Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00245543/01 - Wynik z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup mebli biurowych, z dopuszczeniem składnia ofert częściowych, oznaczenie sprawy: AZP-261-30/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza i edukacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mebli biurowych, z dopuszczeniem składnia ofert częściowych, oznaczenie sprawy: AZP-261-30/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f029afcd-e244-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010975/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup mebli biurowych na potrzeby Pracowni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie podmiotowych środków dowodowych (o ile są wymagane) innych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji -odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail Zamawiającego: przetargi@nencki.edu.pl .
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem miniPortalu, adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej jako załączniki, na wskazany adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
1)Wykonawca przekazuje korespondencję na adres email Zamawiającego: przetargi@nencki.edu.pl; 2)Zamawiający przekazuje korespondencję na adres email Wykonawcy wskazany w oświadczeniu/wniosku (dotyczy korespondencji przekazywanej przed czynnością otwarcia ofert), po otwarciu ofert na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę "do korespondencji" w Ofercie;
3) w tytule wiadomości mailowej należy podać numer/oznaczenie postępowania: AZP-261-30/2022.
Za termin przekazania korespondencji, tj. wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się termin ich wysłania na adresy e-mail: przetargi@nencki.edu.pl.
Wyjaśnienia, modyfikacje treści SWZ i inne informacje proceduralne Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania (https://miniportal.uzp.gov.pl/).
Powyższe informacje nie dotyczą sposobu złożenia Oferty, który został opisany w Rozdziale VII SWZ - Złożenie oferty w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH zamieszczona została w ROZDZIALE II SWZ (specyfikacji warunków zamówienia) dla tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-30/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr I – meble biurowe T 116
W zakres zamówienia wchodzi dostarczenie i złożenie mebli biurowych, ustawienie we wskazanym w siedzibie Zamawiającego pomieszczeniu. Wykaz elementów wchodzących w skład zamówienia dla tej części znajduje się w załączniku 2.1 do SWZ – Opis mebli część nr I. Meble muszą być zrobione z fabrycznie nowych elementów. Wykaz mebli ma za zadanie ułatwienie obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości usługi.
Zakres świadczonych przez Wykonawcę dostaw jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia, i zawiera wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele. Nawet jeżeli wszystkie elementy nie zostały wyraźnie wyszczególnione w wykazie, Wykonawca dostarczy przedmiot dostawy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, który osiąga wymagane cele. Wykaz ma za zadanie ułatwienie obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta podlega odrzuceniu zgodnie z zasadami określonymi w art. 226 ust. 1 Pzp.
2. Oferty nieodrzucone będą oceniane według poniżej opisanych kryteriów.
3. Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Waga danego kryterium równa się maksymalnej liczbie punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dla danej części dokonany zostanie na podstawie opisanych poniżej wzorów i zasad.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr II - meble biurowe T 511
W zakres zamówienia wchodzi dostarczenie mebli , montaż i ustawienie we wskazanym w siedzibie Zamawiającego pomieszczeniu. Wykaz elementów wchodzących w skład zamówienia dla tej części znajduje się w załączniku nr 2.2 do SWZ – Opis mebli część nr II. Meble muszą być zrobione z fabrycznie nowych elementów. Wykaz mebli ma za zadanie ułatwienie obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości usługi.
Zakres świadczonych przez Wykonawcę dostaw jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia, i zawiera wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele. Nawet jeżeli wszystkie elementy nie zostały wyraźnie wyszczególnione w wykazie, Wykonawca dostarczy przedmiot dostawy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, który osiąga wymagane cele. Wykaz ma za zadanie ułatwienie obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta podlega odrzuceniu zgodnie z zasadami określonymi w art. 226 ust. 1 Pzp.
2. Oferty nieodrzucone będą oceniane według poniżej opisanych kryteriów.
3. Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Waga danego kryterium równa się maksymalnej liczbie punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dla danej części dokonany zostanie na podstawie opisanych poniżej wzorów i zasad.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr III - meble biurowe T CN607
W zakres zamówienia wchodzi dostarczenie mebli, montaż i ustawienie we wskazanym w siedzibie Zamawiającego pomieszczeniu. Wykaz elementów wchodzących w skład zamówienia dla tej części znajduje się w załączniku nr 2.3 do SWZ – Opis mebli część nr III. Meble muszą być zrobione z fabrycznie nowych elementów. Wykaz mebli ma za zadanie ułatwienie obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości usługi.
Zakres świadczonych przez Wykonawcę dostaw jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia, i zawiera wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele. Nawet jeżeli wszystkie elementy nie zostały wyraźnie wyszczególnione w Wykazie, Wykonawca dostarczy przedmiot dostawy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, który osiąga wymagane cele. Wykaz ma za zadanie ułatwienie obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta podlega odrzuceniu zgodnie z zasadami określonymi w art. 226 ust. 1 Pzp.
2. Oferty nieodrzucone będą oceniane według poniżej opisanych kryteriów.
3. Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Waga danego kryterium równa się maksymalnej liczbie punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dla danej części dokonany zostanie na podstawie opisanych poniżej wzorów i zasad.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr IV - meble biurowe T 310
W zakres zamówienia wchodzi dostarczenie mebli, montaż i ustawienie we wskazanym w siedzibie Zamawiającego pomieszczeniu. Wykaz elementów wchodzących w skład zamówienia dla tej części znajduje się w załączniku nr 2.4 do SWZ – Opis mebli części nr IV. Meble muszą być zrobione z fabrycznie nowych elementów. Wykaz mebli ma za zadanie ułatwienie obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości usługi.
Zakres świadczonych przez Wykonawcę dostaw jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia, i zawiera wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele. Nawet jeżeli wszystkie elementy nie zostały wyraźnie wyszczególnione w Wykazie, Wykonawca dostarczy przedmiot dostawy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, który osiąga wymagane cele. Wykaz ma za zadanie ułatwienie obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta podlega odrzuceniu zgodnie z zasadami określonymi w art. 226 ust. 1 Pzp.
2. Oferty nieodrzucone będą oceniane według poniżej opisanych kryteriów.
3. Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Waga danego kryterium równa się maksymalnej liczbie punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dla danej części dokonany zostanie na podstawie opisanych poniżej wzorów i zasad.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr V - meble biurowe T 712
W zakres zamówienia wchodzi dostarczenie mebli, montaż i ustawienie we wskazanym w siedzibie Zamawiającego pomieszczeniu. Wykaz elementów wchodzących w skład zamówienia dla tej części znajduje się w załączniku nr 2.5 do SWZ– Opis mebli część nr V. Meble muszą być zrobione z fabrycznie nowych elementów. Wykaz mebli ma za zadanie ułatwienie obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości usługi.
Zakres świadczonych przez Wykonawcę dostaw jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia, i zawiera wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele. Nawet jeżeli wszystkie elementy nie zostały wyraźnie wyszczególnione w Wykazie, Wykonawca dostarczy przedmiot dostawy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, który osiąga wymagane cele. Wykaz ma za zadanie ułatwienie obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta podlega odrzuceniu zgodnie z zasadami określonymi w art. 226 ust. 1 Pzp.
2. Oferty nieodrzucone będą oceniane według poniżej opisanych kryteriów.
3. Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Waga danego kryterium równa się maksymalnej liczbie punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dla danej części dokonany zostanie na podstawie opisanych poniżej wzorów i zasad.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr VI - meble biurowe T 710
W zakres zamówienia wchodzi dostarczenie mebli, montaż i ustawienie we wskazanym w siedzibie Zamawiającego pomieszczeniu. Wykaz elementów wchodzących w skład zamówienia dla tej części znajduje się w załączniku nr 2.6 do SWZ – Opis mebli część nr VI. Meble muszą być zrobione z fabrycznie nowych elementów. Wykaz mebli ma za zadanie ułatwienie obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości usługi.
.Zakres świadczonych przez Wykonawcę dostaw jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia, i zawiera wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele. Nawet jeżeli wszystkie elementy nie zostały wyraźnie wyszczególnione w Wykazie, Wykonawca dostarczy przedmiot dostawy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, który osiąga wymagane cele. Wykaz ma za zadanie ułatwienie obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta podlega odrzuceniu zgodnie z zasadami określonymi w art. 226 ust. 1 Pzp.
2. Oferty nieodrzucone będą oceniane według poniżej opisanych kryteriów.
3. Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Waga danego kryterium równa się maksymalnej liczbie punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dla danej części dokonany zostanie na podstawie opisanych poniżej wzorów i zasad.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr VII - meble biurowe T 112
W zakres zamówienia wchodzi dostarczenie mebli, montaż i ustawienie we wskazanym w siedzibie Zamawiającego pomieszczeniu. Wykaz elementów wchodzących w skład zamówienia dla tej części znajduje się w załączniku nr 2.7 do SWZ – Opis mebli część nr VII. Meble muszą być zrobione z fabrycznie nowych elementów. Wykaz mebli ma za zadanie ułatwienie obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości usługi.
Zakres świadczonych przez Wykonawcę dostaw jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia, i zawiera wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele. Nawet jeżeli wszystkie elementy nie zostały wyraźnie wyszczególnione w Wykazie, Wykonawca dostarczy przedmiot dostawy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, który osiąga wymagane cele. Wykaz ma za zadanie ułatwienie obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta podlega odrzuceniu zgodnie z zasadami określonymi w art. 226 ust. 1 Pzp.
2. Oferty nieodrzucone będą oceniane według poniżej opisanych kryteriów.
3. Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Waga danego kryterium równa się maksymalnej liczbie punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dla danej części dokonany zostanie na podstawie opisanych poniżej wzorów i zasad.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do Oferty Wykonawca dołącza Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (wzór stanowi załącznik do SWZ - Oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Brak podstaw wykluczenia Zamawiający zweryfikuje wyłącznie na podstawie Oświadczenia wstępnego złożonego wraz z Ofertą.
Ponadto w oświadczeniu wykonawca oświadczy, że:
- nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 835).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych do opisanych w SWZ:• poglądowe zdjęcia każdego z mebli z jego opisem zawierającym szczegółowe dane, w szczególności; wymiary, kolor, rodzaj zastosowanego materiału, jego gramaturę. W przypadku oferowania mebli „gotowych” fabrycznych zamawiający dopuszcza wskazanie linków do katalogów ze stron producenta.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca składa w terminie składania ofert następujące dokumenty/oświadczenia:1) Oświadczenie wstępne o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania z art 125 ust. 1 Pzp, aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji (wzór stanowi załącznik do SWZ - Oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:
Oświadczenie wstępne składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie, przy czym oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje brak podstaw wykluczenia;
Zamawiający informuje, że nie określa szczególnego sposobu spełniania warunków realizacji zamówienia przez takich Wykonawców w inny sposób niż w przypadku pojedynczego Wykonawcy.
Oświadczenia/ dokumenty stanowiące treść oferty:
2) Formularz Oferty (wzór stanowi załącznik do SWZ- Oferta).
3) Formularz Oferty – Opis mebli, odpowiednio do części, na którą składana jest Oferta (załączniki: nr 2.1; 2.2; 2.3; 2.4; 2.5; 2.6; 2.7 do SWZ).
4) Przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w Rozdziale III ust. 5 SWZ (w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych).
5) Informacja o złożeniu oferty, której wybór prowadzi/ nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (wzór stanowi załącznik do SWZ – Informacja o podatku) - składana o ile dotyczy.
6) Informacja o zastrzeżeniu jawności treści stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (wzór stanowi załącznik do SWZ – Informacja o utajnieniu) - składana o ile dotyczy.
7) Informacja o powierzeniu/nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom (wzór stanowi załącznik do SWZ - Informacja o podwykonawcach).
8) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ust. 2 Pzp - składane o ile dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 58 ust. 1 Pzp (np. konsorcja), są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania. Pełnomocnictwo musi zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do Oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym; osobistym lub kwalifikowanym lub zaufanym, przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.2. Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiębiorców (t.jedn.: Dz.U. z 2019 r., poz. 1292) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej.
1) Oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wspólników dotyczą ustalenia tego Rozdziału.
2) Oferta spółki cywilnej musi być podpisana przez wszystkich wspólników lub zawierać pełnomocnictwo opisane w ust. 1 lub dokument, z którego wynika pełnomocnictwo (np. poświadczone za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę).
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
4. Dokumenty/oświadczenia dotyczące Wykonawcy są podpisywane odpowiednio przez tego Wykonawcę, którego dotyczą.
5. Korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ w Rozdziale XVII, w zakresie określonym w § 10 projektu postanowień, które zostaną wprowadzone do umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-14 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , za pośrednictwem ePuap
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-14 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu o zamówienie musi zapoznać się z treścią specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) -tylko całościowe zapoznanie się z tekstem SWZ (dostępna na miniPortalu) umożliwi skuteczne złożenie oferty. Wykonawca podczas czynności składania ofert winien posługiwać się jedynie identyfikatorem Postępowania z miniPortalu. W sytuacji, w której Wykonawca składając ofertę przez miniPortal, wprowadzi w formularzu ID zPlatformy eZamówienia, uwidoczniony w niniejszym ogłoszeniu (patrz: Sekcja II pkt 2.4), jego oferta nie pojawi się na liście złożonych ofert i nie będzie możliwości jej odszyfrowania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa mebli do mieszkań treningowych w Górnie.
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.