Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do części 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia podstawowego OR-10.271.21.2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5b41e55-b286-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie operatów szacunkowych - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do części 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia podstawowego OR-10.271.21.20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5b41e55-b286-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00094457/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Wykonanie operatów szacunkowych - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia OR-10.271.21.2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107192
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie podstawowe (nr postępowania: OR-10.271.21.2022) zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
Umowy w części 2, 3, 4, 5 i 6 zostały zawarte w dniu 27.05.2022 r. z tym samym Wykonawcą tj. Multi Invest Spółka z o.o., 30-526 Kraków, ul. Czyżówka 14/2.13.
W ogłoszeniu o zamówieniu nr OR-10.271.21.2022 zostały przewidziane zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług odpowiednio dla części 2, 3, 4, 5 i 6. Całkowita wartość zamówienia uwzględniała udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług dla każdej z ww. części, jak również nie minął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
Uwaga! Dalsza część uzasadnienia została wskazana w sekcji IX pkt 1 ogłoszenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
- część 1 (część 2 zamówienia podstawowego, o którym mowa w preambule umowy) – 13 operatów szacunkowych,
- część 2 (część 3 zamówienia podstawowego, o którym mowa w preambule umowy) – 12 operatów szacunkowych,
- część 3 (część 4 zamówienia podstawowego, o którym mowa w preambule umowy) – 12 operatów szacunkowych,
- część 4 (część 5 zamówienia podstawowego, o którym mowa w preambule umowy) – 14 operatów szacunkowych,
- część 5 (część 6 zamówienia podstawowego, o którym mowa w preambule umowy) – 16 operatów szacunkowych,
wraz z dokumentacją fotograficzną (kolorową), określających wartości rynkowe nieruchomości gruntowych w celu ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem bądź zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami (odpowiednio dla każdej części zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multi Invest Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360520491
7.3.3) Ulica: ul. Czyżówka 14/2.13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość obecnie realizowanego zamówienia nie przekracza 100 % wartości zamówienia podstawowego przewidzianego
odpowiednio w części 2, w części 3, w części 4, w części 5 i w części 6.
Niniejsze zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług w stosunku do tych opisanych w zamówieniu podstawowym
odpowiednio w części 2, w części 3, w części 4, w części 5 i w części 6.
Powyższe uzasadnienie wyczerpuje przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1
pkt 7 ustawy w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający wskazał w sekcji VI pkt 6.2), 6.3), 6.4) i sekcji VIII pkt 8.2) ogłoszenia łączną wartość wszystkich zawartych umów. Maksymalna wartość każdej umowy to:
- część 1 niniejszego zamówienia (część 2 zamówienia podstawowego, o którym mowa w preambule umowy) – w wysokości 30 700,00 zł brutto, w tym VAT 23% - umowa nr W/I/1106/GD/33/2023,
- część 2 niniejszego zamówienia (część 3 zamówienia podstawowego, o którym mowa w preambule umowy) – w wysokości 30 000,00 zł brutto, w tym VAT 23% - umowa nr W/I/1117/GD/35/2023,
- część 3 niniejszego zamówienia (część 4 zamówienia podstawowego, o którym mowa w preambule umowy) – w wysokości 30 000,00 zł brutto, w tym VAT 23% - umowa nr W/I/1110/GD/34/2023,
- część 4 niniejszego zamówienia (część 5 zamówienia podstawowego, o którym mowa w preambule umowy) – w wysokości 32 950,00 zł brutto, w tym VAT 23% - umowa nr W/I/1125/GD/39/2023,
- część 5 niniejszego zamówienia (część 6 zamówienia podstawowego, o którym mowa w preambule umowy) – w wysokości 36 750,00 zł brutto, w tym VAT 23% - umowa nr W/I/1123/GD/38/2023.
Każda z ww. umów została zawarta 3.04.2023 r.
3. Zamawiający w sekcji IV pkt 4.3.1) ogłoszenia wskazano łączną wartość zamówienia dla wszystkich ww. części.
4. Dot. sekcji VIII pkt 8.3) ogłoszenia - prawidłowy zapis to: Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia zawarcia umowy przez okres 6 miesięcy, tj. do 3.10.2023 r., z zastrzeżeniem § 2 ust. 5 projektu umowy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- przetarg nieograniczony na kompleksową obsługę prawną Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Victoria"
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.