Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Koncepcja zagospodarowania zbiornika retencyjnego Michalice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koncepcja zagospodarowania zbiornika retencyjnego Michalice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bbc5732-fc51-418c-ab5a-e639edc40d8d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021318/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Koncepcja zagospodarowania zbiornika retencyjnego Michalice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zgodnie z punktem 8 i 12 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Namysłów reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa z siedzibą w Namysłowie, przy ul. Stanisława Dubois 3. Może się Pan/Pani z nim skontaktować drogą
elektroniczną na adres e-mail: urzad.miejski@namyslow.eu, telefonicznie pod numerem +48 77 41 90 300 lub tradycyjną pocztą na adres wskazany powyżej. 2. W sprawach związanych z Pana/Pani danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail iod@comp-net.pl
3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na
„Koncepcja zagospodarowania zbiornika retencyjnego Michalice", nr ZP.271.92.2025.KK prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275. pkt 2 ustawy Pzp); na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO. 4. W niektórych sytuacjach Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane, jeśli będzie to konieczne do wykonywania ustawowych zadań urzędu. Będziemy przekazywać dane wyłącznie: 1) podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy przetwarzanie Pana/Pani danych; 2) innym odbiorcom danych, np. bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym. 5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 6. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 7 lat od dnia wpływu ostatniej płatności na konto beneficjenta (płatności na realizację projektu), a jeżeli zobowiązania
wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin. 7. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. 8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. 9. Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. 10. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych. 11. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego, gdy stwierdzi Pan/Pani naruszenie przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących. 12. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jest Pan/Pani zobowiązany/a do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będą konsekwencje wynikające z ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.92.2025.KK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji zagospodarowania zbiornika retencyjnego w Michalicach. Koncepcja powinna uwzględniać w szczególności: 1) parking dla samochodów i rowerów (w tym stację do naprawy rowerów) wraz z toaletą publiczną z przyłączami do mediów, oświetleniem solarnym/hybrydowym, miejscami odpoczynku z altaną, ławostołami, ławkami, koszami na odpady i miejscami na grilla oraz zagospodarowaniem zielenią niską i wysoką – sugerowana działka: Józefków – nr 35/1; 2) strefę odpoczynku i relaksu, wyposażoną w hamaki, leżanki, ławki, kosze na odpady oraz lampy solarne/hybrydowe – sugerowane działki: Józefków – nr 29/14, 29/21 i 29/22; 3) utwardzony bulwar nabrzeżny z miejscami odpoczynku, wyposażony w ławki i kosze na odpady, stojaki na rowery, zieleń niską i wysoką oraz oświetlenie – sugerowane działki: Józefków – nr 75/2, 76/2, 77/2 i 79/2; 4) przystań kajakową, wyposażoną w pomost, toaletę publiczną z przyłączami do mediów, zadaszonymi miejscami do odpoczynku i do przebierania dla „morsów”, ławkami i koszami na odpady, stojakami na rowery oraz oświetleniem solarnym/hybrydowym – sugerowane działki: Michalice – nr 117/1 i 130); 5) pomosty widokowe w Józefkowie i Michalicach, wyposażone w ławki i kosze na odpady oraz oświetlenie – sugerowane działki: Józefków – nr 131, Michalice – nr 24 i 130;
6) strefę do kąpieli, wyposażoną we wstępne zbiorniki podczyszczające wodę, plażę, natryski, punkt wody pitnej, toaletę publiczną z przyłączami do mediów, parawany do przebierania, plac zabaw, siłownię zewnętrzną, street workout, altanę z ławostołami, ławki i kosze na odpady, miejsca na grilla, oświetlenie solarne/hybrydowe, parking dla samochodów i rowerów (w tym stację do naprawy rowerów), ciągi komunikacyjne oraz zagospodarowanie zielenią niską i wysoką – sugerowane działki: Michalice – nr 5, 6, 8, 9, 10/1, 11/1, 12, 44, 45, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 146) – w przypadku braku możliwości powyższego Zamawiający dopuszcza rozwiązanie alternatywne w postaci np. podświetlanego basenu wydzielonego w zbiorniku; 7) pole namiotowe, wyposażone w ciągi komunikacyjne, sanitariaty z infrastrukturą techniczną, oświetlenie solarne/hybrydowe, altanę z ławostołami, ławkami i koszami na odpady;
8) budowę okólnej drogi/ścieżki dla rowerów i spacerowiczów wraz z miejscami odpoczynku – trasa do uzgodnienia z Zamawiającym; 9) atrakcje wodne – propozycja projektanta (np. narty wodne, windsurfing itp.);
10) przebudowę drogi dojazdowej w Michalicach wraz z budową miejsc postojowych, drogi dla rowerów/ścieżki dla rowerów i pieszych oraz oświetlenia solarnego/hybrydowego – działka: Michalice – nr 130;
11) przebudowę drogi dojazdowej w Michalicach wraz z budową drogi dla rowerów/ścieżki dla rowerów i pieszych oraz oświetlenia solarnego/hybrydowego – działka: Michalice – nr 145; 12) przebudowę drogi dojazdowej w Michalicach wzdłuż Studnicy wraz z budową miejsc postojowych, drogi dla rowerów/ścieżki dla rowerów i pieszych oraz oświetlenia solarnego/hybrydowego – działka: Michalice – nr 147; 13) przebudowę drogi dojazdowej na trasie Namysłów-Józefków wraz z budową drogi dla rowerów/ścieżki dla rowerów i pieszych oraz oświetlenia solarnego/hybrydowego – działki: Namysłów – nr 647, 648 oraz Józefków – nr 131); 14) monitoring co najmniej zakresu opisanego w podpunktach1-7.
Opracowanie należy sporządzić w 5 egzemplarzach w formie papierowej oraz w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD-R w formacie WORD i PDF. W ramach opracowania należy również wykonać co najmniej 6 wizualizacji 3D, przedstawiających zakres opracowania w skali umożliwiającej jasny przekaż przyjętych rozwiązań. Koncepcję należy tak przygotować, aby zawierała co najmniej: 1) część opisową, część graficzną i część kosztową,
2) opis techniczny, 3) dokumentację fotograficzną stanu istniejącego,
4) wykaz prac do wykonania, 5) wskazanie ewentualnych kolizji, np. z infrastrukturą nadziemną i podziemną, czy drzewostanem, 6) przyjęte rozwiązania techniczne, w tym długości, szerokości i wysokości, 7) dobór materiałów i urządzeń, 8) przekroje konstrukcyjne wszystkich dróg, ścieżek, placów i parkingów, 9) usytuowanie wszystkich obiektów i infrastruktury w terenie, 10) zestawienie kosztów (nazwa elementów, ilości, jednostka, koszt jednostkowy, suma). Dokumentacja projektowa musi zawierać informację czy w opisie przedmiotu zamówienia są uwzględnione aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety zgodnie z art. 100 ust. 1, 101 ust. 1 i 104 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym przyjęte rozwiązania koncepcyjne
i kosztowe oraz dobór materiałów. Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz sztuką budowlaną. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia: 1) w 5 egzemplarzach w wersji papierowej,
2) w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD-R w dwóch wersjach: • nieedytowalnej w formacie *.pdf, • edytowalnej w formacie *.docx i *.xlsx (materiały tekstowe, zestawienia i obliczenia) oraz *.dgn i *.dwg (pliki graficzne). Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu: na podstawie § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych
przez Zamawiającego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110, art. 111 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3.1. SWZ
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 3.5. SWZ, przy czym dokumenty i oświadczenia, o
których mowa w pkt 3.5.2 SWZ składa każdy z nich. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi będą wykonywać poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 2 do oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w § 14 projektu umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-28 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-27
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Namysłów - etap 2 w ramach zadań: część 1: Budowa placu zabaw w Brzozowcu, część 2: Rozbudowa placu zabaw w Michalicach - etap II
- Bieżące utrzymanie porządku na gminnych terenach zielonych w sołectwie część 1) Jastrzębie część 2) Woskowice Małe w ramach zadania pn. "Utrzymanie porządku na terenach gminnych"
- Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 "Kompetencje dzieci krokiem ku nowoczesnej edukacji" .
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
- Budowa terenów rekreacyjnych na terenie gminy Namysłów - etap I w ramach zadań: część 1: Budowa siłowni zewnętrznej w Głuszynie - etap II, część 2: Rozbudowa siłowni zewnętrznej w Igłowicach - etap II
- Organizacja wyjazdów usprawniających i aktywujących w 2025 r.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku filii nr 1 Młodzieżowego Domu Kultury
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Głogów Młp.
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu Białych Mórz, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ: "UZUPEŁNIENIE SIECI INFRASTRUKTURY ROWEROWEJ...
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu pod przyszły park rzeki Wilgi na odcinku od ul. Chałubińskiego do ul. Podmokłej, dla ZZM w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.