eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica"Budowa lok. systemu zbiorczego w Komorczynie z odprowadzeniem ścieków tranzytem do istniejącej sieci zbiorczej w Sycewicach(Gm. Kobylnica).



Ogłoszenie z dnia 2022-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa lok. systemu zbiorczego w Komorczynie z odprowadzeniem ścieków tranzytem do istniejącej sieci zbiorczej w Sycewicach(Gm. Kobylnica).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598415912

1.5.8.) Numer faksu: 598415915

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa lok. systemu zbiorczego w Komorczynie z odprowadzeniem ścieków tranzytem do istniejącej sieci zbiorczej w Sycewicach(Gm. Kobylnica).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66d54b3b-b59d-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019295/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa lok. systemu zbiorczego w Komorczynie z odprowadzaniem ścieków tranzytem do istniejącej sieci zbiorczej w Sycewicach (Gm. Kobylnica).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112525/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.DOR.271.8.2022.OZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności zawiązane z budową sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami, budową przepompowni ścieków z kablową linią zasilającą w miejscowości Komorczyn, budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w Sycewicach, zaprojektowanie oraz budowa sieci kanalizacji deszczowej dla potrzeb odwodnienia dróg gminnych ulic Poprzecznej, Pocztowej, Pogodnej, Za Stawem, Kasztanowej, Lipowej i Kościelnej położonych w miejscowości Sycewice wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej w ramach zadania „Budowa lok. systemu zbiorczego w Komorczynie z odprowadzeniem ścieków tranzytem do istniejącej sieci zbiorczej w Sycewicach (Gm. Kobylnica)”- (Zadanie Nr 1- Nr 3) finansowanych ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1 Zadanie Nr 1 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przyłączami, budową przepompowni ścieków z kablową linią zasilającą w miejscowości Komorczyn wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, obejmująca:
1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Komorczyn,
2) budowę przepompowni ścieków na terenie działki nr 20/1 wraz z budową kablowej linii zasilającej i zagospodarowaniem terenu przepompowni, w tym budowę:
a) przepompowni ścieków (kompatybilnej z pompowniami realizowanymi na terenie gminy Kobylnica), wyposażonej w system monitorowania i sterowania pracą dostosowany do istniejącego systemu operatorskiego,
b) linii kablowej zasilającej wraz szafą sterującą, nawierzchni wraz ze zjazdem z drogi gminnej w technologii utwardzonej kostka betonową na działkę nr 20/1 obr. Komorczyn,
3) budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z Komorczyna z włączeniem na granicy działki nr 45 z działką nr 30/2 w Sycewicach, do budowanej sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej w ramach Zadania Nr 2,
Uwaga: włączenie do budowanej sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej w Sycewicach będzie możliwe po wykonaniu zakresu ujętego w Zadaniu Nr 2 pkt 2 lit. a),
4) budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej w Komorczynie wraz z przełączeniem wszystkich nieruchomości zabudowanych do wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej, wraz z przełączeniem istniejących przykanaliów odprowadzających dotychczas ścieki do szamb i zbiorników bezodpływowych,
5) budowę przydomowych przepompowni ścieków do wybranych nieruchomości jako kompletnych prefabrykowanych obiektów wraz z zasilaniem,
6) odtworzenie istniejących nawierzchni położonych w pasach drogowych, poprzez wykonanie wszystkich warstw konstrukcyjnych dróg,
7) odtworzenie terenów zielonych w pasach drogowych, poprzez ich humusowanie i obsianie warstwy trawą,
8) odtworzenie nawierzchni na terenach prywatnych z takich samych materiałów, z jakich zostały wykonane,
9) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym,
10) wykonanie tymczasowe obejścia istniejącego uzbrojenia technicznego na czas prowadzenia robót budowlanych,
11) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
oraz
12) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
13) wykonanie dokumentacji odbiorowej,
14) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót.
1.2 Zadanie Nr 2 - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w Sycewicach wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, obejmująca:
1) budowę sieci wodociągowej wraz przełączeniem istniejących sieci i przyłączy wodociągowych w miejscowości Sycewice, w tym:
a) budowę nowego odcinka sieci wodociągowej, od wpięcia (W1) na działce nr 4/105 do wychodzącej z SUW istniejącej sieci wodociągowej, dalej w sięgaczu ul. Poprzecznej, następnie w pasach drogowych dróg gminnych ulic Poprzecznej, Pocztowej, Pogodnej do spięcia (W41) z istniejącą siecią wodociągową w obrębie skrzyżowania z ul. Lipową i Piwoniową,
b) spięcie nowobudowanego odcinka sieci wodociągowej z istniejącymi odcinkami sieci wodociągowej m.in. w obrębie ul. Poprzecznej, ul. Pocztowej i ul. Pogodnej oraz w ul. Za Stawem, ul. Kasztanowej,
c) przełączenie do nowobudowanej sieci wodociągowej wszystkich przyłączy wodociągowych zinwentaryzowanych, jak również ujawnionych w trakcie wykonywania robót budowlanych,
Uwaga: rzeczywiste ilości i średnice istniejących podłączeń należy ustalić w trakcie wykonywania robót.
2) budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Sycewice, w tym:
a) budowę sieci kanalizacji sanitarnej od miejsca włączenia w pasie drogowym drogi gminnej ul. Parkowej do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej poprzez studnię (Si1) zlokalizowaną przed przepompownią ścieków, dalej w pasach drogowych dróg gminnych ul. Parkowej (S1), ul. Piwoniowej (S14) i ul. Azaliowej (S36), oraz ponownie w ul. Parkowej wraz z przejściem pod torami kolejowymi (przewiertem sterowanym) do wysokości granicy działki nr 30/2 z działką nr 45,
b) budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej tłocznej do dz. nr 30/1 zakończone zbiornikiem przepompowni wraz z przepompownią ścieków,
3) odtworzenie istniejących nawierzchni w pasach drogowych, poprzez wykonanie wszystkich warstw konstrukcyjnych drogi z takich samych materiałów dróg,
4) odtworzenie terenów zielonych, poprzez ich humusowanie i obsianie warstwy trawą,
5) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym,
6) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
oraz
7) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
8) wykonanie dokumentacji odbiorowej,
9) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót.
1.3. Zadanie Nr 3 - Zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji deszczowej dla potrzeb odwodnienia dróg gminnych ulic Poprzecznej, Pocztowej, Pogodnej, Za Stawem, Kasztanowej, Lipowej i Kościelnej położonych w miejscowości Sycewice wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, obejmujące:
1) sporządzenie pełno branżowej dokumentacji projektowo- wykonawczej, w tym:
a) wykonanie Dokumentacji w oparciu o założenia zawarte w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, rysunek koncepcyjny oraz dokumenty do których PFU się odwołuje, m.in. podziału inwestycji na trzy zakresy – Zlewnie:
i. Zlewnia nr 1: obejmująca zakresem budowę sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych dróg gminnych: ul. Pocztowej, ul. Poprzecznej, w sięgaczu nr 1 i nr 2 pomiędzy ul. Poprzeczną a ul. Sportową, ul. Sportowej (na odcinku od sięgacza nr 2 do ul. Pocztowej), ul. Pogodnej (odcinek w obrębie ul. Pocztowej), wraz z budową osadnika szlamu i separatora substancji ropopochodnych, oraz wylotu nr 1 do zbiornika wodnego,
ii. Zlewnia nr 2: obejmująca zakresem budowę sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych dróg gminnych: ul. Pogodnej, ul. Za Stawem (odcinek drogi od ul. Pogodnej), ul. Kasztanowej (odcinek drogi od ul. Pogodnej), ul. Lipowej (odcinek drogi od ul. Pogodnej), wraz z budową osadnika szlamu i separatora substancji ropopochodnych, oraz wylotu nr 2 do zbiornika wodnego,
iii. Zlewnia nr 3: obejmująca zakresem budowę sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych dróg gminnych ul. Kościelnej, ul. Za Stawem (odcinek drogi od ul. Kościelnej), ul. Kasztanowej (odcinek drogi od ul. Kościelnej), ul. Lipowej (odcinek drogi od ul. Kościelnej), wraz z budową osadnika szlamu i separatora substancji ropopochodnych, oraz wylotu nr 3 do zbiornika wodnego,
b) uzyskanie pozwolenia wodno- prawnego na budowę urządzeń i zrzut wód do odbiornika - zbiornika wodnego położonego przy ul. Pocztowej,
c) uzyskanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
2) wykonanie robót budowlanych, zgodnie z opracowaną Dokumentacją zatwierdzoną przez Zamawiającego, w tym:
a) budowę urządzeń kanalizacji deszczowej,
b) demontaż i odtworzenie istniejących nawierzchni dróg, poprzez wykonanie wszystkich warstw konstrukcyjnych dróg,
c) odtworzenie terenów zielonych (w tym regulacja skarp), poprzez ich humusowanie i obsianie trawą,
d) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym,
e) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
oraz
3) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
4) wykonanie dokumentacji odbiorowej,
5) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zakończenia robót.
2. Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu Gminy Kobylnica oraz dofinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na lata 2022 i 2023.
3. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w niniejszej umowie, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom i rozliczeniu otrzymanego dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.”.
Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są w Rozdziale III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11278869,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11278869,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11278869,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EkoWodrol

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690500171

7.3.3) Ulica: Słowiańska

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-846

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11278869,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.