepisach ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych z dnia 15 lutego 1992 r. tj. 10.000 złotych ( tj. Dz.U . z 2020 r. poz. 1406 - art. 16 d ) ujmuje się w ewidencji środków trwałych jako środek nisko cenny a jego wartość początkowa jest jednorazowo wpisana w ciężar materiałów pod datą wpisania go do użytkowania . Wówczas środki trwałe , które nie przekraczają wartości 10.000,00 złotych podlegają jednorazowo umorzeniu w 100 % w miesiącu przyjęcia do użytkowania poprzez spisanie w koszty . Zwolnienie z obowiązku wprowadzania składnika majątku do ewidencji środków trwałych obejmuje wyłącznie środki trwałe, których wartość nie przekracza 10.000,00 zł brutto . Oznacza to, że składnik majątku o wartości 10 000 zł kwalifikuje się do skorzystania z powyższego zwolnienia i wydatek poniesiony na jego zakup może zostać ujęty bezpośrednio w kosztach podatkowych. W naszym przypadku środek trwały przekracza wartość 10.000,00 zł i będzie wykorzystywany w działalności przez okres powyżej 1 roku, traktowany jest jako środek trwały, który bezwzględnie podlega ujęciu w ewidencji środków .
UZASADNIENIE PRAWNE dla zadania nr 2
art. 255 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp w zakresie zadania nr 2 , ponieważ oferta z najniższą ceną ( 41.574,00 zł brutto ) przewyższa kwotę , która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ( 39.308,96 zł brutto ) .

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40969,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59794,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE dla zadania nr 3
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzenia negocjacji Zamawiający w dniu 18 sierpnia 2021 r. o godz. 10:10 , dokonał za pomocą platformy zakupowej w formie elektronicznej otwarcia ofert .
Po dokonaniu otwarcia ofert okazało się , że nie złożono żadnej oferty na zadanie nr 3 ( dostawę ubiorów sportowych )
Wystąpienie owej negatywnej przesłanki skutkuje obligatoryjnie unieważnieniem powyższych zadań .
UZASADNIENIE PRAWNE dla zadania nr 3
art. 255 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp w zakresie zadania nr 3 , ponieważ nie złożono żadnej oferty .

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE dla zadania nr 4
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzenia negocjacji Zamawiający w dniu 18 sierpnia 2021 r. o godz. 10:10 , dokonał za pomocą platformy zakupowej w formie elektronicznej otwarcia ofert .
Po dokonaniu otwarcia ofert okazało się , że nie złożono żadnej oferty na zadanie nr 4 ( dostawę obuwia sportowego ) .
Wystąpienie owej negatywnej przesłanki skutkuje obligatoryjnie unieważnieniem powyższych zadań .
UZASADNIENIE PRAWNE dla zadania nr 4
art. 255 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp w zakresie zadania nr 4, ponieważ nie złożono żadnej oferty .

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99330,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105940,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105940,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GM TRADE s.c. Grzegorz Surman , Monika Fornalczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa PALKAR Grzegorz Surman , EURO TRANS SERWIS Monika Fornalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731063416

7.3.3) Ulica: Klonowa 2 , Klępina

7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105940,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93571,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118720,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93571,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Taternicki.pl Anna Krawczyk -Wojciechowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491632227

7.3.3) Ulica: Aleja Wolności 4

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-217

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93571,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.