Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00165452/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kancelarii leśnictw Wola Osińska i Kozi Bór – postępowanie powtórzone
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Puławy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430517701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żyrzyńska 8
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 886 42 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pulawy@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pulawy.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_pulawy/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kancelarii leśnictw Wola Osińska i Kozi Bór – postępowanie powtórzone2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72037874-0a3f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00054108/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa kancelarii leśnictw Wola Osińska i Kozi Bór
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165452/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 764000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kancelarii leśnictw Kozi Bór i Wola Osińska.
Budynek kancelarii zaprojektowano o jednej kondygnacji nadziemnej z dachem dwuspadowym, stromym o kącie nachylenia 40 stopni to jest o spadku 84%, który pokryty będzie blachodachówką modułową. Budynek bez podpiwniczenia w całości o konstrukcji drewnianej, szkieletowej ze ścianami warstwowymi ocieplonymi wełną drzewną od wewnątrz ściany zakończone płytą gipsowo-kartonową, ognioodporną a na zewnątrz ściany zakończone deską elewacyjną o grubości 20mm – 22 mm z drewna świerk skandynawski. Budynek posadowiony zostanie na zaprojektowanej płycie fundamentowej, żelbetowej o grubości 30cm. Budynek kancelarii został przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne szczególnie te osoby, które poruszają się na wózkach inwalidzkich. Wejście do budynku bezpośrednio z ciągu komunikacyjnego dla pieszych, który usytuowany jest na zewnątrz budynku i wykonany jest z kostki betonowej, brukowej o grubości 8cm, w kolorze szarym typu cegiełka. Przy budynku kancelarii od strony południowej zaprojektowano pochylnię dla osób niepełnosprawnych o spadku 6,15% wraz z balustradą i pochwytami oraz zaprojektowano od strony południowej miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych, utwardzone z płyty betonowej, ażurowej brukowej w kolorze szarym. Miejsce parkingowe o wymiarach : 3,6m x 6,8m. W budynku zaprojektowano łazienkę z dostępem dla osób niepełnosprawnych wraz z odpowiednim wyposażeniem w miskę ustępową, umywalkę oraz pochwyty. Wejście główne do budynku, poczekalni, pomieszczeń kancelarii także przystosowane są dla osób niepełnosprawnych poprzez zaprojektowane otwory drzwiowe o szerokości 100cm i szerokości skrzydeł drzwiowych, które posiadają szerokość 90cm.
W budynku kancelarii zaprojektowano 7 pomieszczeń w skład których wchodzą : wiatrołap połączony z poczekalnią, łazienka z dostępem dla osób niepełnosprawnych i natryskiem dla leśniczych, 2 kancelarie leśnictw, pomieszczenie socjalne z aneksem kuchennym oraz 2 pomieszczenia gospodarcze. Powierzchnia użytkowa kancelarii wynosi : 66,86 m2, a wysokość wszystkich pomieszczeń wynosi : 2,55m.
Wentylacja pomieszczeń grawitacyjna częściowo wymuszona : nawiew poprzez nawietrzaki higrosterowalne, dwustrumieniowe umieszczone w górnych ramach okiennych, wywiew poprzez projektowane kanały wentylacyjne w projektowanych kominach wentylacyjnych, ceramicznych. Wywiew wspomagany jest wentylatorami wyciągowymi umieszczonymi pod sufitem w otworach wentylacyjnych. Zamówienie obejmuje dodatkowo wykonanie instalacji fotowoltaicznej zgodnie z załączoną dokumentacją.
DANE LICZBOWE DOTYCZĄCE OBIEKTU :
- powierzchnia użytkowa budynku …......................................... : 66,86 m2
- powierzchnia zabudowa budynku............................................ : 86,46 m2
- powierzchnia zabudowy pochylni dla niepełnosprawnych........ : 8,98 m2
- powierzchnia zabudowy schodów zewnętrznych...................... : 13,86 m2
- powierzchnia zabudowy razem................................................. : 109,30 m2
- kubatura budynku..................................................................... : 493,70 m3
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233140-2 - Roboty drogowe
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261211-6 - Kładzenie płytek dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 15.09.2021 r., przed upływem terminu otwarcia ofert, Zamawiający zamieścił na stronie postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (764 000,00 zł brutto). We wskazanym w dokumentach zamówienia terminie wpłynęła jedna oferta. Wykonawca – Drew-Bud Andrzej Krzowski zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 877 530,11 zł brutto. W związku z okolicznością, że cena oferty znacznie przekracza wartość środków jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 PZP.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 877530,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 877530,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa tlenku cynku ZnO (biel cynkowa) w ilości 12 000kg
- Usługi serwisowe specjalistycznej aparatury laboratoryjnej
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu kombi-van dla IUNG PIB w Puławach
- Dostawa odczynników dla Zakładu Gleboznawstwa i Analiz Środowiskowych IUNG-PIB Puławy w podziale na 2 części zamówienia
- Budowa wydzielonych linii oświetlenia drogowego na terenie gminy Puławy
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO POGRAMU LEKOWEGO CIĘŻKIEJ POSTACI OSTEOPOROZY POMENOPAUZALNEJ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Zbrosławice - ul. Kopernika w Miedarach (II etap)
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.