eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiewoRozbudowa drogi gminnej nr 010633C Lubiewo ul. Hallera wraz z łącznikami do ul. Wojska Polskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 010633C Lubiewo ul. Hallera wraz
z łącznikami do ul. Wojska Polskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 33 493 10

1.5.8.) Numer faksu: (52) 33 493 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a65734bb-bd8b-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej nr 010633C Lubiewo ul. Hallera wraz
z łącznikami do ul. Wojska Polskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a65734bb-bd8b-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012221/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa drogi gminnej nr 010633C Lubiewo ul. Hallera wraz z łącznikami do ul. Wojska Polskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125456

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4084120,37

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 010633C Lubiewo ul. Hallera wraz z łącznikami do ul. Wojska Polskiego obejmująca działki o nr ewid. 458, 750/3, 1103, 459/2, 1098, 1104, 1099, 1100, 392, 1101, 1102, 414/5, 1055
(1055/1*,1055/2 ), 1140/2 (1140/5*, 1140/6), 1140/1 (1140/3*,1140/4), 415, 414/6 (414/7*,414/8), 488/3, 488/8, 496/3, 486/3, 426/1, 427, 431, 422/2, 484/1, 435, 472, 470/1, 467, 484/3 położonych w obrębie geodezyjnym Lubiewo, gmina Lubiewo.
*działki wchodzące w zakres inwestycji po podziale nieruchomości
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe,
b) wykonanie jezdni z masy mineralno - asfaltowej wraz z pasami postojowymi,
c) budowę zatok postojowych o nawierzchni z kostki betonowej,
d) budowę chodników z kostki betonowej,
e) przebudowę zjazdów do nieruchomości,
f) przebudowę skrzyżowań o nawierzchni bitumicznej, betonowej,
g) wykonanie oznakowania pionowego,
h) wykonanie oznakowania poziomego,
i) budowę studni kablowych SKR-1,
j) uzupełnienie oświetlenia rozbudowywanej drogi, tj. doświetlenie obszarów, których nie obejmuje istniejąca linia oświetleniowa zainstalowana na słupach linii napowietrznej n.n.,
k) oświetlenie projektowanych przejść dla pieszych,
l) demontaż całego odcinka telekomunikacyjnej linii napowietrznej wraz
z przyłączami napowietrznymi oraz punktem dostępowym, tj. szafą kablową nasłupową,
m) budowę nowych odcinków telekomunikacyjnej sieci doziemnej w celu odtworzenia poprzedniej struktury sieci i zachowania ciągłości przyłączenia odbiorców,
n) budowę nowego punktu dostępowego w postaci szafy kablowej wolnostojącej 200p, do której zostanie przełączona nowa oraz istniejąca sieć rozdzielcza,
o) budowę odcinka kanalizacji kablowej, który połączy nową szafę kablową
z istniejącą kanalizacją kablową,
p) budowę kolektorów deszczowych z rur PP DN/ID 400mm SN8 kN/m2,
q) budowę kolektorów deszczowych z rur PP DN/ID 300mm SN8 kN/m2,
r) budowę kolektorów deszczowych z rur PP DN/ID 250mm SN8 kN/m2,
s) budowę przykanalików deszczowych z rur PVC–U DN/OD 160/4,7mm SN8 kN/m2,
t) budowę studni rewizyjnych z kręgów betonowych DN1200,
u) budowę studni rewizyjnych PP DN600,
v) budowę odwodnienia liniowego,
w) budowę studni deszczowych wpustowych z kręgów betonowych DN500,
x) budowę separatorów koalescencyjnych zintegrowanego z osadnikiem i 10–krotnym by–passem,
y) unieczynnienie istniejących rurociągów kanalizacji deszczowej oraz demontaż istniejących studni deszczowych wpustowych,
z) przebudowę istniejących przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC160 (zagłębienie).

Parametry techniczne drogi:
• Długość: 804,7 m
• prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
• kategoria ruchu: KR-2,
• szerokość jezdni: 5,0 m
• klasa drogi: „L”


Uwaga:
1/ Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem – unikanie szwa podłużnego oraz poprzecznego.
2/ Zakres zamówienia nie obejmuje budowy kanału technologicznego.
3/ Z uwagi na ruch lokalny oraz wprowadzony zakaz ruchu pojazdów ciężarowych (dopuszczony ruch tylko do posesji) wprowadzono zmianę nieistotną do projektu budowlanego:
- warstwę wiążącą z betonu asfaltowego zwiększono z 4 cm na 5cm,
- rezygnacja z wykonania podbudowy pomocniczej z betonu asfaltowego,
- zwiększono podbudowę pomocniczą z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 z 25cm na 30cm.

4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane
45 11 12 00 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę
i roboty ziemne
45 11 13 00 - 1 Roboty rozbiórkowe
45 23 32 20 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45 23 31 00 - 0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45 23 32 53 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45 11 27 10 - 5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77 21 14 00 - 6 Usługi wycinania drzew
45 23 32 90 - 8 Instalowanie znaków drogowych
45 23 32 92 - 2 Instalowanie urządzeń ochronnych
45 31 61 10 - 9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45 23 14 00 - 9 Roboty w zakresie budowy linii energetycznych
45 23 13 00 - 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów
i rurociągów do odprowadzania ścieków
45 23 21 30 -2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45 23 11 12 - 3 Instalacja rurociągów
45 23 23 10 - 8 Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
6. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
b) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, m.in. umieszczenia tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane i zabezpieczenia terenu budowy,
c) w przypadku wycinki drzew w okresie lęgowym ptaków tj. od 1 marca do 31 sierpnia zatrudnienie specjalisty przyrodnika (ornitologa) w celu potwierdzenia przez niego braku zajęcia objętych planowaną wycinką siedlisk gatunków chronionych,
d) przeprowadzenia przez uprawnioną osobę oceny stanu technicznego budynków zlokalizowanych przede wszystkim bardzo blisko frontu robót budowlanych, w tym zwłaszcza starych budynków, które mogą ulec uszkodzeniu w wyniku oddziaływania ciężkiego sprzętu budowlano-drogowego. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przed rozpoczęciem prac budowlanych i po ich zakończeniu wraz ze sporządzeniem protokołów,
e) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
f) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,
g) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi, gruzu, itp.,
h) poniesienia kosztów wywozu kostki betonowej pochodzącej z rozbiórki w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego (teren Bysławia),
i) poniesienie kosztów wywozu materiału z rozbiórki nawierzchni bitumicznej, krawężników, obrzeży, podbudowy z bruku w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego (teren Gminy Lubiewo),
j) wykonania projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy,
k) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno- kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
l) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów,
m) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
n) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg,
o) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek
w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
p) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
q) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą
w 2 egzemplarzach,
r) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa
i higieny pracy,
s) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów
i śmieci,
t) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
u) prowadzenia dziennika budowy,
v) wykonania planu BIOZ - jeśli dotyczy,
w) umieszczenia w momencie rozpoczęcia robót budowlanych na terenie objętym inwestycją tablicy informacyjnej o źródle finansowania
z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujących zadania finansowe lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujących zadania finansowe lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, w miejscu i o treści uzgodnionej z Zamawiającym.
Aktualne wytyczne dotyczące wyglądu tablic informacyjnych dostępne są pod adresem: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21610
7. Grunt z wykopów należy do Wykonawcy.
8. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi
w trakcie realizacji umowy.
9. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia.
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5295316,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5295316,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5295316,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solo Duo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365952960

7.3.3) Ulica: Wiatrakowa 6

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-115

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5295316,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.