Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00103676/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
- 2022/BZP 00162706/01 - Wynik z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i serwis 14 komputerów stacjonarnych wraz z monitorami LCD, 7 laptopów, 4 drukarek atramentowych, 1 projektora laserowego, 2 serwerów plików oraz 1 przełącznika sieciowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338429311
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i serwis 14 komputerów stacjonarnych wraz z monitorami LCD, 7 laptopów, 4 drukarek atramentowych, 1 projektora laserowego, 2 serwerów plików oraz 1 przełącznika sieciowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae80028e-b011-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023284/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego, serwerów, osprzęt sieciowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt grantowy „Cyfrowa Gmina” oraz Projekt grantowy „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym-Granty PPGR” dofinansowane z Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103676/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022.II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 14 komputerów stacjonarnych wraz z monitorami LCD, na warunkach i zasadach określonych w SWZ oraz dołączonych do niej i upublicznionych wraz z SWZ dokumentach. Ilości oraz minimalne parametry i możliwości urządzeń określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 55284,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 1 laptopa, na warunkach i zasadach określonych w SWZ oraz dołączonych do niej i upublicznionych wraz z SWZ dokumentach. Ilości oraz minimalne parametry i możliwości urządzeń określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 2845,53 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 4 drukarek atramentowych w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” dofinansowanego z Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014‑2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT‑EU, na warunkach i zasadach określonych w SWZ oraz dołączonych do niej i upublicznionych wraz z SWZ dokumentach. Ilości oraz minimalne parametry i możliwości urządzeń określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 1 projektora laserowego, na warunkach i zasadach określonych w SWZ oraz dołączonych do niej i upublicznionych wraz z SWZ dokumentach. Ilości oraz minimalne parametry i możliwości urządzeń określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38652120-7 - Projektory wideo
4.5.5.) Wartość części: 5284,55 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 2 serwerów plików, na warunkach i zasadach określonych w SWZ oraz dołączonych do niej i upublicznionych wraz z SWZ dokumentach. Ilości oraz minimalne parametry i możliwości urządzeń określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 1 przełącznika sieciowego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” dofinansowanego z Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014‑2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT‑EU, na warunkach i zasadach określonych w SWZ oraz dołączonych do niej i upublicznionych wraz z SWZ dokumentach. Ilości oraz minimalne parametry i możliwości urządzeń określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.5.5.) Wartość części: 8943,10 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 6 laptopów w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014‑2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT‑EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia- projekt pn. „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym- Granty PPGR”, na warunkach i zasadach określonych w SWZ oraz dołączonych do niej i upublicznionych wraz z SWZ dokumentach. Ilości oraz minimalne parametry i możliwości urządzeń określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 12921,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66929,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66929,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66929,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMATECH IT Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220759886
7.3.3) Ulica: Obrzeżnej Północnej 15
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66929,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3244,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3244,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3244,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMATECH IT Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220759886
7.3.3) Ulica: Obrzeżnej Północnej 15
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3244,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12420,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12420,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12420,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMATECH IT Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220759886
7.3.3) Ulica: Obrzeżnej Północnej 15
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12420,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa trzech serwerów dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau
- PRACE KONSERWATORSKIE ELEMENTÓW ŻELBETOWYCH ORAZ ZACHOWANYCH FRAGMENTÓW MURU CEGLANEGO W OBRĘBIE KOMORY GAZOWEJ KREMATORIUM II ( OBIEKT O NR INW. B-38 ) NA TERENIE BYŁEGO KL AUSCHWITZ II-BIRKENAU
- Dostosowanie budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rajsku do przepisów p.poż.
- IMPLANTY DO ZABIEGÓW NEUROCHIRURGICZNYCH
- Usługa tłumaczenia z języka polskiego na język angielski publikacji podzielonych na 4 części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1877K ul. Browarna oraz ul. Borska w Harmężach"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- Zakup systemów i urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w Starostwie Powiatowym w Żninie oraz w 6 jednostkach organizacyjnych Powiatu Żnińskiego celem zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa.
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.