Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00136364/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
- 2022/BZP 00136364/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-27 (po zmianach)
- 2022/BZP 00138908/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Daleszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260124002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakościele 7A
1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3171968
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: daleszyce@radom.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://daleszyce.radom.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_daleszyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13d7b512-c54d-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00249639/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136364/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 44440,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2022. Dostarczane sorty mają być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ
Planowana dostawa obejmuje:
1. Ubranie letnie (w tym dwie pary spodni) 7 kompletów
2. Ubranie ocieplane, tkanina z membraną (w tym 1 para spodni) 3 komplety
3. Ubranie przeciwdeszczowe:
-a) kurtka 10 sztuk
- b) spodnie 10 sztuk
4. Ubranie całoroczne, tkanina z membraną (w tym 1 para spodni) 3 komplety
5. Koszula robocza długi rękaw 25 sztuk
6. Koszulka krótki rękaw (t-shirt) 25 sztuk
7. Bielizna termoaktywna :
a) koszulka krótki rękaw 32 sztuki
b) koszulka długi rękaw 32 sztuki
c) kalesony męskie 28 sztuk
d) leginsy damskie 4 sztuki
8. Ochraniacze na buty (stuputy) 11 par
9. Buty terenowe wodochronne, z membraną oddychającą 13 par
10.Buty gumowe wodoodporne 6 par
11.Buty gumowe wodoodporne i ciepłochronne 7 par
12.Skarpety letnie termoaktywne 67 par
13.Skarpety zimowe termoaktywne 67 par
14.Czapka letnia 11 sztuk
15.Czapka zimowa 6 sztuk
16.rękawice robocze ( bez ocieplenia) 177 par
17.Rękawice ocieplane 1 para
18.maska przeciwpyłowa 230 sztuk
19.Kask ochronny (biały) 3 sztuki
20.Czepek pod kask ochronny 1 sztuka
21.Kamizelka odblaskowa (siatkowa, żółta z nadrukiem”Służba Leśna”) 2 sztuki
22. Okulary ochronne 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18110000-3 - Odzież branżowa
18800000-7 - Obuwie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48931,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48931,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48931,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Leśnictwa Hanna Skrodzka-Bałata, Piotr Bałata sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670007706
7.3.3) Ulica: ul. Mieszka I 4
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48931,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W sekcji 4.3 jako wartość zamówienia podano szacunkową wartość zamówienia, którego dotyczy niniejsze postępowania wraz z prawem opcji w wysokości 10%.
Zamówienie to jest częścią zamówienia ujętego w planie postępowań na Dostawę sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2022
INNE PRZETARGI DALESZYCE
więcej: przetargi DALESZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony osobistej dla Nadleśnictwa Zagnańsk w roku 2024 i 2025"
- "Dostawa odzieży, obuwia, artykułów branżowych, dodatków oraz produktów do pielęgnacji ciała"
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej dla pracowników MZUK Gliwice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.