Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00166314/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
- 2025/BZP 00176268/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-03
- 2025/BZP 00180252/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-08
- 2025/BZP 00184482/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzozów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 134341038
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brzozow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzozow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c7a4dbf-f354-4d78-a3ad-2411c7a9ca1a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c7a4dbf-f354-4d78-a3ad-2411c7a9ca1a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów” dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166314
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.30.2025.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 145 sztuk komputerów przenośnych i 145 sztuk myszy komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia.
W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę albo przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Kryteriami, które zamawiający wykorzysta do oceny równoważności będą każdorazowo wyłącznie parametry i wymagania ujęte w opisie przedmiotu zamówienia. Warunkiem uznania równoważności jest udowodnienie przez wykonawcę w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) – zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.Zamawiający, wszczął postępowanie publikując w dniu 27 marca 2025 r. ogłoszenie o zamówieniu. W związku z tym, że zamówienie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021 – 2027, Priorytet 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie FEPK.07.12 Szkolnictwo ogólne współfinansowanego na podstawie umowy nr FEPK. 07.12-IP.01-0069/23-00 zobowiązany był, zgodnie z treścią „Wytycznych dotyczących realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021-2027” oraz w myśl zapisów Ogólnych Warunków Realizacji Projektu:
• do zlecenia zamówienia z wykorzystaniem klauzul społecznych,
• do zobowiązania wykonawców do realizacji zamówienia z zachowaniem dbałości o środowisko naturalne,
które to wymagania nie zostały uwzględnione w treści specyfikacji warunków zamówienia.
Równocześnie, w trakcie postępowania wykonawcy zgłosili zamawiającemu zastrzeżenia do treści specyfikacji warunków zamówienia - treści opisu przedmiotu zamówienia, który zdaniem wykonawców mógł prowadzić do nieuzasadnionego ograniczenia konkurencji poprzez postawienie wygórowanych wymagań dotyczących minimalnej częstotliwości odświeżania ekranu zamawianych komputerów.
W związku z powyższym, zdaniem zamawiającego, dalsze prowadzenie postępowania w tej postaci, obarczonego licznymi wadami niesie dla zamawiającego istotne ryzyka mogące skutkować w przyszłości negatywnymi konsekwencjami finansowymi w postaci korekt udzielonego dofinansowania. Tym samym, z punku widzenia zamawiającego dalsze prowadzenie postępowania w obecnej treści jest nieuzasadnione.
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Organizacja i realizacja kolonii letniej dla dzieci (39)
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów".
- Dostawa odzieży medycznej (36)
- Dostawy materiałów instalacyjnych (44)
- Dostawa warzyw i owoców (42)
- Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Brzozowie
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów".
- Komputery 2025
- Dostawa laptopa (1 sztuka) dla Asystenta ds. Informacji wraz z oprogramowaniem i licencją na tworzenie grafiki oraz laptopów (2 sztuki) z oprogramowaniem na potrzeby tworzenia dostępnych dokumentów
- Dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnych do szkół
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.