eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaUdzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań



Ogłoszenie z dnia 2021-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl.Zamkowy 15

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.olawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.um.olawa.pl, www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee14771f-071c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003002/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162380/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271/24/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
a) CPV- 66.11.30.00-5
b) kwota i waluta kredytu –7 394 720 PLN
c) czas trwania umowy – wrzesień 2021 – sierpień 2029 ( 96 miesięcy)
d) spłata rat kapitałowych – od września 2024 do sierpnia 2029
e) oprocentowanie kredytu - zmienna stopa procentowa oparta o WIBOR 1M + marża banku
f) spłata rat kapitałowych po upływie karencji nastąpi wg poniższego harmonogramu:
2024r. – Łącznie – 794 720 zł
wrzesień – 394 720 zł
listopad – 400 000 zł
2025r. – Łącznie – 1 200 000 zł
luty – 400 000 zł
maj- 400 000 zł
sierpień – 400 000 zł
2026r. – Łącznie – 1 200 000zł
luty – 400 000 zł
maj – 400 000 zł
sierpień – 400 000 zł
2027r. – Łącznie 1 400 000 zł
luty – 350 000 zł
maj – 350 000 zł
sierpień – 350 000 zł
listopad – 350 000 zł
2028r.- Łącznie – 1 400 000zł
luty -350 000 zł
maj- 350 000 zl
sierpień – 350 000 zł
grudzień – 350 000 zł
2029r. – Łącznie – 1 400 000 zł
styczeń – 350 000 zł
marzec – 350 000 zł
czerwiec – 350 000 zł
sierpień- 350 000 zł
g) sposób ustalenia wysokości stopy procentowej : stopa procentowa będzie ustalona oparciu o WIBOR 1M obowiązujący na 7 dni roboczych przed dniem odpowiedniego okresu odsetkowego ( z dokładnością do 2 miejsc po przecinku), powiększony o marżę banku.
Okres odsetkowy = miesiąc kalendarzowy
Dniem roboczym jest dzień roboczy rynku międzybankowego w Warszawie.
Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej
h) sposób zabezpieczenia kredytu weksel in blanco z deklaracją wekslową
i) kwota i termin postawienia kredytu do dyspozycji kredytobiorcy :
7 394 720 zł - 20.09.2021r.
j) wykonawca ma prawo naliczyć jedynie jednorazową prowizję bankową płatną na początku mowy w kwocie nie wyższej niż 10 000 zł , w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.
k) spłata rat kredytu będzie następować w ostatnim dniu roboczym miesiąca zgodnie z harmonogramem spłat , spłata odsetek od wykorzystanego kredytu ( kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna) następować będzie w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca( za cały miesiąc kalendarzowy) - pierwsza wrzesień 2021 r., ostatnia sierpień 2029r.
l) koszt kredytu składać się będzie wyłącznie z odsetek od kapitału i jednorazowej prowizji w kwocie nie wyższej niż 10 000 zł
m) zamawiający zastrzega , że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom
Zamawiający w następujący sposób definiuje okres odsetkowy
rok kalendarzowy – 365/366 dni
miesiąc – liczba rzeczywista dni w miesiącu

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319797,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353274,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319797,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bank Spółdzielczy w Pieńsku

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Łuzycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000510043

7.3.3) Ulica: ul.Staszica

7.3.4) Miejscowość: Pieńsk

7.3.5) Kod pocztowy: 59-930

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319797,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 96 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.