Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00082010/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pakietów kryminalistycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7127161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pakietów kryminalistycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b8259b2-a2d4-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083383/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Pakiety kryminalistyczne do zabezpieczania śladów DNA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082010
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/61/22/MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 681780,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pakietów do pobierania materiału DNA.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do magazynu Wydziału GMT KWP w Łodzi, ul. Stokowska 21/25 w dni robocze w godzinach 8:30 – 15:00.
2. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment na okres minimum 12 miesięcy, lecz nie krótszy niż deklarowany przez producenta.
3. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo - cenowego dla poszczególnych zadań – załącznik nr 2.1 - 2.2 do SWZ odpowiednio do części zgodnie z pkt. 6.
4. Ustalona w formularzach asortymentowo – cenowym ilość towaru stanowi wielkość szacunkową, stanowiącą podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będzie zależna od potrzeb Zamawiającego.
5. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, takie jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
7. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność konkretnego produktu.
8. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: magazyn Wydziału GMT KWP w Łodzi, ul. Stokowska 21/25 w dni robocze w godzinach 8:30 – 15:00.
9. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom.
10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33954000-2 - Zestawy do zbierania dowodów biologicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 578100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pakietów do pobierania i transportu próbek krwi.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt i własnym transportem do magazynu Wydziału GMT KWP w Łodzi, ul. Stokowska 21/25 w dni robocze w godzinach 8:30 – 15:00.
2. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony asortyment na okres minimum 12 miesięcy, lecz nie krótszy niż deklarowany przez producenta.
3. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo - cenowego dla poszczególnych zadań – załącznik nr 2.1 - 2.2 do SWZ odpowiednio do części zgodnie z pkt. 6.
4. Ustalona w formularzach asortymentowo – cenowym ilość towaru stanowi wielkość szacunkową, stanowiącą podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będzie zależna od potrzeb Zamawiającego.
5. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy.
6. Oferowany asortyment musi być opakowany oryginalnie; opakowania mają być nienaruszone i posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, takie jak znak towarowy czy marka producenta artykułu.
7. Opakowania jednostkowe muszą posiadać zamknięcia, które zapewniają sterylność konkretnego produktu.
8. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.: magazyn Wydziału GMT KWP w Łodzi, ul. Stokowska 21/25 w dni robocze w godzinach 8:30 – 15:00.
9. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom.
10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33954000-2 - Zestawy do zbierania dowodów biologicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 103680,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280932,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280932,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRIMAT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133090690
7.3.4) Miejscowość: Tomaszowice-Kolonia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280932,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert dla części 2 złożono 1 ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c uPzp
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_623
- 25/2024 Dostawa soczewek oraz wyrobów okulistycznych wraz z dzierżawą aparatu do operacji zaćmy i witrektomii i laserem do mikropulsowej terapii jaskry
- Kołdry grzewcze kompatybilne z systemem Bair Hugger 775 stanowiący wyposażenie Szpitala
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Białołęka-Targówek
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP35/A/20/2024
- Sukcesywna dostawa wyrobów jednorazowych oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.