Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00077062/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
- 2024/BZP 00238533/01 - Wynik z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis i naprawa pojazdów Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CIESZYŃSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072607080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bielska 22
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@999.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pogotowie.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-032e619e-bf3f-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis i naprawa pojazdów Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-032e619e-bf3f-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042410/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Serwis i naprawa pojazdów CPR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00077062
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 630000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
naprawy bieżące i blacharsko-lakiernicze4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112110-7 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów
50112120-0 - Usługi w zakresie wymiany szyb
4.5.5.) Wartość części: 350000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy i przeglądy gwarancyjne pojazdów CPR4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
50112110-7 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów
50112120-0 - Usługi w zakresie wymiany szyb
4.5.5.) Wartość części: 280000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488925 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488925 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386220 PLN
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni dróg powiatowych w 2025 roku z podziałem na części (zadania).
- Remont dróg powiatowych w 2025r. z podziałem na części - etap I.
- Dostawy pieczywa dla Zakładu Karnego w Cieszynie oraz Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej
- Remont pomieszczeń biurowych budynku administracyjnego Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy okresowe oraz bieżące naprawy i serwis samochodów oraz przyczep IMGW-PIB w okresie 24 miesięcy
- Naprawy i przeglądy pojazdów służbowych ZDM w 2025 r.
- Usługi konserwacyjne i naprawcze pojazdów służbowych będących w dyspozycji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1,2,3,4
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.