Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00134841/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
- 2022/BZP 00141041/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kateringu z obsługą kelnerską na rzecz Nadleśnictwa Cisna w oparciu o wydzierżawione od Zamawiającego: lokal użytkowy, wyposażenie i urządzenia kuchenne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cisna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cisna 87A
1.5.2.) Miejscowość: Cisna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-607
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cisna@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług kateringu z obsługą kelnerską na rzecz Nadleśnictwa Cisna w oparciu o wydzierżawione od Zamawiającego: lokal użytkowy, wyposażenie i urządzenia kuchenne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80998bf8-c529-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00239921/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług kateringu z obsługą kelnerską na rzecz Nadleśnictwa Cisna w oparciu o wydzierżawione od Zamawiającego: lokal użytkowy, wyposażenie i urządzenia kuchenne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134841/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.270.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 830819,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kateringu z obsługą kelnerską na rzecz Zamawiającego w Sali restauracyjnej o pow. 104,1 m2 znajdującej się w budynku Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego “WOŁOSAŃ”, położonym w Cisnej, adres: 38-607 Cisna 87 w oraz w innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Są to usługi w zakresie przygotowania i wydawania posiłków polegające na dostarczaniu gotowego wyżywienia oraz obsłudze kelnerskiej w Sali restauracyjnej na terenie Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego. Świadczenie usługi będzie się odbywało z wykorzystaniem mienia Zamawiającego tj.: taras, kuchnia, aneks kawiarniany, zmywalnia naczyń. Usługi kateringu będą świadczone w czasie przeprowadzanych przez OSW „Wołosań” - szkoleń, spotkań, konferencji oraz innych imprez.
2) Wykonawca musi mieć w swojej ofercie zestawy posiłków mięsnych, jarskich i rybnych na poziomie: a) podstawowym, b) średnim c) pozostałe zestawy zgodnie z załącznikiem nr 10 do niniejszego SWZ. Rodzaj i ilości: 1) A-poziom podstawowy: Śniadanie 4000 szt. ; Obiad 3000 szt.; Kolacja 500 szt.; Przerwa kawowa 5000 szt; Uroczysta kolacja 350 szt; Impreza plenerowa 200 szt; 2) B-poziom średni: Śniadanie 4000 szt; Obiad 3000 szt; Kolacja 1000 szt; Przerwa kawowa 2000 szt; Uroczysta kolacja 250 szt; Impreza plenerowa 200 szt; 3) C- Pozostałe zestawy: Kolonie 500 szt; Grupy szkolne 300 szt; Grupy turystyczne 2000 szt; Kanapki 400 szt; Prowiant 300 szt; Dania z dziczyzny 100 szt; Dania regionalne 500 szt. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy “WOŁOSAŃ”, Szczegółowy opis realizacji usług będących przedmiotem zamówienia zawarto w załączniku nr 9, a w załączniku nr 10 przykładowe zestawy dań (posiłków) do wyceny oferty. Załącznik nr 9 i załącznik nr 10 stanowią integralne części niniejszej SWZ. Wykonawca ma obowiązek świadczenia usług objętych zamówieniem zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 2021), rozporządzeniem z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r., nr 80, poz. 545). Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu umowy z zachowaniem zasad systemu HACCP, czyli Zasad Dobrej Praktyki Higienicznej oraz Zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej. Wykonawca w ramach wykonywanej usługi musi zapewnić dostępność pewnej ilości dań dla osób, które nie mogą korzystać z podstawowego menu z uwagi na przekonania religijne, światopoglądowe, przestrzeganą dietę, zalecenia lekarskie lub też z innych przyczyn w ilości około 2% całego menu. Z uwagi na to, że Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia w możliwie maksymalnej wielkości, przewiduje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia, w ujęciu wartościowym tj. maksymalnie o 50 % w stosunku do ceny podanej w ofercie Wykonawcy. Wykonanie zamówienia na poziomie minimum 50 % ceny podanej w ofercie nie będzie stanowiło niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Zamawiającego, a Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń z tego tytułu. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia od Zamawiającego pomieszczeń o powierzchni użytkowej 338,10 m2 obejmujących: kuchnię i zaplecze kuchenne (pow. 179 m2); aneks kawiarniany i barek (pow. 32,80 m2); komunikację (pow. 44,0 m2); WC damskie/niepełnosprawnych, męskie (pow. 5,3 m2); pokój administracyjny (pow. 9,0 m2); taras (pow. 68,0 m2) położonych w budynku Ośrodka Szkoleniowo Wypoczynkowego WOŁOSAŃ wraz z wyposażeniem i urządzeniami, w celu realizacji usług kateringu z obsługą kelnerską. Sala restauracyjna o powierzchni 104,1 m2 nie podlega wydzierżawieniu, w czasie trwania przeprowadzanych przez OSW „Wołosań” - szkoleń, spotkań, konferencji oraz innych imprez. Dopuszcza się możliwość wydzierżawienia sali restauracyjnej wyłącznie poza okresami przeprowadzanych przez OSW „Wołosań” - szkoleń, spotkań, konferencji oraz innych imprez, na podstawie odrębnej umowy;
a) dzierżawa przewidziana jest na czas trwania umowy głównej (tj. umowy o świadczenie usług kateringu z obsługą kelnerską, zawartej wg załącznika nr 11 do SIWZ).
b) koszt 1 m2 powierzchni pomieszczeń będących przedmiotem dzierżawy wynosi 11,65 zł netto miesięcznie.
c) podatek od nieruchomości uiszczany będzie bezpośrednio do Urzędu Gminy
d) oprócz kosztów dzierżawy Wykonawca zostanie obciążony przez Zamawiającego kosztami za dostawy mediów i innymi kosztami związanymi z prowadzeniem działalności w wynajętych pomieszczeniach. Dla kosztów za dostawy mediów, dla których w przedmiocie dzierżawy znajdują się podliczniki (urządzenia pomiarowe) rozliczanie tych mediów dokonywane będzie na podstawie wskazań podliczników i stawek obowiązujących u poszczególnych dostawców, z którymi Zamawiający ma podpisane umowy. W przypadku mediów, dla których nie ma podliczników rozliczenie będzie dokonywane wskaźnikowo: (i) centralnego ogrzewania - proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni,
(ii) dostawy energii elektrycznej - według wskazań podlicznika,
(iii) dostawy energii elektrycznej - według wskazań podlicznika,
(iv) opróżnianie separatora tłuszczów – w zakresie Wykonawcy,
(v) opłaty za odpady i nieczystości stałe - wg zasad ustalonych przez zamawiającego,
e) Wzór umowy dzierżawy stanowi załącznik nr 12 do niniejszej SWZ.
Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, przy realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) osób, wskazanych w Formularzu Oferty, które zostaną skierowane do bezpośredniej realizacji zamówienia (personel gastronomiczny, w tym kucharze i kelnerzy). W przypadku realizacji zamówienia przez Podwykonawcę, powyższy obowiązek dotyczący zatrudnienia na umowę o pracę obciąża Podwykonawcę. W treści dokumentów dotyczących niniejszego postępowania, opisany powyżej wymóg jest określany także jako „Obowiązek Zatrudnienia”. Szczegółowy Opis zamówienia zawiera rozdział 3 SWZ oraz załącznik 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55312000-0 - Ogólne restauracyjne usługi kelnerskie
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 779059,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 779059,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 779059,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agart Sylwia Wieleba-Maślany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180554990
7.3.3) Ulica: Smerek 7
7.3.4) Miejscowość: Semrek 7, 38-608 Wetlina
7.3.5) Kod pocztowy: 38-608
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 779059,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W niniejszym postępowaniu została zastosowana procedura, o której mowa w art. 275 pkt 1 ustawy, a zatem tryb podstawowy bez negocjacji.
INNE PRZETARGI CISNA
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Cisna w 2025 roku
więcej: przetargi CISNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizację uroczystej Gali wręczenia nagród laureatom konkursu pn.: "Pracodawca - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego Projektu pn.: ....
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2025"
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW MIEJSKO - GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH W 2025 ROKU
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki w Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r.
- Przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowego gorącego posiłku dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZYGOTOWYWANIA, GOTOWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DO MIEJSC WSKAZANYCH PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BRANIEWIE W 2025 ROKU
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.