eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuźnia RaciborskaPoprawa parametrów efektywności energetycznej budynku mieszkalnego w Gminie Kuźnia Raciborska ul. Słowackiego 5



Ogłoszenie z dnia 2021-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa parametrów efektywności energetycznej budynku mieszkalnego w Gminie Kuźnia Raciborska ul. Słowackiego 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

1.3.) Oddział zamawiającego: ZGKiM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271140998

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego, 6

1.5.2.) Miejscowość: Kuźnia Raciborska

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-420

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324191326

1.5.8.) Numer faksu: 324191326

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkimkuznia@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgkim.kuznia-raciborska.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgkim.kuznia-raciborska.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa parametrów efektywności energetycznej budynku mieszkalnego w Gminie Kuźnia Raciborska ul. Słowackiego 5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-becbda73-fb53-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003736/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa parametrów efektywności energetycznej budynku mieszkalnego w Gminie Kuźnia Raciborska ul. Słowackiego 5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie finansowane jest ze środków własnych Gminy z dofinansowaniem z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 działanie 1.7 (Poddziałanie 1.7.1) poprzez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147239/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DEA 2801.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 498703,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pod nazwą:
Poprawa parametrów efektywności energetycznej budynku mieszkalnego w Gminie Kuźnia Raciborska ul. Słowackiego 5
2. W zakres robót obejmujących wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego wchodzą:
1. Ściana wewnętrzna pomiędzy poddaszem a klatką schodową. Ocieplenie ścian wewnętrznych na poddaszu styropianem.
2. Ściana zewnętrzna nadziemna, ceramiczna. Ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych styropianem.
3. System ogrzewania. Modernizacja źródeł ciepła i instalacji centralnego ogrzewania na gaz.
4. Strop drewniany nad ostatnią kondygnacją. Ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji wełną mineralną.
5. Stropodach drewniany kryty papą. Ocieplenie stropodachu nad klatką schodową wełną mineralną.
6. Okna drewniane skrzynkowe. Wymiana stolarki okiennej na okna z profili PCV.
7. Drzwi zewnętrzne drewniane. Wymiana drzwi drewnianych na nowe.
8. Stolarka okienna drewniana z szybą pojedynczą. Wymiana stolarki okiennej drew-nianej jednoszynowej na stolarkę PCV.
9. Ściany piwnic poniżej i powyżej poziomu terenu. Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic styropianem.
10. Utylizacja materiałów z rozbiórki wraz z dostarczeniem Inwestorowi Karty przeka-zania odpadów potwierdzającej zagospodarowanie odpadów zgodnie z art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.).
Wykonawca jest wytwórcą odpadów w myśl przepisów art. 3 ust.1 pkt 32) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. z 2021 r., poz. 779 z późn. zm.).
Przedmiot umowy winien być wykonany przy uwzględnieniu przepisu art. 29 ust. 5 ustawy P.z.p. Wszyscy użytkownicy, w tym osoby niepełnosprawne, powinni móc korzystać z budynku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót, SWZ oraz wzorze umowy wraz załącznikami.
UWAGA: Z uwagi na fakt iż roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym, wymianę stolarki oraz wykonanie instalacji c.o., Wykonawca musi wykonywać w sposób umożliwiający nieuciążliwe funkcjonowanie mieszkańców. Musi się ona zatem odbywać w dniach i godzinach ustalonych z mieszkańcami.
Wykaz dokumentacji:
1. Projekt budowlany branża budowlana
2. Projekt budowlany branża instalacyjna
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:
1. Dokumentacja projektowa
2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych.
3. Przedmiary robót wszystkich branż.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - zał. nr 5 do SWZ.

6. Pozostałe wymagania określono we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538600,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538600,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538600,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „FACH-BUD” Krzysztof Lasyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481000335

7.3.3) Ulica: ul. Górska 38

7.3.4) Miejscowość: Kietrz

7.3.5) Kod pocztowy: 48-130

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538600,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.