Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00133972/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w obiektach Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - SĄDECKIE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492007357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śniadeckich 15
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 442 09 49
1.5.8.) Numer faksu: 18 534 08 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.spr.pl/portal/index.php?id=13; www.miniportal.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w obiektach Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8acdd545-c491-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086692/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane : wymiana ogrodzenia zakładu w Nowym Sączu, remont pomieszczeń w budynku garażowym w Nowym Sączu, remont pomieszczeń w budynku w Podstacji Krynica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133972/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 685408,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w obiektach Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego.2. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części I Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następujących prac:
1) prace przy elewacji budynku z wymianą stolarki okiennej, remontem zadaszeń
2) odnowienie pomieszczeń nr 1-BHP, 2-zespół ratunkowy, 3-magazyn, 4 korytarz, 5 magazyn wody, korytarz
3) remont sanitariatów
4) pomieszczenie archiwum z jego rozbudową oraz nowy magazyn wygospodarowany z tylnej części garażu głównego
5) remont hali garażu głównego
6) modernizacja pomieszczeń do dezynfekcji - dwa garaże i łącznik między nimi.
7) remont magazynu nr 1 ( narożny od strony cmentarza) i dwóch małych magazynków od strony cmentarza
UWAGA! Prace realizowane będą w obrębie czynnego obiektu Zamawiającego, zapewniającego pomoc medyczną - stąd sposób prowadzenia prac nie może w najmniejszym stopniu ograniczać możliwości mobilnych obsłudze i sprzętowi transportowemu Zamawiającego.
14. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty 3. Wykonawca udzielił min. 5-letniej rękojmi oraz min. 5-letniej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 254536,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w obiektach Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego.2. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części II Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następujących prac:
1) prace malarskie,
2) prace posadzkarskie,
3) prace meblarskie - meble wbudowane
4) remont sanitariatu - wymiana osprzętu.
UWAGA! Prace realizowane będą w obrębie czynnego obiektu Zamawiającego, zapewniającego pomoc medyczną stąd sposób prowadzenia prac nie może w najmniejszym stopniu ograniczać możliwości mobilnych obsłudze i sprzętowi transportowemu Zamawiającego.
3. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty Wykonawca udzielił min. 5-letniej rękojmi oraz min. 5-letniej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 49537,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w obiektach Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego.2. W ramach realizacji zamówienia w zakresie części III Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następujących prac:
1) wymiana ogrodzenia terenu - ogrodzenie od strony ul. Śniadeckich w Nowym Sączu
2) wymiana ogrodzenia od strony terenu parkingu i cmentarza w Nowym Sączu
UWAGA! Prace realizowane będą w obrębie czynnego obiektu Zamawiającego, zapewniającego pomoc medyczną stąd sposób prowadzenia prac nie może w najmniejszym stopniu ograniczać możliwości mobilnych obsłudze i sprzętowi transportowemu Zamawiającego.
3) Prace prowadzone będą w bezpośrednim sąsiedztwie terenu cmentarza komunalnego stąd sposób prowadzenia prac musi zapewnić odpowiedni poziom kultury pracowników, szczególną uwagę należy zwrócić na zabezpieczenie miejsc pochówku przed uszkodzeniem leżących w bezpośrednim sąsiedztwie terenu prowadzenia prac.
4) Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) demontażu elementów stalowych istniejącego ogrodzenia, ich wywozu i utylizacji,
b) demontażu prefabrykowanych elementów żelbetowych istniejącego ogrodzenia, ich wywozu i utylizacji,
c) demontażu betonowych cokołów fundamentowych starego ogrodzenia do poziomu - 10cm poniżej istniejącego terenu,
d) wywozu gruzu i jego utylizacji,
e) demontażu i ponownego montażu istniejących nawierzchni chodników i placów w obrębie terenu prowadzonych prac w zakresie niezbędnym do ich prawidłowego wykonania
f) wykonania nowego ogrodzenia terenu wg wskazań zawartych w Dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 3 do specyfikacji.
UWAGA: Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zakresu prac zapewni obsługę geodezyjną w celu wytyczenia lokalizacji ogrodzenia na terenie należącym do Zamawiającego i fakt ten potwierdzi powykonawczą, dokumentacją geodezyjną potwierdzoną stosowanym zapisem w Ośrodku Geodezyjno-Kartograficznym Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 381334,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338335,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358485,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338335,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Olchawa prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: "MALBUD" Zakład Usług Remontowo- Budowlanych Wiesław Olchawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341009098
7.3.3) Ulica: Kusocińskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MALBUD" Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Wiesław Olchawa
jakie przetargi wygrała firma
"MALBUD" Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Wiesław Olchawa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338335,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 76 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61841,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83091,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61841,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Olchawa prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: "MALBUD" Zakład Usług Remontowo- Budowlanych Wiesław Olchawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341009098
7.3.3) Ulica: Kusocińskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MALBUD" Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Wiesław Olchawa
jakie przetargi wygrała firma
"MALBUD" Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Wiesław Olchawa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61841,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 76 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565763,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 776844,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565763,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Kruczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: FHU Kruczek Wojciech Kruczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342555911
7.3.3) Ulica: Kołłątaja 18/13
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565763,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 76 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.18.2025 "Centrum Aktywnego Wypoczynku na osiedlu Wólki przy ul. Ogrodowej - budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ramach BO".
- Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z pracami towarzyszącymi - O/Nowy Sącz, ul. Węgierska 11
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Nauk Humanistycznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zamówienie na organizację 10 wyjazdów uczniów do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon w ramach realizacji projektu pod nazwą "Podniesienie jakości oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe (...)
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.