eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyZadanie 1 - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej przy Pl. Wolności w Tychach Zadanie 2 - Remont pokrycia dachu nad salą gimnastyczną w Szkole Podstawowej nr 1 przy Placu Wolności w Tychach



Ogłoszenie z dnia 2025-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie 1 – Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej przy Pl. Wolności w Tychach
Zadanie 2 – Remont pokrycia dachu nad salą gimnastyczną w Szkole Podstawowej nr 1 przy Placu Wolności w Tychach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763808

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie 1 – Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej przy Pl. Wolności w Tychach
Zadanie 2 – Remont pokrycia dachu nad salą gimnastyczną w Szkole Podstawowej nr 1 przy Placu Wolności w Tychach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db763d94-d001-4540-8046-7aff495a28b4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020818/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 przy Placu Wolności w Tychach

1.1.4 Remont pokrycia dachu nad salą gimnastyczną w Szkole Podstawowej nr 1 przy Placu Wolności w Tychach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102365

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.7.2025.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 366419,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 -
Przedmiotem zadania jest remont sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami szatniowymi i magazynowymi oraz pomieszczeniem nauczycieli wychowania fizycznego w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy Placu Wolności 4 w Tychach.
Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w dokumentacji projektowej autorstwa Studia S1 Marka Stojanowskiego, w skład której wchodzą projekt techniczny instalacji elektrycznej (KM Electro Projekt), projekt budowlany (Studio S1).

Zakres prac remontowych:
Remont sali gimnastycznej wraz pomieszczeniami szatniowymi i magazynowymi oraz pomieszczeniem nauczycieli wychowania fizycznego (pomieszczenia numer 0.35 – 0.47 zgodnie
z dokumentacją projektową) w zakresie instalacji elektrycznej oraz robót ogólnobudowlanych, m.in. :
• wykonanie diagnostyki przyczyny problemów z grzejnikami konwektorowymi grzewczo wentylacyjnymi na sali gimnastycznej,
• prace demontażowe i montażowe (drabinki, bramki, siatki, koszt, itd.),
• wymiana instalacji elektrycznej wraz z oprawami podstawowymi, awaryjnymi
i ewakuacyjnymi z osprzętem, montażem wyłączników oraz uporządkowaniem kwestii zasilania w szafkach zasilających znajdujących się w pobliżu sali gimnastycznej,
• wymiana wraz z modernizacją tablicy piętrowej RP3SG,
• wkucie istniejących instalacji w salach w ściany,
• usunięcie wykwitów, naprawa pęknięć,
• podwójne szpachlowanie ścian oraz wyrównanie ich powierzchni,
• malowanie ścian, sufitów,
• renowacja parkietu sali gimnastycznej,
• wymiana stolarki drzwiowej do pomieszczeń szatniowo-magazynowych (nr 0.35-0.47 zgodnie z dokumentacją projektową),
• skucie płytek w pomieszczeniach nr 0.40, 0.43, 0.45 (numeracja zgodna
z dokumentacją projektową), wykończenie ścian tynkiem lub płytami GK
i przygotowanie pod malowanie,
• malowanie parapetów na sali gimnastycznej oraz konstrukcji do mocowania piłkochwytów,
• demontaż, czyszczenie, malowanie, ponowny montaż osłon grzejnikowych na sali gimnastycznej,
• prace przygotowawcze, utylizacyjne i porządkowe,
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi :
• Znalezienie przyczyny problemów w jednoczesnym działaniu grzejników konwektorowych grzejno wentylacyjnymi na sali gimnastycznej,
• Prace demontażowe i montażowe (drabinki, bramki, siatki, kosze, itd.),
• Wymianę instalacji elektrycznej oświetleniowej (wymianę przewodów zasilających, wymianę opraw oświetlenia podstawowego, wymianę osprzętu elektrycznego wraz z wyłącznikami, montaż opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego z osprzętem), wkucie instalacji znajdujących się w remontowanych pomieszczeniach w ściany wraz z pracami towarzyszącymi (zaprawienie bruzd, malowanie, itp.) oraz uporządkowanie kwestii zasilania w szafkach zasilających przy sali gimnastycznej,
• Modernizacja oraz wymiana tablicy piętrowej RP3SG (odłączenie i zabezpieczenie nieużywanych obwodów, wprowadzenie do rozdzielnicy nowych obwodów),
• Wymiana drzwi wraz z ościeżami (12 sztuk) prowadzących do pomieszczeń szatniowych
i magazynowych, wymaga się aby drzwi od spodu były zabezpieczenie przeciwwilgociowo,
• Skucie płytek w pomieszczeniach nr (numeracja zgodna z dokumentacją projektową), wyrównanie ścian tynkiem lub płytami GK i przygotowanie pod malowanie ok. 10 m2,
• Usunięcie i/lub zabudowa naświetli w pomieszczeniach szatniowych
i magazynowych ok. 5 m2,
• Renowacja parkietu na sali gimnastycznej poprzez wymianę listew przyściennych, wymianę i/lub uzupełnienie pojedynczych klepek parkietowych, cyklinowanie mechaniczne, doszczelnienie parkietu, 3 krotne lakierowanie parkietu i listew lakierem poliuretanowym
z atestem PZH i ITB oraz późniejsze malowanie linii boiska farbą poliuretanową,
• Usunięcie wykwitów oraz naprawę pęknięć,
• Wyrównanie nierówności i ubytków oraz podwójne szpachlowanie ścian,
• Malowanie ścian o powierzchni ok. 650 m2, (należy pamiętać o zabezpieczeniu ścian po malowaniu lakierem lamperyjnym, odtworzyć obecną wysokość lamperii w poszczególnych pomieszczeniach),
• Malowanie sufitów o powierzchni ok. 385 m2,
• Malowanie konstrukcji stalowej sufitu ok. 120 m2,
• Wymiana wentylatorów w pomieszczeniach szatniowych i magazynowych,
• Na sali gimnastycznej należy przewidzieć demontaż, czyszczenie, malowanie i ponowny montaż osłon grzejnikowych oraz czyszczenie i malowanie parapetów,
• Kolorystykę ścian uzgodnić z Zamawiającym i Użytkownikiem,
• Prace przygotowawcze, porządkowe i utylizacyjne,
• Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
UWAGA
Zamawiający nie udostępnia przedmiaru robót. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

1. W przypadku wskazania w dokumentach zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym.
2. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 291679,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 -
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachu nad salą gimnastyczną w Szkole Podstawowej nr 1 przy placu Wolności w Tychach. Prace winny obejmować zdjęcie starego pokrycia dachowego, ułożenie nowej papy wierzchniej wraz z koniecznymi obróbkami blacharskimi. Dodatkowo w zakresie zamówienia znajdują się wszystkie prace z zakresu procesu budowlanego (m.in. wykonanie dokumentacji projektowej; pozyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, zgód, opinii itp.; realizację robót budowlanych; wykonanie dokumentacji powykonawczej).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno – użytkowym.

W zakres zadania wchodzi m.in.:
• sprawdzenie szczelności pokrycia,
• sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami,
• roboty przygotowawcze,
• ułożenie nowej warstwy zewnętrznej papy,
• wymiary dachu w rzucie poziomym : 12x24 m,
• wykonanie/wymiana niezbędnych obróbek blacharskich,
• odtworzenie instalacji odgromowej,
• naprawa/wymiana osłon ciągów nawiewnych z instalacji wentylacji mieszczących się na dachu,
• roboty porządkowe i utylizacyjne,
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej.

UWAGA
Zamawiający zastrzega, iż wartość dokumentacji projektowej nie może przekraczać 10% wartości oferty brutto. Jeżeli wartość dokumentacji projektowej przekroczy 10% wartości oferty brutto, to Zamawiający przyjmie maksymalną dopuszczalność wartość, a kwotę przewyższającą doliczy do robót budowlanych. Wartość całej oferty nie ulegnie zmianie.

Program funkcjonalno – użytkowy stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

1. W przypadku wskazania w dokumentach zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym.
2. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Wykonawca wykazuje równoważność przy użyciu dowolnych (wiarygodnych) środków. Niewykazanie równoważności skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.5.) Wartość części: 74739,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 979584,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wybrańczyk Józef ZPHU „REMSTOL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381059156

7.3.3) Ulica: Ks. Tischnera 69

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne (robocizna) wykona firma IFGF Sp. z o.o., Studzienice
Roboty malarskie 50% (robocizna) wykona firma ZUR Grzegorz Psik, Piasek


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733757,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Red House Grzegorz Buczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561179181

7.3.3) Ulica: Zielona 3

7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa

7.3.5) Kod pocztowy: 29-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zadanie 1 - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 6 tygodni od daty podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 30.06.2025 r.
Zadanie 2 – Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie:
a) Dokumentacja projektowa – do 6 tygodni od daty podpisania umowy,
b) Roboty budowlane – 4 miesiące od daty podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.