Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00161693/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
- 2022/BZP 00043241/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W BĘDZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sączewskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 323688160
1.5.8.) Numer faksu: 323688160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekcja.gospodarcza@bedzin.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50ec716d-066c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016610/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161693/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 2/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263414,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usług porządkowych i dezynfekcji powierzchni na terenie Sądu Rejonowego w Będzinie w budynkach:
- przy ul. Jana Sączewskiego 23 o powierzchni użytkowej 2.190,30 m2
- przy ul. Jana Sączewskiego 27 o powierzchni użytkowej 350 m2
- przy ul. Jana Sączewskiego 15 o powierzchni użytkowej 397,00 m2
- przy ul. Królowej Jadwigi 2 o powierzchni użytkowej 481,50 m2
oraz bieżące, całoroczne sprzątanie i odśnieżanie w okresie zimowym terenu przed budynkiem Sądu Rejonowego w Będzinie przy ul. Jana Sączewskiego 23 oraz przy ul. Królowej Jadwigi 2.
- przy ul. Jana Sączewskiego 23 - powierzchnia chodników przy budynku wraz z bramą wjazdową
i schodami wejściowymi, miejsca postojowe zastrzeżone przy budynku Sądu - 160 m2 oraz pas zieleni przed Sądem - 40 m2;
- przy ul. Królowej Jadwigi 2 - powierzchnia chodników wraz ze schodami wejściowymi - 50 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 11
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269265,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 609048,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281142,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa AGA Agnieszka Kasińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351593394
7.3.3) Ulica: Energetyków 5
7.3.4) Miejscowość: Łaziska Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-170
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281142,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-20 do 2022-09-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Ochrona Targowiska Miejskiego w Będzinie przy ul. Gzichowskiej.
- MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.