Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00168808/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa testów do wykrywania materiału genetycznego metodą Real Time PCR w systemie zamkniętym kompatybilnym z posiadanym przez Zamawiającego aparatem GENEXPERT firmy CEPHEID dla SZGiCHP w Koszalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290759
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 44-48
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-252
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szgichp.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a199955d-1ff2-45f0-9ba5-df80d29916c91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa testów do wykrywania materiału genetycznego metodą Real Time PCR w systemie zamkniętym kompatybilnym z posiadanym przez Zamawiającego aparatem GENEXPERT firmy CEPHEID dla SZGiCHP w Koszalinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a199955d-1ff2-45f0-9ba5-df80d29916c9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033928/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa testów do wykrywania materiału genetycznego metodą real time PCR w systemie zamkniętym kompatybilnym z aparatem Gnexpert oraz swerwis techniczny posiadanego aparatu GeneXpert IV-4-L
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168808
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5P/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa testów do wykrywania materiału genetycznego metodą Real Time PCR w systemie zamkniętym kompatybilnym z posiadanym przez Zamawiającego aparatem GENEXPERT firmy CEPHEID dla SZGiCHP w Koszalinie w zakresie określonym w SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniku nr 2 do SWZ tj. formularz asortymentowo – cenowy danego określający ilość i wymagania techniczne przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy.
3.Przez dostawę Zamawiający rozumie sukcesywne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie
z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. Maksymalny termin poszczególnej dostawy przedmiotu zamówienia wynosi 5 dni roboczych. Podane ilości są średnim zapotrzebowaniem w ciągu 36 miesięcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zamawianych ilości przedmiotu zamówienia dotyczących poszczególnych pozycji przy zaznaczeniu, iż wartość brutto zawartej umowy nie może ulec zwiększeniu. Rzeczywiste zapotrzebowanie wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu dostaw o maksymalnie 30% wartości brutto zamówienia w trakcie wykonywania umowy. Zamawiający deklaruje minimalną wartość zamówienia w wysokości 70% wartości brutto umowy, którą Zamawiający podpisze
z Wykonawcą.
4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad, o terminie przydatności do użytku zgodnie z okresem wskazanym w formularzu asortymentowo–cenowym danego Zadania.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, przesyłką pocztową lub poprzez wynajętego w tym celu przewoźnika na swój koszt i ryzyko.
6. Warunki realizacji zamówienia i wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są projekcie umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282927,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282927,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282927,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEPHEID GmbH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5263279976
7.3.4) Miejscowość: Krefeld
7.3.7.) Kraj: Niemcy
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282927,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 112 - obwodnica m. Karlino
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Koszalina"
- 2.2025 Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Złocieńcu przy Alei Piastów
- "Wykonanie hydroizolacji wraz z odwodnieniem istniejącego budynku Przedszkola Integracyjnego na dz. nr 720/3 obr. 0053 przy ul. Szkolnej 1 w Koszalinie" (...)
- "Dostawa kwiatów jednorocznych i wieloletnich do obsadzenia rabat kwiatowych, klombów oraz kwietników na terenie miasta Koszalina ."
- 2025 .1 "Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego".
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.