eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszPoprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz - Część 7



Ogłoszenie z dnia 2025-04-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz - Część 7

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1076049

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz - Część 7

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29377f0a-0a89-42e6-a252-76d80650b76a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00190863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp
Uzasadnienie faktyczne.
W uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych pn.: „Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno – edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz” – nr KBZ.271.2.2.2025 z podziałem na osiem części, dla Części 7 obejmującej Uporządkowanie gospodarki wodami opadowymi w modelu hydrodynamicznym poprzez:
Zadanie 1 - Budowa inteligentnego systemu zarządzania kanalizacją deszczową i Zadanie 2 – Działania zapobiegawczo – ratownicze: (przebudowa/ modernizacja 2 zbiorników, modernizacja kanału rzeki Baby i Witeradówki), w formule „zaprojektuj i wybuduj”, nie złożono żadnej oferty. a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6211c51c-b068-4e75-ac09-dd3931a5f9b7

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.3.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9634146,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODAMI OPADOWYMI W MODELU HYDRODYNAMICZNYM poprzez:
Zadanie 1 - Budowa inteligentnego systemu zarządzania kanalizacją deszczową (ocena stanu technicznego sieci kanalizacji deszczowe, inwentaryzacja danych, model wraz z priorytetyzacją działań, pomiary na sieci, aplikacja z danymi przestrzennymi o sieci w formie GIS, prace związane z diagnozą, poprawą przepustowości i stanu technicznego kanalizacji) w formule „zaprojektuj i wybuduj”,
Zadanie 2 – Działania zapobiegawczo – ratownicze: po identyfikacji obszarów problemowych zostaną wykonane działania w obrębie zielono-niebieskiej infrastruktury (przebudowa / modernizacja 2 zbiorników, modernizacja kanału rzeki Baby i Witeradówki), w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z załączonym PFU, stanowiącym Załącznik nr 10 do Zaproszenia.
Planowany zakres robót obejmuje w szczególności:
Zbiorniki
- Żuradzka: przebudowa i modernizacja zbiornika w tym wymiana istniejącej kraty ręcznej na wlocie do zbiornika i dostarczenie kontenera na skratki oraz modyfikacje wylotu do odbiornika wraz z przygotowaniem operatu wodnoprawnego, jeśli dotyczy to zakresu robót budowlanych. Dodatkowo remont i modyfikacje barierek, ogrodzenia, oczyszczenie terenu z
samosiejek, oczyszczenie zbiornika, instalacja urządzeń pomiarowych. - Pakuska: przebudowa z odtworzeniem i zwiększeniem zdolności retencyjnych oraz modernizacją układu podczyszczania ziemnego zbiornika na wylocie kanalizacji deszczowej do Witeradówki, wraz z przebudową / modernizacją układu wlotowego i wylotowego oraz z zagospodarowaniem terenu z zastosowaniem rozwiązań zielono-niebieskiej infrastruktury, instalacją urządzeń pomiarowych. Przygotowanie operatu wodnoprawnego, jeśli dotyczy to zakresu robót budowlanych.
Cieki – koryta
- Baba przy zbiorniku Żuradzka: przebudowa umocnienia koryta Baby w rejonie wylotu ze zbiornika Żuradzka wraz z lokalną przebudową skarp i brzegu koryta.
- Witeradówka przy zbiorniku Pakuska: przebudowa umocnienia koryta Witeradówki w rejonie wylotu ze zbiornika Pakuska.
Budowa inteligentnego systemu zarządzania kanalizacją deszczową;
- inwentaryzację systemu kanalizacji deszczowej, inwentaryzację geodezyjną odbiorników i komór na sieci), wraz z przygotowaniem bazy danych do aplikacji eksploatacyjnej,
- wideofilmowanie (kamerowanie) wybranych odcinków sieci kanalizacji deszczowej, czyszczenie wybranych odcinków kanalizacji deszczowej,
- odtworzenie przepustowości szczególnie uszkodzonych odcinków kanalizacji deszczowej ,
- dostarczenie i wdrożenie aplikacji GIS do inwentaryzacji, zarządzania i eksploatacji systemu kanalizacji deszczowej oraz w zakresie zarządzania systemem opłat do PGW Wody Polskie
- budowę systemu pomiarowego i kampania pomiarowa na kanalizacji deszczowej wraz z zakupem urządzeń pomiarowych,
- budowę modelu hydrodynamicznego zintegrowanego 1D+2D kanalizacji deszczowej dla stanu istniejącego z uwzględnieniem warunków zmian klimatu dla roku 2050,
- wskazanie lokalizacji koniecznych interwencji polegających na przebudowie odcinków kanalizacji, budowie zbiorników
retencyjnych lub budowie obiektów zielono-niebieskiej infrastruktury wraz z koncepcjami dla 5 wybranych lokalizacji obiektowych,
- wskazanie priorytetowych działań na kanalizacji deszczowej w jednostkach odwodnieniowych (zlewniach) w formiewytycznych planowania przestrzennego i wytycznych do lokalizacji zielononiebieskiej infrastruktury.
W nawiązaniu do powyższego zakres prac obejmuje także:
- opracowanie dokumentacji technicznej, w tym projektów budowlanych i projektów technicznych, wykonanych na dzień sporządzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami polskiego prawa,
- uzyskanie wymaganych przepisami polskiego prawa niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz innych decyzji formalnych i elementów dokumentacji formalno-prawnej, w tym także prawa do tymczasowego zajęcia terenu oraz infrastruktury technicznej dla celów realizacji robót budowlanych oraz usług umożliwiających wejście w teren; w przypadku braku prawa do dysponowania nieruchomością oraz infrastrukturą techniczną na cele budowlane oraz cele realizacji usług a także w innych uzasadnionych okolicznościach Zamawiający
zastrzega sobie prawo wskazania robót oraz usług zamiennych lub wykonania pozostałych możliwych do wykonania prac.
Pozyskanie dokumentacji formalno-prawnej, prawa do tymczasowego zajęcia terenu dla celów realizacji robót budowlanych oraz usług, organizacji robót budowlanych oraz usług i zaplecza Wykonawcy oraz poniesienie kosztów z tego tytułu należą do Wykonawcy. W przypadku konieczności wyjścia poza istniejący pas drogowy lub pozyskania dodatkowych terenów, wynikających z niezbędnych rozwiązań projektowych, Wykonawca pozyska wszelkie decyzje i uzgodnienia oraz wszystkie materiały do ich pozyskania, umożliwiające wejście w teren, na własny koszt.
Dla Części 8 Zamawiający wymaga udzielenia 60 – miesięcznego okresu gwarancji jakości, wykonania przedmiotu umowy tj. gwarancji na wykonane roboty i usługi oraz zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru tej Części inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631440-6 - Usługi monitorowania przepływu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38221000-0 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne)

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JRP BUDOWNICTWO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762475414

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

CCTV (kamerowanie) i czyszczenie kanalizacji - Dankan Sp. z o.o., Gdańsk, NIP 5561006505
Inwentaryzacja, aplikacja GIS, model hydrodynamiczny wraz z kalibracją i montażem urządzeń, koncepcja rozwiązań, wskazanie działań priorytetowych w formie wytycznych, projektowanie - Retencja PL Sp. z o.o., Gdańsk, NIP 5842743299
Odtworzenie przepustowości - wykonanie renowacji kanałów metodą rękawa - PRS Pilarski Sp. z o.o., Skawina, NIP 9442290301


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10600000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.