eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleszówWymiana indywidualnych źródeł ciepła wraz z wymiana instalacji c.o. w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Cisownicy i Goleszowie - etap I.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana indywidualnych źródeł ciepła wraz z wymiana instalacji c.o. w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Cisownicy i Goleszowie - etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLESZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182433

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 5

1.5.2.) Miejscowość: Goleszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 479 05 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@goleszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.goleszow.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana indywidualnych źródeł ciepła wraz z wymiana instalacji c.o. w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Cisownicy i Goleszowie - etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-810d9e69-9c1d-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001413/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Cisownicy przy ul. Cisowej i ul. Grabowej w Goleszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim, Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego, Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031761/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 647752,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj obejmujące wykonanie centralnego ogrzewania w 25 mieszkaniach w budynkach komunalnych przy ul. Cisowej w Cisownicy, poniżej wymienione są mieszkania objęte w I części zamówienia:
ul. Cisowa 30 mieszkanie Nr 1A, 2A, 3A, 4A, 5A, 6A, 7B, 8B, 9B, 10B, 11B, 12B
ul. Cisowa 32 mieszkanie Nr 1A, 2A, 3A, 6A, 7B, 8B, 10B, 11B
ul. Cisowa 34 mieszkanie Nr 1A, 4A, 5A, 7B, 12B

Podstawowy zakres prac I części zamówienia:
• opracowanie projektów centralnego ogrzewania w wyznaczonych 25 mieszkaniach, w poszczególnych trzech budynkach wielorodzinnych,
• wykonanie zaprojektowanych instalacji centralnego ogrzewania,
• rozbiórka oraz utylizacja gruzu po wyburzeniu pieców,
• wykonanie instalacji gazowej na odcinku od węzła gazowego zlokalizowanego na klatce schodowej do urządzeń w mieszkaniach objętych zamówieniem, natomiast w budynku przy ul. Cisowej 30 dodatkowo należy wykonać instalację od przyłącza gazowego, zlokalizowanego na zewnątrz budynku i rozprowadzić po klatce schodowej. W budynkach przy ul. Cisowej 32, 34 wykonana jest instalacja gazowa od przyłącza na zewnątrz budynku do węzła gazowego na klatkach schodowych. Zamawiający posiada projekty instalacji gazowej,
• zabudowa kotłów gazowych kondensacyjnych 2-funkcyjnych z zamkniętą komorą spalania wraz z zabudową wkładów kominowych ze stali nierdzewnej,
• podłączenie istniejących 10 sztuk kuchenek gazowych do instalacji gazowej (do tej pory zasilanych gazem z butli gazowych) wraz z wymianą dysz,
• zlecenie opinii kominiarskich przed przystąpieniem do robót oraz opinii stwierdzających prawidłowość wykonania podłączenia kotłów po wykonaniu instalacji.

Szczegółowy zakres zamówienia wskazany jest załączniku Nr 8 - program funkcjonalno-użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 372343,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj obejmujące wykonanie centralnego ogrzewania w 22 mieszkaniach w budynkach komunalnych przy ul. Cisowej w Cisownicy, poniżej wymienione są mieszkania objęte w II części zamówienia:
ul. Cisowa 36 mieszkanie Nr 1A, 2A, 3A, 4A, 5A, 6A, 7B, 8B, 9B, 10B, 11B, 12B
ul. Cisowa 38 mieszkanie Nr 3A, 7B, 8B, 9B, 11B
ul. Cisowa 40 mieszkanie Nr 2A, 3A, 9B, 10B, 11B
Podstawowy zakres prac dla II części zamówienia:
• opracowanie projektów centralnego ogrzewania w wyznaczonych 22 mieszkaniach, w poszczególnych trzech budynkach wielorodzinnych,
• wykonanie zaprojektowanych instalacji centralnego ogrzewania,
• rozbiórka oraz utylizacja gruzu po wyburzeniu pieców,
• wykonanie instalacji gazowych na odcinku od węzła gazowego zlokalizowanego na klatce schodowej do urządzeń w mieszkaniach objętych zamówieniem, natomiast w budynku przy ul. Cisowej 36 dodatkowo należy wykonać instalację od przyłącza gazowego, zlokalizowanego na zewnątrz budynku i rozprowadzić po klatce schodowej. W budynkach przy ul. Cisowej 38, 40 wykonana jest instalacja gazowa od przyłącza na zewnątrz budynku do węzła gazowego na klatkach schodowych. Zamawiający posiada projekty instalacji gazowej,
• zabudowa kotłów gazowych kondensacyjnych 2-funkcyjnych z zamkniętą komorą spalania wraz z zabudową wkładów kominowych ze stali nierdzewnej,
• podłączenie istniejących 2 sztuk kuchenek gazowych do instalacji gazowej (do tej pory zasilanych gazem z butli gazowych) wraz z wymianą dysz,
• zlecenie opinii kominiarskich przed przystąpieniem do robót oraz opinii stwierdzających prawidłowość wykonania podłączenia kotłów po wykonaniu instalacji.
Szczegółowy zakres zamówienia wskazany jest załączniku Nr 8- program funkcjonalno-użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 327229,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 505440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 372343,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUCHAŁKA Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381712395

7.3.3) Ulica: Platynowa 4

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372343,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327229,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327229,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUCHAŁKA Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381712395

7.3.3) Ulica: Platynowa 4

7.3.4) Miejscowość: Pszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 43-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327229,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.