Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00133249/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
- 2025/BZP 00162703/01 - Wynik z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000236725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzemiętowo 17 lok.2
1.5.2.) Miejscowość: Sicienko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@capowbyd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://capowbyd.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10659191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d5a51de-6316-4f7e-a614-b8847aaf37f8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00191090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095324/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CAPOW.271.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 254673,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15511210-8 - Mleko UHT
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15542100-0 - Ser twarogowy
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15542200-1 - Ser miękki
15540000-5 - Produkty serowarskie
15512000-0 - Śmietana
15542300-2 - Ser feta
4.5.5.) Wartość części: 53860,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 7722,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15872400-5 - Sól
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15612100-2 - Mąka pszenna
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15851100-9 - Makaron niegotowany
24911000-3 - Żelatyny
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15871230-5 - Ketchup
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15871100-5 - Ocet i substytuty octu
15871273-8 - Majonez
15871250-1 - Musztarda
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15831200-4 - Cukier biały
15833100-7 - Desery
15412200-1 - Tłuszcze roślinne
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15899000-6 - Proszek do pieczenia
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
03222332-9 - Brzoskwinie
03222112-1 - Ananasy
15331470-2 - Kukurydza słodka
15331132-1 - Groch przetworzony
15331000-7 - Warzywa przetworzone
15332290-3 - Dżemy
15831600-8 - Miód
03142100-9 - Miód naturalny
15332419-4 - Sułtanki
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15331425-2 - Przecier pomidorowy
15331480-5 - Warzywa tymczasowo zakonserwowane
15811300-9 - Pieczywo francuskie
15898000-9 - Drożdże
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15841000-5 - Kakao
15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
15842200-4 - Produkty z czekolady
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
15841200-7 - Masło kakaowe, tłuszcz lub olej
15332310-0 - Orzechy palone lub solone
15613311-1 - Płatki kukurydziane
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
15613313-5 - Muesli lub produkty równoważne
15331423-8 - Pomidory puszkowane
15613310-4 - Gotowe zboża śniadaniowe
15833000-6 - Produkty cukrownicze
24311520-8 - Wodorotlenek sodu
15833110-0 - Spody do ciasta
15332410-1 - Owoce suszone
15512900-9 - Bita śmietana
15894300-4 - Dania gotowe
15871274-5 - Pasty kanapkowe
15312310-4 - Chipsy ziemniaczane z dodatkiem substancji smakowych
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
4.5.5.) Wartość części: 51307,19 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221410-3 - Kapusta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221420-6 - Kalafior
03221430-9 - Brokuły
03221120-3 - Warzywa bulwiaste
03221240-0 - Pomidory
03221270-9 - Ogórki
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221310-2 - Sałata
03221250-3 - Cukinia
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221113-1 - Cebula
03221260-6 - Grzyby
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221112-4 - Marchew
03221230-7 - Papryka
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
03221212-5 - Fasola szparagowa
15331132-1 - Groch przetworzony
4.5.5.) Wartość części: 18286,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332100-5 - Przetworzone owoce
15312000-8 - Produkty ziemniaczane
4.5.5.) Wartość części: 6166,24 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany
4.5.5.) Wartość części: 5160,30 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331142-4 - Kapusta przetworzona
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 2104 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222111-4 - Banany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222320-2 - Jabłka, gruszki i pigwy
03222220-1 - Pomarańcze
03222332-9 - Brzoskwinie
03222240-7 - Mandarynki
03222000-3 - Owoce i orzechy
03222200-5 - Owoce cytrusowe
03222313-0 - Truskawki
03222334-3 - Śliwki
4.5.5.) Wartość części: 11280 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 7700 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981400-2 - Wody mineralne z dodatkiem substancji smakowych
4.5.5.) Wartość części: 2416,80 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
4.5.5.) Wartość części: 20092 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15241500-4 - Makrela
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 2300,5 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15811400-0 - Bułeczki
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 17822,10 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811200-8 - Rogaliki
15821200-1 - Herbatniki słodkie
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
4.5.5.) Wartość części: 4561,80 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają Formularze cenowe/Przedmiot zamówienia stanowiące Załączniki nr od 1-1 do 1-15 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112130-6 - Kurczęta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112120-3 - Indyki
15131110-9 - Mięso na wędliny
15114000-0 - Podroby
15131130-5 - Wędliny
15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 43893 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55277,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55277,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55277,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Serwal Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością” Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5542929491
7.3.3) Ulica: Diamentowa 14, Lisi Ogon
7.3.4) Miejscowość: Łochowo
7.3.5) Kod pocztowy: 86-065
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"SERWAL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55277,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9429 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9429 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9429 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Aber” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7392935337
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-758
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9429 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60374,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60374,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60374,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Aber” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7392935337
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-758
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60374,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 17 marca 2025 roku dokonano czynności otwarcia ofert. Dnia 02 kwietnia 2025 r. powiadomiono wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty w wymienionych częściach. W zakresie części nr 4, części nr 7 oraz części nr 8 - najkorzystniejsza oferta nr 2 . Wykonawca uchylił się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w zakresie części nr 4, części nr 7 i części nr 8. Zamawiający nie miał możliwości skorzystania z art. 263 – jedna, ważna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5592,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6755,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5592,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Kaczmarek Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „Roka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5580002796
7.3.3) Ulica: Rynek 10
7.3.4) Miejscowość: Kcynia
7.3.5) Kod pocztowy: 89-240
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5592,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 17 marca 2025 roku dokonano czynności otwarcia ofert. Dnia 02 kwietnia 2025 r. powiadomiono wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty w wymienionych częściach. W zakresie części nr 4, części nr 7 oraz części nr 8 - najkorzystniejsza oferta nr 2 . Wykonawca uchylił się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w zakresie części nr 4, części nr 7 i części nr 8. Zamawiający nie miał możliwości skorzystania z art. 263 – jedna, ważna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 17 marca 2025 roku dokonano czynności otwarcia ofert. Dnia 02 kwietnia 2025 r. powiadomiono wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty w wymienionych częściach. W zakresie części nr 4, części nr 7 oraz części nr 8 - najkorzystniejsza oferta nr 2 . Wykonawca uchylił się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w zakresie części nr 4, części nr 7 i części nr 8. Zamawiający nie miał możliwości skorzystania z art. 263 – jedna, ważna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 17 marca 2025 roku dokonano czynności otwarcia ofert. W zakresie części nr 9 (Ziemniaki) w postępowaniu na tę część wpłynęły 2 oferty (oferta nr 2 i oferta nr 9). W toku badania ofert Zamawiający odrzucił wszystkie oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 17 marca 2025 roku dokonano czynności otwarcia ofert. W zakresie części nr 10 (Wody mineralne) w postępowaniu na tę część wpłynęły 2 oferty (oferta nr 7 i oferta nr 9). W toku badania ofert Zamawiający odrzucił wszystkie oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16516,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16516,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16516,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Produkcji Spożywczej „Tosta” ul. Ks. J. Schulza 9
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5540313099
7.3.3) Ulica: Ks. J. Schulza 9
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-315
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Kaczmarek Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "Roka"
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Kaczmarek Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "Roka"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16516,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5161,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5161,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5161,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Aber” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7392935337
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-758
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5161,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI SICIENKO
więcej: przetargi SICIENKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZNYCH
- Dostawa mięsa oraz wyrobów wędliniarskich dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawy warzyw i owoców mrożonych
- Sukcesywna dostawa nabiału w II kwartale 2025 r. na potrzeby jednostki Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP - OSiW OHP w Zielonej Górze
- Sukcesywna dostawa lodów, ciast i ciastek mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach za podziałem na 3 Zadania:
- Dostawy pieczywa oraz przypraw i innych produktów spożywczych
więcej: Miód naturalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.