Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00075082/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
- 2023/BZP 00095549/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00098338/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu – z podziałem na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.mocak-manikowska@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,115727,04d85030e6661be5290c92007da2b77b.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu – z podziałem na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-236b539f-9bdc-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040063/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.56 Dostawa mebli z podziałem na 4 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00075082
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I0CZZ000.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84776,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż mebli na wyposażenie na adres:Centrum Inwestycji, 50-369 Wrocław, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 42 (wjazd od ulicy Norwida), bud. A1, pok. 402-406
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i stoły
39113100-8 - Fotele
39112000-0 - Krzesła
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 43065,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż mebli dla Działu Nauki, 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25, bud. A2, pokój 1454.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i stoły
39113100-8 - Fotele
39112000-0 - Krzesła
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 19905,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa i montaż mebli dla Centrum Zamówień Publicznych i Zakupów, 50-375 Wrocław, ul. Norwida 25, budynek A2, pok. 29, 30, 43, bud. A54.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i stoły
39113100-8 - Fotele
39112000-0 - Krzesła
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 15710,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż mebli dla Instytutu Geodezji i Geoinformatyki, 50-357 Wrocław, ul. Grunwaldzka 53, bud. C1, pokój 126a4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121000-6 - Biurka i stoły
39113100-8 - Fotele
39112000-0 - Krzesła
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 6097,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22232,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33528,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "JAWOR" Barbara Świadek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921399169
7.3.3) Ulica: Spacerowa 88
7.3.4) Miejscowość: Linowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "JAWOR" Barbara Świadek
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "JAWOR" Barbara Świadek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33528,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21231,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29091,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21231,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tercja Meble Biurowe S.C. K.Krakowczyk, M. Śluzek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992571341
7.3.3) Ulica: Aleja Jaworowa 40D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-123
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TERCJA MEBLE BIUROWE S.C. KATARZYNA KRAKOWCZYK, MARCIN ŚLUZEK
jakie przetargi wygrała firma
TERCJA MEBLE BIUROWE S.C. KATARZYNA KRAKOWCZYK, MARCIN ŚLUZEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21231,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania w dniu 03.04.2023r. w zakresie części nr 3 postępowania została wybrana jako najkorzystniejsza oferta nr 5 złożona przez Wykonawcę Danlab Danuta Katryńska (ul. Handlowa 6D, 15-399 Białystok). Natomiast:
• oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę KJMK Meble Sp. z o.o. (ul. Gliwicka 189, 40-859 Katowice) została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp w związku z art. 307 ust. 2 ustawy Pzp,
• oferta nr 3 złożona przez Wykonawcę TRONUS POLSKA SP. Z O.O. (ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa) została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp w związku z art. 307
ust. 2 ustawy Pzp,
• oferta nr 4 złożona przez Wykonawcę Tercja Meble Biurowe S.C. K. Krakowczyk M. Śluzek
(ul. Aleja Jaworowa 40D/5, 53-123 Wrocław) została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp,
W dniu 20.04.2023r. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, poinformował Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego i rezygnuje z podpisania umowy w części nr 3.
Odmowa podpisania umowy w złożona w postaci oświadczenia woli Wykonawcy zawierającego negatywne stanowisko w przedmiocie zawarcia umowy jest tożsama jest z terminem „uchylenie się przed podpisaniem umowy”. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający - Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, na podstawie art. 263 ustawy Pzp, dokonuje ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9292,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35940,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13269,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5362,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10848,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6927,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tercja Meble Biurowe S.C. K. Krakowczyk, M. Śluzek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992571341
7.3.3) Ulica: Aleja Jaworowa 40D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-123
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6927,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa łóżek rehabilitacyjnych z materacem i wysięgnikiem oraz szafek przyłóżkowych wraz z montażem PROJEKT w DPS przy ul. Mącznej oraz w DPS przy ul. Karmelkowej we Wrocławiu
- Dostawa odczynników chemicznych
- SZP/242-002/2025, Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. "Modernizacja centrali wentylacyjnej AHU3 zlokalizowanej na dachu w części A w bud. L1 Politechniki Wrocławskiej"
- 3.2025 Modernizacja sieci światłowodowej w kampusie Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu przy Wybrzeżu Ludwika Pasteura 1.
- Usługi w zakresie poradnictwa specjalistycznego (psychologa i pracownika socjalnego) dla opiekunów faktycznych osób korzystających z usługi wsparcia krótkoterminowego
- Sukcesywna dostawa kawy do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ze zmiana sposobu użytkowania na funkcje administracyjno biurowe istniejącego budynku dawnego żłobka samorządowego nr 1 przy ul. Paderewskiego 2 w Wałbrzychu
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz krzeseł obrotowych i konferencyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Dostawa oraz montaż ergonomicznych foteli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa wyposażenia meblowego do Centrum Monitoringu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na 2 części
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sceny modułowej (część 1 zamówienia) oraz składanych krzeseł (część 2 zamówienia) dla Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia gminnej biblioteki publicznej w Pępowie
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.