Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00182350/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-19
- 2023/BZP 00233975/01 - Wynik z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy testów diagnostycznych wraz z dzierżawą analizatora
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311674
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Leśna 27-29
1.4.2.) Miejscowość: Świdnica
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.swidnica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.swidnica.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190328
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00182350
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora wieloparametrowego PCR (jego dostawa i montaż) wraz z dostawą testów diagnostycznych mikrobiologicznych zgodnie z ilościami i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
2) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 3 do specyfikacji zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 SWZ.
3) Termin ważności testów diagnostycznych nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy.
4) Wymagania dotyczące analizatora:
a) analizator musi spełniać wymagania określone w załączniku nr 3 do SWZ
b) Okres gwarancji aparatu nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy,
c) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie o awarii:
- nie dłużej niż 48 godziny od powzięcia zgłoszenia,
- w przypadku stwierdzenia awarii aparatu, której nie można usunąć w ciągu 3 dni Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć aparat zastępczy na czas naprawy, albo pokryć koszty wykonania badań zleconych u osoby trzeciej oraz pokryć wszelkie koszty z tym związane,
d) Trzykrotna naprawa tego samego elementu aparatu w okresie trwania umowy obliguje Wykonawcę do wymiany aparatu na nowy,
e) Koszty okresowych, serwisowych konserwacji aparatu z uwzględnieniem materiałów zużywalnych pokrywa Wykonawca (jeżeli dotyczy),
f) W przypadku wystąpienia konieczności wymiany części zużywalnych w czasie przeprowadzonego przeglądu technicznego, koszt tych części ponosi Wykonawca – po każdym przeglądzie zapewnia wydanie świadectwa sprawności analizatora (jeżeli dotyczy),
g) Wykonawca zapewni szkolenie pracownikom laboratorium mikrobiologicznego zapewniające prawidłową i bezpieczną obsługę aparatu,
h) Dzierżawa analizatora (z czytnikiem kodów kreskowych, oprogramowaniem, materiały eksploatacyjne), wraz z podłączeniem do systemów informatycznych Zamawiającego InfoMedica Asseco Poland),
i) zdalny dostęp do serwisu,
j) dzierżawa analizatora przez cały okres trwania umowy.
5) Wymagania w zakresie dostawy testów diagnostycznych:
1. Dostawy sukcesywne według zamówień składanych przez Zamawiającego.
2. Dostawa testów diagnostycznych wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą do magazynu Zamawiającego.
6) Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów oraz norm i atestów przywołane ewentualnie w specyfikacji służą określeniu pożądanego standardu wykonania i właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza w tym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych.
7) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
8) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
9) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
10) KOD CPV: 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6
Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora wieloparametrowego PCR (jego dostawa i montaż) wraz z dostawą testów diagnostycznych mikrobiologicznych zgodnie z ilościami i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
2) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 3 do specyfikacji zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 SWZ.
3) Termin ważności testów diagnostycznych nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy.
4) Wymagania dotyczące analizatora:
a) analizator musi spełniać wymagania określone w załączniku nr 3 do SWZ
b) Okres gwarancji aparatu nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy,
c) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie o awarii:
- nie dłużej niż 48 godziny w dni robocze od powzięcia zgłoszenia,
- w przypadku stwierdzenia awarii aparatu, której nie można usunąć w ciągu 3 dni Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć aparat zastępczy na czas naprawy, albo pokryć koszty wykonania badań zleconych u osoby trzeciej oraz pokryć wszelkie koszty z tym związane,
d) Trzykrotna naprawa tego samego elementu aparatu w okresie trwania umowy obliguje Wykonawcę do wymiany aparatu na nowy,
e) Koszty okresowych, serwisowych konserwacji aparatu z uwzględnieniem materiałów zużywalnych pokrywa Wykonawca (jeżeli dotyczy),
f) W przypadku wystąpienia konieczności wymiany części zużywalnych w czasie przeprowadzonego przeglądu technicznego, koszt tych części ponosi Wykonawca – po każdym przeglądzie zapewnia wydanie świadectwa sprawności analizatora (jeżeli dotyczy),
g) Wykonawca zapewni szkolenie pracownikom laboratorium mikrobiologicznego zapewniające prawidłową i bezpieczną obsługę aparatu,
h) Dzierżawa analizatora (z czytnikiem kodów kreskowych, oprogramowaniem, materiały eksploatacyjne), wraz z podłączeniem do systemów informatycznych Zamawiającego InfoMedica Asseco Poland),
i) zdalny dostęp do serwisu,
j) dzierżawa analizatora przez cały okres trwania umowy.
5) Wymagania w zakresie dostawy testów diagnostycznych:
1. Dostawy sukcesywne według zamówień składanych przez Zamawiającego.
2. Dostawa testów diagnostycznych wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą do magazynu Zamawiającego.
6) Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów oraz norm i atestów przywołane ewentualnie w specyfikacji służą określeniu pożądanego standardu wykonania i właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza w tym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych.
7) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
8) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
9) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
10) KOD CPV: 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Doposażenie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w Świdnicy w ramach projektu unijnego "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- "Bieżące utrzymanie drożności sieci kanalizacji deszczowej i urządzeń odwadniających drogi gminne i wojewódzkie, (...), w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r."
- "Dostawy materiałów do sterylizacji"
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica ul. Kraszowicka 32, ul. Kraszowicka 34, ul. Kraszowicka 35 POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych w Świdnicy w 2025 r.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów wykorzystywanych w badaniach laboratoryjnych - nr sprawy: 4/ZP/2025
- "24 m-czna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierża-wą analizatora do oznaczeń koagulologicznych dla Medycznego Laboratorium Diagnostycznego "-cz.II
- Dostawa materiałów zużywalnych do automatycznego systemu posiewu bakteriologicznego WASP dla UCK
- Zakup wraz z dostawą przeciwciał monoklonalnych, odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrów przepływowych dla Lab. Naukowego i Diagnostycznego Kliniki Hematologii i Transplantacji Szpiku ŚCO.
- ZP/CZD/022/25 Dostawa odczynników do szybkiej diagnostyki zakażeń dróg oddechowych wraz z dzierżawą analizatora działającego w oparciu o metodę real-time PCR
- Dostawy odczynników laboratoryjnych oraz artykułów medycznych ujętych w 4 zadaniach
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.