eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wilczaZaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: Budowa zadaszonej wiaty na placu targowym w Bratkowicach na dzia³ce nr 886/1



Og³oszenie z dnia 2021-09-23

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: Budowa zadaszonej wiaty na placu targowym w Bratkowicach na dzia³ce nr 886/1

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wilcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582140

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¦wilcza

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wilcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swilcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swilcza.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: Budowa zadaszonej wiaty na placu targowym w Bratkowicach na dzia³ce nr 886/1

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b34bf225-1c9b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00190876

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003142/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Budowa zadaszonej wiaty na placu targowym w Bratkowicach na dz.nr ewid. 866/1

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane jest w ramach operacji typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów” w ramach poddzia³ania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych us³ug lokalnych dla ludno¶ci wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powi±zanej infrastruktury” objêtego Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Sk³adanie ofert (w
tym pe³nomocnictwa, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, inne dokumenty
sk³adaj±ce siê na ofertê, o których mowa w SWZ i ustawie): Ofertê nale¿y z³o¿yæ w sposób
przewidziany w sekcji III.3.6. og³oszenia. Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y przesy³aæ drog±
elektroniczn± za po¶rednictwem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza (patrz: sekcja VIII.8.2
og³oszenia) 2. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania
ofert): W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych
¶rodków dowodowych oraz przekazywanie informacji (innych ni¿ wskazanych w pkt. 1) odbywa siê
elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej (e-mail). Adres poczty elektronicznej do
komunikacji Wykonawców z Zamawiaj±cym (email): przetargi@swilcza.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Oferty(w tym pe³nomocnictwa, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy , inne
dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê, o których mowa w SWZ i ustawie):1) Wykonawca zamierzaj±cy
wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrowaæ (zalogowaæ)
siê
na Platformie i postêpowaæ zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania
informatycznego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza. Ofertê wraz z
za³±cznikami nale¿y przesy³aæ drog± elektroniczn± za po¶rednictwem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest
podaæ adres poczty elektronicznej (e-mail), na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z
postêpowaniem.2) Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w
szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert, wielko¶ci
przesy³anych plików, odbierania dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych
czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce
„Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje3) ofertê sporz±dza siê,pod rygorem niewa¿no¶ci, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym;4) w celu z³o¿enia oferty nale¿y zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie i postêpowaæ
zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania informatycznego pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view5) je¿eli dokumenty
elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje
stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia1993 r. o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w
poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,wraz z
jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”;6)do oferty
nale¿y do³±czyæ dokumenty wymagane w ustawie oraz w SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a nastêpnie zaszyfrowaæ wraz
z plikami stanowi±cymi ofertê;7) oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert;8)
Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ
z³o¿onej oferty;9) dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ pod
adresem:
https://platformazakupowa.pl ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania lub pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza klikaj±c opcjê Postêpowania.2. Sposób komunikowania
siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert)1) w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie
o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz przekazywanie
informacji (innych ni¿ wskazanych w ust. 1 odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty
elektronicznej (e-mail) lub poprzez Platformê, dostêpn± pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza2) we wszelkiej korespondencji zwi±zanej z
niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP) lub
numerem referencyjnym nadanym przez zamawiaj±cego;3) adres poczty elektronicznej do
komunikacji Wykonawców z Zamawiaj±cym (e-mail): przetargi@swilcza.com.pl;4) za datê przekazania
o¶wiadczeñ,wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz informacji (innych ni¿
wskazanych w pkt 1 przyjmuje siê datê ich przekazania na platformie -
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza lub wp³yniêcia na adres poczty elektronicznej
wskazany
w pkt 3;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119
z04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:- administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Gmina ¦wilcza, 36-072 ¦wilcza 168; tel.: 17 8670100, fax: 17 8670157,
email:ug.swilcza@intertele,pl;- inspektorem ochrony danych osobowych u zamawiaj±cego jak
wy¿ej jest Pan Daniel Panek, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – biuro@mpls.com.pl;-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.
Zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: Budowa zadaszonej wiaty na placu targowym w Bratkowicach na dzia³ce nr 886/1, numer referencyjny: RGI.271.24.2021, prowadzonym w trybie
podstawowym; - odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dn. 11 wrze¶nia 2019 r. –Prawo
zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;- Pani/Pana dane
osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych
osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach
ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;- w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany,stosowanie do art. 22RODO;- posiada Pani/Pan:– na podstawie art. 15 RODO
prawo dostêpu dodanych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;– na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych** ;– na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których
mowa w art. 18ust. 2 RODO***;– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza
przepisy RODO;- nie przys³uguje Pani/Panu:– w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usuniêcia danych osobowych;– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20RODO;– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;-
w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego,
z uprawnienia,o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;- Zamawiaj±cy udostêpnia
dane osobowe, o których mowa wart. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków
ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do up³ywu terminu na ich wniesienie;-
przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla
przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz: sekcja III 3.15 og³oszenia: * Wyja¶nienie:W
przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1– 3 RODO,wymaga³o
by niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane
dotycz±,wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci
podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; ** Wyja¶nienie:
Skorzystanie przez osobê,której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o
udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustaw±.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia
do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e
naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; *** Wyja¶nienie: Prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakoñczenia tego postêpowania;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.271.24.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania pn.: „Budowa zadaszonej wiaty na placu targowym w Bratkowicach na dzia³ce nr 886/1” w trybie procedury Zaprojektuj - Wybuduj – zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego (PFU).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowê,
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej
i pozwolenia na budowê wraz z uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ wszystkie prace wchodz±ce w zakres zamierzenia inwestycyjnego pocz±wszy od wykonania dokumentacji projektowej, uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowê oraz realizacji robót budowlanych, a¿ do opracowania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej i uzyskania w imieniu Zamawiaj±cego pozwolenia na u¿ytkowanie.
Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia okre¶la Specyfikacja Warunków
Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne

71420000-8 - Architektoniczne us³ugi zagospodarowania terenu

71500000-3 - Us³ugi zwi±zane z budownictwem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie hali lub wiaty o konstrukcji stalowej o warto¶ci brutto minimum 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych) ka¿da z tych robót budowlanych.
W przypadku gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca powy¿szych warunków wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nast±pi postêpowaniu publikacja przedmiotowego postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± wykazaæ, ¿e warunek udzia³u w postêpowaniu jak wy¿ej – spe³nia jeden z wykonawców samodzielnie lub ³±cznie (kumulatywnie) wszyscy/ kilku wykonawców wchodz±cych w sk³ad grupy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
b) potencja³ kadrowy:
Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e w/w warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia:
1) 1 osob± na stanowisko projektanta bran¿y budowlanej posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ,
2) 1 osob± na stanowisko projektanta bran¿y elektrycznej posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) 1 osob± na stanowisko projektanta bran¿y sanitarnej posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
4) 1 osob± na stanowisko projektanta bran¿y drogowej posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej,
5) 1 osob± na stanowisko kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ,
6) 1 osob± na stanowisko kierownika robót elektroenergetycznych posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych,
7) 1 osob± na stanowisko kierownika robót sanitarnych posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
8) 1 osob± na stanowisko kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej.
W/w osoby fizyczne musz± posiadaæ uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie obowi±zuj±cych wcze¶niej przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne do wymaganych zdobyte w innych pañstwach, uznane w my¶l art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333).
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± wykazaæ, ¿e warunek udzia³u w postêpowaniu jak wy¿ej – spe³nia jeden z wykonawców samodzielnie lub ³±cznie (kumulatywnie) wszyscy/ kilku wykonawców wchodz±cych w sk³ad grupy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - w zakresie warunku wskazanego w Rozdziale IX pkt 2 ppkt 4 lit. a SWZ,
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie warunku wskazanego w Rozdziale IX pkt 2 ppkt 4 lit. b SWZ,
3) w odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia (rozdz. IX SWZ) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy.
2. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych wymaganych przez zamawiaj±cego od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy:
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Okre¶lono w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium
w wysoko¶ci: 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Banku Spó³dzielczego w G³ogowie M³p. Oddzia³ w ¦wilczy nr rachunku 92 9159 1023 2005 5000 0026 0074 z dopiskiem: „Wadium - nr postêpowania RGI.271.24.2021”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina ¦wilcza.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania sk³ada oddzielnie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i nie podleganie wykluczeniu z postêpowania sk³ada oddzielnie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony mog± dokonywaæ istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadkach i na warunkach przewidzianych w przepisach prawa i w niniejszej umowie.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem niewa¿no¶ci, chyba ¿e umowa stanowi inaczej.
3. Termin wykonania umowy mo¿e byæ zmieniony w przypadku, gdy zw³oka w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane bêdzie okoliczno¶ci±, która wyst±pi³a z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy po zawarciu umowy:
1) na etapie prac projektowych;
2) na etapie robót budowlanych;
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykonania robót zamiennych polegaj±cych na wprowadzeniu zmian asortymentu wbudowywanych materia³ów, urz±dzeñ i robót przedstawionych w ofercie, wraz z ewentualnym zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê na ich wykonanie, o ile zmiana sposobu wykonania poszczególnych robót oraz mo¿liwo¶æ zastosowania materia³ów zamiennych, innych technologii lub rozwi±zañ zostanie zaopiniowana pozytywnie przez projektanta. Rozliczenie za roboty zamienne nast±pi na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiaj±cego kosztorysu ró¿nicowego.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zakresu rzeczowego zamówienia poprzez zaniechanie niektórych robót (o warto¶ci do 15% wynagrodzenia), wraz ze zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia, gdy w trakcie realizacji umowy wyst±pi± okoliczno¶ci powoduj±ce, ¿e niemo¿liwe, niecelowe bêdzie wykonanie pe³nego zakresu robót. W razie ca³kowitego zaniechania robót danego rodzaju wynagrodzenie Wykonawcy jest pomniejszane proporcjonalnie za te roboty. W razie czê¶ciowego zaniechania robót danego rodzaju rozliczenie nastêpuje na podstawie obmiaru rzeczywi¶cie wykonanych robót danego elementu, który to obmiar potwierdzony bêdzie przez Inspektora nadzoru i Zamawiaj±cego.
6. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto.
7. Wyst±pienie si³y wy¿szej bêdzie uzasadniaæ zmianê terminu wykonania umowy, technologii wykonania prac oraz wynagrodzenia.
8. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê warto¶ci i zakresu wykonanych prac projektowych i robót w poszczególnych latach realizacji umowy w przypadku zwiêkszenia ¶rodków finansowych w pierwszym roku b±d¼ w kolejnych latach realizacji umowy.
Informacje dotycz±ce zakresu i rodzaju zmian umowy
oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w §19 projektu umowy stanowi±cego
za³±cznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-08 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Do sekcji III.3.6.2) og³oszenia: Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne
kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za pomoc± poczty
elektronicznej,na wskazany w pkt 2.2 adres e-mail. Sposób sporz±dzenia dokumentów
elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U. z
2020
poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23grudnia 2020 r.
ws
prawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich
mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415);1. Zamawiaj±cy zawiera
umowê w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia
przes³ania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.2. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ
umowê w sprawie zamówienia publicznego przed up³ywem terminu, o którym mowa w ust. 1,
je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym z³o¿ono
tylko jedn± ofertê.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, bêdzie zobowi±zany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (je¿eli jego wniesienie by³o wymagane) w wysoko¶ci i formie okre¶lonej w Rozdziale XX SWZ.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± z³o¿y u Zamawiaj±cego przed podpisaniem umowy kalkulacjê zaoferowanej ceny przedstawionej w ofercie w formie kosztorysu ofertowego opracowanego metod± kalkulacji uproszczonej z wyszczególnionymi kosztami netto i brutto zamówienia.
5. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y w/w dokumentu zawarcie umowy bêdzie niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
6. W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.