Og³oszenie z dnia 2024-02-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00207231/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00212979/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-21
- 2024/BZP 00213369/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-21
- 2024/BZP 00294235/01 - Wynik z dnia 2024-04-19
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Szkolnej i ul. Wigury w G³ownie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta G³owno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057684
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: M³ynarska 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³owno
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajaniak@glowno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.glowno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Szkolnej i ul. Wigury w G³ownie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2488a36b-cbf3-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00190892
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00045895/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Przebudowa ulicy Wigury i ul. Szkolnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://glowno.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glowno.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy Zakupowej znajduj±cej siê pod adresem: https://glowno.ezamawiajacy.pl/
2. Instrukcja korzystania z Platformy jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”
3. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wyznaczonego terminu.
4. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Miasta G³owno https://glowno.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl,
2. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) rejestracja Wykonawcy mo¿e potrwaæ maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej.
4. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2. Komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa wspierana przez producenta MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;
5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, pdf, doc, xls, docx, zip, 7z, tar, gz, xml, XAdES.
6. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
7. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Miasta G³owno tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta G³owno reprezentowana przez Burmistrza G³owna z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w G³ownie przy ul. M³ynarskiej 15, 95-015 G³owno. Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ listownie na adres podany powy¿ej, przez e-mail: sekretariat@glowno.pl oraz telefonicznie: 42 719 11 51.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiaj±cego/ jest Pani/Pani /imiê i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/ jest Pani Magdalena Kuszmider, e-mail: inspektor@glowno.pl tel.. 607-770-718.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa ul. Szkolnej i ul. Wigury w G³ownie” Znak sprawy RI.271.5.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przebudowa ul. Szkolnej o d³ugo¶ci 210 mb, w zakresie której znajduje siê wykonanie przebudowy ulicy o jezdni bitumicznej o szeroko¶ci oko³o 6 m z wy³±czeniem krawê¿nika, chodnika, zjazdów do posesji i kana³u technologicznego, które s± elementem innego zamówienia i zostan± wykonane przed przyst±pieniem Wykonawcy do wykonywania robót, w tym:
1) Nawierzchnia o konstrukcji:
- warstwa ¶cieralna AC 11S gr. 4 cm (beton asfaltowy – standard KR3),
- skropienie warstwy wi±¿±cej emulsj±,
- warstwa wi±¿±ca AC 16 W gr 5 cm (beton asfaltowy – standard KR3),
- skropienie podbudowy zasadniczej emulsj±,
- podbudowa zasadnicza z kruszywa ³amanego 0/31,5 mm (C90/3) stab. mechanicznie, gr. 20 cm,
- ulepszone pod³o¿e z mieszanki zwi±zanej cementem klasy C 1,5/2, gr. 10cm
- warstwa mrozoochronna z pospó³ki lub piasku ró¿noziarnistego gr. 15 cm,
- grunt rodzimy,
£±czna grubo¶æ konstrukcji nawierzchni jezdni wynosi 64 cm.
2) Regulacja urz±dzeñ obcych w odniesieniu do nowej nawierzchni,
3) Wymiana 3 szt. wpustów deszczowych wraz z regulacj± sytuacyjno-wysoko¶ciow±
4) Odtworzenie istniej±cych pêtli indukcyjnych sygnalizacji ¶wietlnej
5) Odtworzenie oznakowania poziomego i wymiana istniej±cego oznakowania pionowego, zgodnie z organizacj± ruchu, stanowi±c± za³±cznik do dokumentacji projektowej.
2. Przebudowa ul. Wigury o d³ugo¶ci 306 mb, na odcinku od ul. Dworskiej do ul. Sowiñskiego.
1) Dla przebudowywanej drogi Nr 120533 E (ul. Wigury) przyjêto parametry jak dla drogi klasy technicznej „L”. Nale¿y wybudowaæ jezdniê bitumiczn± o szeroko¶ci 5,50 m i przekroju jednostronnym o spadku 2,00 % z czê¶ciowo jednostronnym i czê¶ciowo obustronnym poboczem z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie o szeroko¶ci 0,75 m i spadku poprzecznym 8,00 % oraz jednostronnym chodnikiem przy jezdni o szeroko¶ci 2,00 m ze spadkiem poprzecznym wynosz±cym 2,00 % w kierunku od jezdni do granicy pasa drogowego.
2) Dodatkowo wzd³u¿ ulicy nale¿y wybudowaæ zjazdy indywidualne i doj¶cia do furtek z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostka grafitowa na zjazdach i kostka szara na doj¶ciach)
3) W ramach zadania nale¿y wyregulowaæ wysoko¶ciowo, w granicach istniej±cego pasa drogowego, wszystkie urz±dzenia obce oraz istniej±ce i projektowane zjazdy i doj¶cia do furtek o nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej w odniesieniu do nowej niwelety drogi oraz chodnika oraz obsypaæ ziemi± zaprojektowane pobocza i obrze¿a licuj±c je z istniej±cym terenem. Doj¶cia do furtek oraz zjazdy indywidualne nale¿y dostosowaæ wysoko¶ciowo do przyleg³ych budynków, ogrodzeñ, furtek, bram wjazdowych oraz terenu przyleg³ego. W przypadku wyst±pienia na zjazdach i doj¶ciach do furtek fundamentów ogrodzeñ itp. utrudniaj±cych wykonanie obrze¿y zamykaj±cych zjazd i doj¶cie do furtki, wykonywan± nawierzchniê z kostki brukowej, dopuszcza siê bezpo¶rednio dowi±zaæ do tych elementów albo do istniej±cej nawierzchni utwardzonej po uzyskani zgody Inwestora.
4) W ramach planowanego przedsiêwziêcia nale¿y wybudowaæ kana³ technologiczny.
5) Konstrukcja nawierzchni jezdni (ul. Wigury na po³±czeniu z poszerzeniem):
- Warstwa ¶cieralna – AC 11 S gr. 4 cm (beton asfaltowy – standard KR3)
- Skropienie warstwy wi±¿±cej emulsj±
- Warstwa wi±¿±ca – AC 16 W gr. 5 cm (beton asfaltowy – standard KR3)
- Skropienie warstwy wyrównawczej emulsj±
- Siatka polipropylenowa, 100/100 kN/m
- Warstwa wyrównawcza – AC 11 W 75 kg/m2
- Istniej±ca konstrukcja
£±czna grubo¶æ konstrukcji jezdni wynosi 12 cm.
6) Konstrukcja nawierzchni jezdni (ul. Wigury na poszerzeniu/po³±czeniu):
- Warstwa ¶cieralna – AC 11 S gr. 4 cm (beton asfaltowy – standard KR3)
- Skropienie warstwy wi±¿±cej emulsj±
- Warstwa wi±¿±ca – AC 16 W gr. 5 cm (beton asfaltowy – standard KR3)
- Skropienie warstwy wyrównawczej emulsj±
- Siatka polipropylenowa, 100/100 kN/m
- Warstwa wyrównawcza – AC 11 W 75 kg / m2/
- Skropienie podbudowy zasadniczej emulsj±
- Podbudowa zasadnicza z kruszywa ³amanego 0/31,5mm (C90/3) stab. mech. gr. 20 cm
- Podbudowa i warstwa wzmacniaj±ca – grunt stabilizowany cementem Rm=5,0 MPa gr. 35 cm
- Grunt rodzimy
£±czna grubo¶æ konstrukcji jezdni wynosi 67 cm.
UWAGA: Dopuszcza siê wykonanie warstwy podbudowy gr. 20 cm i warstwy wzmacniaj±cej pod³o¿e gr. 15 cm w jednej warstwie o grubo¶ci ³±cznej 35 cm.
7) Konstrukcja nawierzchni chodnika i doj¶cia do furtki z kostki brukowej:
- Kostka brukowa betonowa spoinowana piaskiem (szara) gr. 8 cm
- Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 5 cm
- Podbudowa zasadnicza z kruszywa ³amanego 0/31,5mm (C90/3) stab. mech. gr. 15 cm
- Ulepszone pod³o¿e z mieszanki zwi±zanej cementem klasy C 1,5/2, gr. 10 cm
- Grunt rodzimy
£±czna grubo¶æ konstrukcji chodnika i doj¶cia do furtki wynosi 38 cm.
8) Konstrukcja nawierzchni zjazdu indywidualnego:
- Kostka brukowa betonowa spoinowana piaskiem (grafitowa) gr. 8 cm
- Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 5 cm
- Podbudowa zasadnicza z kruszywa ³amanego 0/31,5mm (C90/3) stab. mech. gr. 20 cm
- Ulepszone pod³o¿e z mieszanki zwi±zanej cementem klasy C 1,5/2, gr. 20 cm
- Grunt rodzimy
£±czna grubo¶æ konstrukcji zjazdu wynosi 53 cm
9) Odwodnienie ul. Wigury realizowane bêdzie poprzez istniej±c± (przeznaczon± do remontu) oraz znajduj±c± siê w zakresie zamówienia kanalizacjê deszczow± oraz istniej±ce rowy przydro¿ne. Wody opadowe i roztopowe przejête zostan± poprzez przeznaczone do wybudowania wpusty uliczne i odprowadzone do projektowanej (znajduj±cej siê w zakresie zamówienia) oraz istniej±cej kanalizacji deszczowej. Pozosta³e elementy odwodnienia w tym rowy przydro¿ne, przepusty, czy kanalizacja deszczowa DN400 bêd±ce w zakresie realizacji zamówienia przewidziano do remontu i oczyszczenia. Wszystkie niezinwentaryzowane geodezyjnie przy³±cza kanalizacji deszczowej, a odkryte w terenie, w porozumieniu z Administratorem kanalizacji nale¿y do budowanej kanalizacji podpi±æ lub za¶lepiæ.
10) Wymiana istniej±cego oznakowania pionowego zgodnie z docelow± organizacj± ruchu, stanowi±c± za³±cznik do dokumentacji projektowej.
Uwaga:
Zakres zamówienia nie obejmuje przebudowy ul. Kamiñskiego, która bêdzie przedmiotem odrêbnego zamówienia.
CPV
45000000-7 Roboty budowlane
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233140-2 Roboty drogowe
45232130-2 Roboty budowlane w zakresie odprowadzania wody burzowej
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp oraz uzyska najwy¿sz± liczbê punktów na podstawie kryteriów oceny, wymienionych poni¿ej.
2. Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny, gdzie 1%=1pkt:
Lp. Nazwa kryterium Waga % (maksymalna liczba punktów)
1 Cena oferty brutto (C), zwana te¿ „Cen±” 60% (60 pkt)
2 Okres gwarancji (G) 40% (40 pkt)
3. Sposób oceny w ramach kryteriów oceny ofert
1) Sposób oceny w kryterium „Cena” (C), w kryterium Cena: punkty zostan± przyznane wg. nastêpuj±cego wzoru:
C = Cmin/Co x 100 x 60%, gdzie:
C – ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „Cena”
Cmin – najni¿sza cena brutto spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Co – cena brutto oferty badanej
100 – wska¼nik sta³y
60% - procentowe znaczenie kryterium „Cena”
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach kryterium „Cena” obliczona zostanie ustalona przez podzielenie najni¿szej ceny brutto ze z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu przez cenê ocenianej oferty i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagê kryterium, któr± ustalono na 60%.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do kryterium „Cena” otrzyma 60 punktów.
2) Sposób oceny w kryterium „Okres gwarancji” (G)
W kryterium „Okres gwarancji”, Zamawiaj±cy dokona oceny na podstawie deklaracji Wykonawcy, dotycz±cej okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, z³o¿onej w wype³nionym „Formularzu oferty”.
Minimalny okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 3 lata od daty odbioru koñcowego.
Maksymalny okres gwarancji za jaki Zamawiaj±cy przyzna punkty, korzystaj±c ze wzoru dla kryterium wynosi 6 lat. W przypadku, gdy Wykonawca poda d³u¿szy ni¿ 6 lat, ocenie bêdzie podlega³ okres 6 lat.
W kryterium „Okres gwarancji” do obliczenia oceny punktowej, zostanie zastosowany nastêpuj±cy wzór:
G=Go/Gn x 100 x 40%, gdzie:
G - ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „Okres gwarancji”,
Go - „Okres gwarancji” w ofercie badanej,
Gn - najd³u¿szy „Okres gwarancji” w¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
100 wska¼nik sta³y,
40% - procentowe znaczenie kryterium „Okres gwarancji”.
W ofercie d³ugo¶æ okresu gwarancji nale¿y podaæ w latach.
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach kryterium „Okres gwarancji” obliczona zostanie przez podzielenie okresu gwarancji ocenianej oferty przez okres gwarancji najd³u¿szy w z³o¿onych ofertach i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagê kryterium, któr± ustalono na 40%.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz SWZ i otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów ze wszystkich kryteriów.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
6. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
7. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w ust. 6, Zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
8. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy okre¶la poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) warunek dotycz±cy niezbêdnego do¶wiadczenia:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, w zakresie których znajdowa³o siê wykonanie nawierzchni asfaltowej, o powierzchni co najmniej 1200 m2 ka¿da.
Uwagi:
- W przypadku gdy Wykonawca wykonywa³ w ramach kontraktu/umowy wiêkszy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrêbniæ i podaæ ilo¶æ robót, których dotyczy warunek.
- Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawieraæ roboty, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
- Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli bezpo¶rednio nie uczestniczy³ w wykonaniu robót, które wykazuje jako w³asne do¶wiadczenie. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o wyja¶nienia w tym zakresie oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków czy wystawionych przez wykonawcê faktur.
- Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie wykonania wielu robót w ramach jednego kontraktu.
b) warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
- dysponuje lub bêdzie dysponowa³, co najmniej jedn± osob± skierowan± przez wykonawcê do realizacji niniejszego zamówienia, posiadaj±c± przygotowanie zawodowe do pe³nienia samodzielnej funkcji kierownika budowy uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ lub równowa¿nymi i
- dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± przygotowanie zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci sieci wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, lub równowa¿nymi.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykazania jednej osoby posiadaj±cej obydwa ww. uprawnienia.
Uwagi:
1. Przez uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 334).
2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy od wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwy¿ej bêdzie ¿±da³ na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp – zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da poni¿szych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ;
b. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, je¿eli zosta³a zawarta.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 UOBN, natomiast spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z Rozdzia³em XIV ust. 1 pkt. 4 SWZ.
5. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale X SWZ oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 pkt. 4) SWZ, Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia i dokumenty okre¶lone w Rozdziale XVII SWZ w sposób i trybie tam okre¶lonym.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Za³±cznikiem nr 9 do SWZ).
7. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiaj±cy w terminie 7 dni po podpisaniu umowy przeka¿e Wykonawcy zaliczkê, na poczet wykonania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot niniejszej umowy, w wysoko¶ci 5% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 8 ust. 1. umowy2. Zamawiaj±cy przeka¿e zaliczkê na rachunek Wykonawcy, wskazany w § 10 ust. 7 umowy
3. Zaliczka zostanie rozliczona przy p³atno¶ci czê¶ciowej, przez pomniejszenie wysoko¶ci p³atno¶ci czê¶ciowej o kwotê wyp³aconej zaliczki.
4. W przypadku odst±pienia od umowy przed wystawieniem faktury czê¶ciowej, o której mowa w § 10 ust. 1 umowy, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zwrotu zaliczki w czê¶ci nierozliczonej w rozliczeniu wykonanych robót.
5. Termin zwrotu nierozliczonej czê¶ci zaliczki – 7 dni od daty przyjêcia i zaakceptowania, przez Zamawiaj±cego, zestawienia wykonanych robót.
6. W przypadku odst±pienia od umowy przed rozpoczêciem robót budowlanych, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zwrotu zaliczki w terminie 7 dni od daty otrzymania powiadomienia o odst±pieniu od umowy.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 454 i 455 ustawy zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w tym:1) Zmiana wynagrodzenia na podstawie art. 454 ust. 1 pkt 3 ustawy:
Zmiana dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcê, dodatkowych robót budowlanych, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego,
c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy, z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków;
2) Zmiana wynagrodzenia na podstawie art. 455 ust 1 pkt 4 ustawy:
Zmiana dotyczy przypadków, gdy konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
3) Zmiana wynagrodzenia na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy:
Dopuszczalne s± równie¿ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza 15%, w przypadku zamówieñ na roboty budowlane, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
4) Zmiana wynagrodzenia w przypadku wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub zaniechania wykonania czê¶ci robót:
a) W przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, czyli takich, które ujête by³y w dokumentacji projektowej, a zmiany wymaga sposób ich wykonania, rodzaj zastosowanych materia³ów czy rozwi±zañ technicznych, mo¿e wyst±piæ zmiana wynagrodzenia spowodowana ró¿nic± pomiêdzy cen± zawart± w kosztorysie ofertowym a cen± przedstawion± przez Wykonawcê w kalkulacji robót zamiennych i zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego.
b) W przypadku konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, o których mowa w pkt 1 warto¶æ umowy wzro¶nie o zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego kwotê,
c) W przypadku zaniechania czê¶ci robót przez Zamawiaj±cego wynagrodzenie umowne zmaleje o zaproponowan± przez Zamawiaj±cego i zaakceptowan± przez Wykonawc± kwotê.
5) Rozliczenie robót dodatkowych lub zamiennych lub zaniechanych odbywaæ siê bêdzie na podstawie kosztorysu ofertowego, w tym czynników cenotwórczych zawartych w kosztorysie ofertowym. Brakuj±ce ceny czynników cenotwórczych zostan± przyjête w kolejno¶ci: przez analogiê, z zeszytów SEKOCENBUD (jako ¶rednie) za okres ich wbudowania. Podstaw± do okre¶lenia nak³adów rzeczowych bêd± odpowiednie pozycje KNR-ów. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR-ach, zastosowane zostan± KNNR-y, a nastêpnie wycena indywidualna wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiaj±cego.
6) W sytuacjach, o których mowa w pkt 1-4 podstaw± dokonania zmiany jest sporz±dzenie protoko³u uzasadniaj±cego konieczno¶æ wprowadzonych zmian, akceptacja przez zamawiaj±cego kosztorysu wykonania dodatkowych lub zamiennych robót budowlanych, a w przypadku rezygnacji z czê¶ci robót – akceptacja przez Wykonawcê kosztorysu robót zaniechanych i zawarcie stosownego aneksu do umowy.
2. Zmiana terminu wykonania umowy:
1) Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo przed³u¿enia umownego terminu wykonania w nastêpuj±cych przypadkach:
a) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
b) braku mo¿liwo¶ci wykonywania robót w wyniku dzia³ania si³y wy¿szej. Za si³ê wy¿sz± Strony uznaj± przyczynê sprawcz± zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do unikniêcia i na któr± Strony nie maj± wp³ywu,
(pe³ny tekst dostêpny jest we wzorze umowy)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-01 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://glowno.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-01 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-30
INNE PRZETARGI Z G£OWNA
- Prowadzenie bankowej obs³ugi bud¿etu miasta G³owna w latach 2025-2026 (II postêpowanie)
- Wy³apywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzêtom pochodz±cym z terenu Gminy G³owno w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II w G³ownie w 2025 roku
wiêcej: przetargi w G³ownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wie¿y Ariañskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastruktur± techniczn± dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Zespole Szkó³ w D±browie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windê osobow± z wiatro³apem w ramach projektu "Poprawa dostêpno¶ci do us³ug spo³ecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowê budynku Gminnego O¶rodka Zdrowia w Koñskowoli"
- "Rozbudowa oraz zakup niezbêdnego wyposa¿enia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w ¦rodzie Wielkopolskiej
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.